Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er forskjell på BF4 premium edition og vanlig?

BF4 Premium gjør at du får Premium (Deres versjon av Season Pass). Dette gir deg alle utvidelsespakkene og tilgang til alt det ekslusive innholdet som kan komme.

Å kjøpe uten Premium gir lite mening med mindre du bare skal spille singleplayer (Noe jeg ikke tror noen vil).

Fin pris!

Kjøpte selv Titanfall Deluxe til 137 kr nå. Alltid vært litt nysgjerrig på spillet, så nå får jeg testet det til en pris jeg er komfortable med. Selv bare 5-6 timer med morro i spillet kan forsvare prisen her.

Lenke til kommentar

"From January 29 to February 28, active EA Access members can grab the Battlefield 4 Second Assault expansion pack, featuring four fan-favorite maps from Battlefield 3 remade for Battlefield 4. It's available at no extra cost, exclusively for EA Access members. Just load up the EA Access Hub app on your Xbox One to find it. Once it's redeemed, it's yours forever."

Lenke til kommentar

Live er nede ser det ut som.....

https://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status

Jepp! Får ikke spilt spillene mine.

Eleendig. Antall dager det har stått rød skrift i en eller annen form på den status-siden må overgå dager den er grønn de siste månedene. Alltid ett eller annet som er galt med nettverket til enten One eller 360.

Hva er det microsoft holder på med? Bruk litt av Live Gold-inntektene til å faktisk drifte systemet.

Ugh.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke helt oppdatert på dette.. Er det en oppdatering som man laster ned som alle andre oppdateringer som vil gjøre grafikken bedre på fremtidige spill?

Sweet isåfall XD

Ja, det blir en helt vanlig update. xboen din blir oppgradert til windows 10, som vil gi støtte for DirectX12, som igjen vil gi penere spill i fremtiden. Mange her sier at dette vil ha liten effekt på xone.

Lenke til kommentar

Eleendig. Antall dager det har stått rød skrift i en eller annen form på den status-siden må overgå dager den er grønn de siste månedene. Alltid ett eller annet som er galt med nettverket til enten One eller 360.

Hva er det microsoft holder på med? Bruk litt av Live Gold-inntektene til å faktisk drifte systemet.

Ugh.

Ja, haha lasta nettopp ned BF4, men nei da :cry:

Lenke til kommentar

Ugh.

Ja, haha lasta nettopp ned BF4, men nei da :cry:
Sett konsollen din til hjem konsoll, da får du spilt spillene uten å være koblet til Live.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...