Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Nå er det 900+ poster i denne tråden, jeg sliter med å finne det jeg lurer på.

Jeg vurderer å kjøpe en brukt import utgave (fra Elkjøp) XBOX One.

Nå som den Norske har vært på markedet en stund, er det fortsatt noe forskjell på disse to utgavene? :)

Mvh

Selger Elkjøp brukte varer?!?

Eller er det en B-vare (levert inn på angrerett eller åpent kjøp).

PS: noen av de importerte har vel "feil" strømkabel?

Her ble det litt feil. Jeg vurderer å kjøpe en XBOX One, brukt av en privatperson. Dette er en import utgave som ble kjøpt på Elkjøp.

Hva er forskjellen på import utgave og den "norske" utgaven?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå som den Norske har vært på markedet en stund, er det fortsatt noe forskjell på disse to utgavene? :)

Mvh

Her ble det litt feil. Jeg vurderer å kjøpe en XBOX One, brukt av en privatperson. Dette er en import utgave som ble kjøpt på Elkjøp.

Ingenting, de er helt identiske.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Mvh

Fremdeles ingenting. Eller, den importerte utgaven, avhengig av land den ble bestilt/kjøpt fra kan ha en annen strøm ledning. Men det er 0 stress siden det er samme ledning som stasjonære maskiner bruker for å få strøm, koster en 50 lapp eller der omkring

Lenke til kommentar

Trenger virkelig hjelp her nå. Har klart å prestert å søle brus over xboxn min, prøver å starte den å den lyser i 2 sekunder så dør den. Er det noen som ahr noe forslag på garanti bruk. Den er kjøpt på elkjop i februar i fjor. Trenger hjelp... har ikke rå til ny, å dying light var 5 prosent ferdig nedlastet, så dette ødela helga mi noe jævlig !

Lenke til kommentar

Første du skulle gjort var å IKKE slå den på igjen.

Du må skru den opp og begynne å tørke med fks bomulspinner. Få gjort den så ren som du klarer. Sett den så fks på badet hvor det er varm i 1 dag slik at alt tørker. Skru alt samens igjen og kryss fingrene.

EDIT: Søk på Youtube for guide for å demontere den.

EDIT: Vet ikke om det kommer opp korrekt link. Men klikk her og chat med en kundebehandler å hør hva han/hun anbefaler.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Når jeg er i utlandet f.eks., så kobler jeg til mitt eget hjemmenettverk og surfer via det for å få tilgang til Sumo o.l.

Off topic: Hvilken VPN-løsning benytter du?

Bruker den som er innebygd i routeren min, Asus RT-AC66U.- bare et par klikk å sette opp.
Hm.. Har 68U selv. Dette må sjekkes opp :)
Lenke til kommentar

Trenger virkelig hjelp her nå. Har klart å prestert å søle brus over xboxn min, prøver å starte den å den lyser i 2 sekunder så dør den. Er det noen som ahr noe forslag på garanti bruk. Den er kjøpt på elkjop i februar i fjor. Trenger hjelp... har ikke rå til ny, å dying light var 5 prosent ferdig nedlastet, så dette ødela helga mi noe jævlig !

Jeg anbefaler deg å ringe Microsoft eller Elkjøp før du tyr til egne løsninger. Dersom det koster for mye å reparere den er det bare åpne den selv.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Jeg anbefaler deg å ringe Microsoft eller Elkjøp før du tyr til egne løsninger. Dersom det koster for mye å reparere den er det bare åpne den selv.

skal selvsakt ringe elkjøp først

Lenke til kommentar

Det eneste som dekker slike tabber er ulykkesforsikringen som Elkjøp alltid prøver å prakke på kundene sine. Dessverre så tviler jeg på at du får hjelp om du ikke har det.

Men som Larsen sier, ikke prøv å slå på konsollen igjen. Om den i det hele tatt blir å start igjen, så er det etter den har tørket. Jeg har fått mye våt elektronikk til å fungere som normalt igjen etter det har blitt tørt.

Lenke til kommentar

[/quote

Det eneste som dekker slike tabber er ulykkesforsikringen som Elkjøp alltid prøver å prakke på kundene sine. Dessverre så tviler jeg på at du får hjelp om du ikke har det.

Men som Larsen sier, ikke prøv å slå på konsollen igjen. Om den i det hele tatt blir å start igjen, så er det etter den har tørket. Jeg har fått mye våt elektronikk til å fungere som normalt igjen etter det har blitt tørt.

jeg nekter å tro d, mn xboxn fungerer helt fint. ikke noe ulyd eller noe, akkurat som før har tenkt å vente litt nå å så få sendt den på rep , fortelle om d som skjedde uten å nevne drikke i det bildet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...