Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Er det noen som handlet digitale spill over ebay?

Det er jo mye rimeligere, men er det noe man burde holde seg unna? Eller er det sånn at det meste fungerer og er mulig å laste ned her I norge.

setter pris på svart :)

testet å handel et spill på ebay i sta. gikk fint kjøpte ac u for 180 kr. fikk koden til spillet etter ca 30 min. husk betal med paypal. blir du svindlet så er det bare å si fra til paypal så fikser dem opp i saken.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Føest må Xbox One bli oppgradert til Windows 10, tipper jeg.

Xbox-appen mangler for så vidt en rekke funksjoner.

Spillopptak, party-snakk med Xbox One-venner mm. er ikke tilgjengelig nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Ja, men TP er en eldre build enn det som ble vist frem.

Jeg kjører Windows 10 selv, og det er ikke mulig å strømme spill.

Xbox-appen er langt ifra ferdig.

Som sagt må sikkert Xbox One oppgdateres til Windows 10. Noe som skjer i løpet av året.

TP er build 9926, det de viste var build 10xxx.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Det er klart DX12 vil gi gode ytelsesforbedringer når man kan gjøre 7 tråder mellom CPU og GPU mot dagens éne. Men disse forbedringene vil ikke slå ut på eksisterende spill, men nye spill som blir programmert til å ta i bruk DX12.

There are also much more subtle features such as memory management, multi core scalability swizzled resources and much deeper access controls. The net result is a potential gain of almost 20Gflops per frame (extra 4ms for the GPU). Microsoft also claims that the Xbox One will get a 20% boost per frame due to 20% more Gflops being available for use

http://wccftech.com/microsoft-unveiels-directx-12-api-gdc-2014-mantle-level-features/

EDIT: Men man skal selvsagt ikke utelukke at PS4 teamet klarer å ta i bruk lignende teknologi i nær fremtid.

Endret av HulkHaugen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor er det så pop up på gta v på xbox one i forhold til ps4? Er det noe gærent på xboxen min? Er helt jævelig mye

Og, kan jeg skru ned litt på vibrasjonene på kontrollen? Er vi vibrering egentlig på alt jeg gjør.

Endret av neeeeii
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

morsomt hvor ignorante folk er til optimalisering, mer kraft er ikke nødvendigvis mer ytelse, PS3 var vel et prakteksempel på det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...