Evil-Duck Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 morsomt hvor ignorante folk er til optimalisering, mer kraft er ikke nødvendigvis mer ytelse, PS3 var vel et prakteksempel på det? Det er et dårlig eksempel du drar frem ettersom PS3 vel var stort sett svakere enn det Xbox 360 var med untak av den sære cell prosessoren som utviklere ikke helt viste hva de skulle gjøre med, om en ser bort fra in house utviklerene til sony. Denne genrasjonen skiller seg ut da både PS4 og Xbox One kjører på lignende arkitektur. Phill Spencer har vel og uttalt seg rundt at DX12 ikke kommer til å ha noen stor effekt på ytelsen til Xbox One. Men en for vente å se til det er ute, alt her blir bare spekulasjoner uansett. For min del kunne Xbox One godt fått seg et ytelsesløft da jeg spiller mye på begge konsollene å ser helst at de tynest så mye som mulig Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 morsomt hvor ignorante folk er til optimalisering, mer kraft er ikke nødvendigvis mer ytelse, PS3 var vel et prakteksempel på det? Det er et dårlig eksempel du drar frem ettersom PS3 vel var stort sett svakere enn det Xbox 360 var med untak av den sære cell prosessoren som utviklere ikke helt viste hva de skulle gjøre med, om en ser bort fra in house utviklerene til sony. Denne genrasjonen skiller seg ut da både PS4 og Xbox One kjører på lignende arkitektur. Phill Spencer har vel og uttalt seg rundt at DX12 ikke kommer til å ha noen stor effekt på ytelsen til Xbox One. Men en for vente å se til det er ute, alt her blir bare spekulasjoner uansett. For min del kunne Xbox One godt fått seg et ytelsesløft da jeg spiller mye på begge konsollene å ser helst at de tynest så mye som mulig PS3 haddd vell kraftigere hardware enn xbox 360? Grunnen til at 360 hadde bedre grafikk var vell at den var enklere å programmere til? Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Noen som har prøvd zombies på cod aw? Lurer på om jeg skal kjøpe dlc'en. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Noen som har invite til preview-programmet? Send meg en pm med gamertag så skal jeg se hva jeg kan få gjort ;-) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 PS3 haddd vell kraftigere hardware enn xbox 360? Grunnen til at 360 hadde bedre grafikk var vell at den var enklere å programmere til? Cell-CPUen har en teoretisk(!) ytelse på linje med CPUene i de nye konsollene. Men den var langt ifra brukervennlig. GPUen til 360 var endel bedre enn GPUen til PS3, samt at EDRAMen gjorde det det enda lettere å presse mer juice ut fra 360en. 360 hadde også 512MB RAM som ble delt mellom GPU og CPU, noe som ga dem en enorm fordel sammenlignet med PS3 som hadde 256MB RAM dedikert til GPU og 256 dedikert til CPU. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Tenkte å kjøpe Dying light digitalt på Xbox live, men ser der at release date er 30. januar. Alle andre steder jeg sjekker så kommer det opp 27/28 januar. Og på PSN står det 28. Noen som kan bekrefte om det er 28. januar eller senere ? Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Hah, kommer ikke på fysisk før 25/2 ifølge Gamezone, hva i alle dager er det som har skjedd. Endret 27. januar 2015 av Dore123m Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Tenkte å kjøpe Dying light digitalt på Xbox live, men ser der at release date er 30. januar. Alle andre steder jeg sjekker så kommer det opp 27/28 januar. Og på PSN står det 28. Noen som kan bekrefte om det er 28. januar eller senere ? 30. Jan er vel europeisk release, 28. er US Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Hah, kommer ikke på fysisk før 25/2 ifølge Gamezone, hva i alle dager er det som har skjedd. samme gjelder cdon. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Hah, kommer ikke på fysisk før 25/2 ifølge Gamezone, hva i alle dager er det som har skjedd. http://www.eurogamer.net/articles/2015-01-19-dying-light-physical-release-delayed Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Hah, kommer ikke på fysisk før 25/2 ifølge Gamezone, hva i alle dager er det som har skjedd. http://www.eurogamer.net/articles/2015-01-19-dying-light-physical-release-delayed «No reason for the delay has been announced, other than the fact that it will affect all territories outside North America.» Logistikk departementet er vel å peke fingern på. Og jeg som foretrekker fysisk, jaja har ikke akkurat mangel på spill så jeg skal ikke klage. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Hvordan blir jeg med i preview programmet? Forstår det slik at man må ha invite fra noen som allerede er med? Har jo vistnok kommet en oppdatering til stikka for de som er med. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Hvorfor hører ikke noe når jeg skyter på far cry 4? Plus at lyden kutter ut iblant, noen som ver hvorfor? Ah er så mye problemer med den., Det fiksa seg ved å fast travle.... ? Men lyden kutter noen ganger ut, hvorfor det? Prøvd forskjellige hdmi kabler å. Endret 28. januar 2015 av neeeeii Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Nå er det bra priser på Xbox Store på diverse spill. Kjøpte selv Titanfall Deluxe til 137 kr! Her er ei kjapp liste, prisene varer til 2. februar: Just Dance 2015* : $29.99 Another World* : $4.00 Battlefield 4 : $13.20 Battlefield 4 Premium Edition : $24.00 Battlefield Premum : $20.00? (May be $8.00) EA Sports UFC : $10.00 Madden 14 Super Bowl : $24.00 NHL 15 : $24.00 Plants vs. Zombies Garden Warfare : $10.00 Titanfall : $10.00 Titanfall Deluxe : $12.50 Titanfall (Season Pass) : $6.25 NBA Live 15 Digital Editionc : $19.80 Dragon Age: Inquisition : $35.99 Dragon Age: Inquisition Delux Edition : $41.99 Need For Speed: Complete Edition : $15.00 Peggle 2 Magical Master Edition : $4.95 Tilsvarende norske priser ser man i norsk Xbox store. Generelt veldig bra rabatter! Funderer på å kjøpe Dragon Age til 389 kr og Battlefield 4... Endret 28. januar 2015 av CavemaNz Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Hvordan får jeg kjøpt via amrikanske priser? Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Hvordan får jeg kjøpt via amrikanske priser? Proxy tjenester lar deg gjøre det. Enten betalt tjeneste så alle enheter på nettverket ditt får US IP, eller bare en gratis tjeneste som du kan bruke via din pc og kjøpe direkte i MS store og laste ned senere på XBoxen. Lenke til kommentar
Ridd Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Du trenger ikke gjøre det for å få tilbudene på de spillene nevnt over, altså Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Hva er forskjell på BF4 premium edition og vanlig? 1 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Har kjøpt Dying light i Norsk store, Det har release i Norge 30 jan,er det mulighet til å få spilt det før siden det e allerede blitt lansert andre plasser i EU og US Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Du trenger ikke gjøre det for å få tilbudene på de spillene nevnt over, altså Korrekt, men vist du leser hva han spurte om "Hvordan får jeg kjøpt via amrikanske priser?" , så er det svaret korrekt Men for tilbudene, trenger han ikke det nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå