Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 http://xboxliveuk76.com/Xbox_One360_Live_12_month_GOLD_Subscription_EUROPEUK-24.html Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Denne funker: http://xboxliveuk76.com the blue antilope var visst ninja. Endret 21. januar 2015 av iGlenn 2 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Halo 3 ble lansert i 2007 og Halo 4 i 2012, så det går ikke an å sammenligne dem på den måten. Halo 3 hadde langt mindre konkurranse. Designet kan ha hatt noe å gjøre med saken, men jeg tror det har mye mer å gjøre med at konkurransen er mye hardere nå enn den var i 2007. Hvor fant du sitatet om The Master Chief Collection forresten? Jeg er stort sett enig med deg, bortsett fra at jeg tror design-problemene har en større innflytelsene enn du tror. Hvorfor spille Halo 4 når det er ganske likt Cod (mtp. sprint, loadouts, ordnance drops/killstreaks osv.), når disse funksjonene fungerer i Cod, men fungerer ganske dårlig i Halo? Vi får være enige om å være delvis enige. Sitatet er tatt fra Wikipedia-siden om MCC. Endret 21. januar 2015 av iGlenn Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Xbo spill kommer til pc/tablets, flawless streaming 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Vi får være enige om å være delvis enige. Agreed. Sitatet er tatt fra Wikipedia-siden om MCC. Ah. Jeg baserer meg på det jeg har sett inne på Linkedin. Artikkelen som sitatet ditt er tatt fra nevner ikke at Ruffian og United Front var med på utviklingen av spillet, så jeg må si meg litt skeptisk til den uttalelsen. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Takk til både @iGlenn og @the blue antilope. Edit: Koden ble betalt via paypal. Ble levert straks. Godkjent av Xbox, og da er abb. fornyet for 12 nye mnd... Endret 21. januar 2015 av Megaoctane 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Microsoft outlined the key gaming features of Windows 10 and how it will link to the Xbox One. The Xbox App. Whether you only game on the PC, the console or both, the Xbox app brings together the most important aspects of your gaming life: Games, Friends, Messages, Activity Feed, your gaming legacy with Achievements, and much more. Xbox Live and multiplayer across devices. Xbox Live is social, interactive, and seamlessly integrated directly into Windows 10, bringing gamers the experiences they love across devices, like multiplayer gaming on Windows 10 against players on an Xbox One, and messaging and chat with friends. And developers will get full access to the Xbox Live API, making it easier to create more powerful gaming scenarios across devices. Game Streaming. Thanks to the deep integration of Xbox on Windows 10, games on Xbox One can be streamed through your home network to your Windows 10 PC or tablet, anywhere in your house. Xbox One gamers will now be able to play many of their favorite console games on their PC. And many Xbox One accessories will work interchangeably on the console and PC (with more on the way), so you can customize your experience in whatever way you see fit. DirectX 12. We've enhanced our graphics technology to squeeze every ounce of performance out of your supported hardware and open up a new wave of innovation for high-end graphics. Delivering greater complexity and detail on your current PC, games authored or updated for DirectX 12 are able to run faster and have richer visuals. And this technology is already in the hands of developers today. The engines used to power hundreds of games are implementing DirectX 12, including Unreal Engine 4 from Epic and, as we announced today, Unity. Game DVR. On Xbox One, one of the most popular features used by gamers is Game DVR, which gives simple access to recording, editing, and sharing out your most epic gaming moments. It's not easy or consistent to do that for PC games today. We're bringing this beloved feature to Windows 10, now accessible by simply pressing Windows+G. With the games you love playing whether on Xbox Live, Steam, or other services you can record, edit, and share game clips with all your social networks. Fable Legends. Today we announced that we are bringing Fable Legends to Windows 10 PCs, day-and-date with the Xbox One version in 2015. This means Fable fans running Windows 10 will be able to play against their fellow gamers on Xbox One. It's the same game, in the same world, on the same map. Fable Legends is just the first of the major game franchises from Microsoft Studios coming to Windows 10 and we will have more to share in the coming months. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Agreed. Ah. Jeg baserer meg på det jeg har sett inne på Linkedin. Artikkelen som sitatet ditt er tatt fra nevner ikke at Ruffian og United Front var med på utviklingen av spillet, så jeg må si meg litt skeptisk til den uttalelsen. http://www.giantbomb.com/halo-the-master-chief-collection/3030-46552/ https://www.halowaypoint.com/en-us/games/halo-the-master-chief-collection/xbox-one http://www.ign.com/wikis/halo-master-chief-collection Uansett hvor mye 343 Industries har gjort eller ikke, så er det i alle fall deres navn som står på sluttproduktet, altså coveret. Det er meg bekjent 343 sine ansatte som oppdaterer oss om spillet og tar imot tilbakemeldinger på Twitter og Halo Waypoint. De hadde ihvertfall noe med utviklingen av spillet å gjøre, selv om store deler av selskapet sannsynligvis jobbet med H5. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Virker ikke som det finnes noen modus (som på 360) hvor konsoller kan få være på til alle downloads er ferdig, og så slå seg av? Googlet litt, og leste at om man lot konsollen stå til den slo seg av selv (pga inaktivitet) så vil den holde seg i "standby" og laste ned ferdig før den slår seg helt av. Noen som har prøvd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Jo 360 skal ha slikt. Velg i setting et sted. Skru av så blinker den til download er ferdig og skrur seg av Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Jo 360 skal ha slikt. Velg i setting et sted. Skru av så blinker den til download er ferdig og skrur seg av Ja på 360'en har jeg en slik funksjon, men tenkter på xbox one. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Virker ikke som det finnes noen modus (som på 360) hvor konsoller kan få være på til alle downloads er ferdig, og så slå seg av? Googlet litt, og leste at om man lot konsollen stå til den slo seg av selv (pga inaktivitet) så vil den holde seg i "standby" og laste ned ferdig før den slår seg helt av. Noen som har prøvd? Sett Xboxen i "Instant on" modus. Gå til settings->Power & startup-> under Power mode velger du Instant on. Da vil Xboxen ikke skru seg helt av, men gå i standbymodus, laste ned oppdateringer automatisk osv. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Virker ikke som det finnes noen modus (som på 360) hvor konsoller kan få være på til alle downloads er ferdig, og så slå seg av? Googlet litt, og leste at om man lot konsollen stå til den slo seg av selv (pga inaktivitet) så vil den holde seg i "standby" og laste ned ferdig før den slår seg helt av. Noen som har prøvd? Sett Xboxen i "Instant on" modus. Gå til settings->Power & startup-> under Power mode velger du Instant on. Da vil Xboxen ikke skru seg helt av, men gå i standbymodus, laste ned oppdateringer automatisk osv. Virker som eneste løsningen ja.. Prøvde trikset jeg nevnte i forrige post å det virket ikke. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Xbo spill kommer til pc/tablets, flawless streaming Greit nok, men har folk virkelig behov for det? Etter det jeg har skjønt, så er dette begrenset til ditt lokale nettverk. Det vil si at det fort blir problemer dersom du forlater huset. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Greit om min andre halvdel trenger TVn så kan eg snike meg inn til datamaskinen og spille Xbox. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Er det slik at de som spiller på pc kan spille mot de som har xbox? Vil ikke pc gi enorme fordeler i enkelte spill, slik som for eksempel cod? Om det er tilfelle så vil jo de som har tastatur/mus ha store fordeler angående presisjon osv i den type spill. For ikke å snakke om alle mulige tillegg de kan lage til spillene som gir de enorme fordeler/fusk. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 (endret) Nei, det er snakk om at man kan streame spillet fra Xboxen til en Windows 10-device (PC/nettbrett). Edit: Altså, regner med at man må bruke gamepaden. Selv om man ikke skal se bort ifra at det kommer workarounds så man kan bruke tastatur og mus, men man vil nok miste fordelen uansett pga latency. Endret 22. januar 2015 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Artikkelen på gamer.no tyder på noe annet. "Windows 10 vil i tillegg la spelarar på Windows 10 og Xbox One spele saman. På pressekonferansen avslørte Microsoft at Fable Legends vil kome til Windows 10 i tillegg til Xbox One, og dette blir det første spelet som let folk spele saman på tvers av Xbox One og Windows 10. " Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Ved streaming fra Xbox One til Windows 10 så må du nok benytte original kontrollmetode, altså GamePad. Men spillene som støtter cross-plattform spilling, dette må ikke forveksles med streaming så vil jo de på PC kunne bruke sin foretrukne kontrollmetode. For som fremvist så vil en del spill fremover støtte at spillere på Xbox One og spillere på PC kan spille sammen, men hvorvidt dette blir mulig på alle titler og hvilke titler det eventuelt er snakk om og om det kun vil gjelde på private spill og ikke online matchmaking osv vet vi jo ingenting om enda. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Xbo spill kommer til pc/tablets, flawless streaming Etter det jeg har skjønt, så er dette begrenset til ditt lokale nettverk. Det vil si at det fort blir problemer dersom du forlater huset. Det blir ikke problemer når du ikke er tilkoblet samme nettverk som XBOXen, det vil rett og slett ikke fungere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå