c7Nn Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Kjøpte akkurat Rayman Legends - for et herlig spill! 4 Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Ori and the Blind Forest slippes 11. mars. Gleder meg. http://www.eurogamer.net/articles/2015-01-20-ori-and-the-blind-forest-gets-pc-xbox-one-release-date Det spillet der har jeg venta på lenge og lengselen blir ikke mindre av å sett den gameplay videon Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Bare å glede seg til 2015: Kommer til å bli ett godt Xbox Spillår: Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Rart quantum break ikke er der, blir vel utsatt til 2016.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Og at Horizon 2,SO og AW var med i hele tatt. Virker ganske så tynt i grunn. Halo 5 er en sikker vinner da selvfølgelig, og helt sikkert Tomb Raider Endret 20. januar 2015 av Mala Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 (endret) Vurderer å kjøpe Halo mcc, er det alle Halo spilla i den utgaven? Endret 20. januar 2015 av neeeeii Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Vurderer å kjøpe Halo mcc, er det alle Halo spilla i den utgaven? Halo 1-4 + odst kommer senere i år Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Noe folk her som vil spille halo mcc ? Legg meg til viss du vil GT: Matsern117 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Har bestilt det. Gamertag Wackee91 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Vurderer å kjøpe Halo mcc, er det alle Halo spilla i den utgaven? Det er Halo 1-4 (PC-utgaven av CE, ikke Xbox-versjonen). Du får også Halo: ODST en gang i fremtiden. Spillet er fremdeles ganske ubrukelig.. fullt av bugs. Styr unna og kjøp heller et spill som funker, og så kan du kjøpe MCC når det er blitt fikset, hvis det i det hele tatt kommer til å skje. Sjekk denne f. eks: http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=148393016&postcount=3221 Halo 5 er en sikker vinner da selvfølgelig, og helt sikkert Tomb Raider Halo 5 er en sikker flopp ifølge godt over halvparten av alle som elsker "Halo". Er nok en stor sannsynlighet for at flerspilleren kommer til å dø ut like fort som Halo 4. Skal bli spennende å se. Halo 5 blir ihvertfall det første Halo-spillet jeg ikke kjøper på release. Historidelen kan sikkert bli en ok opplevelse. Endret 21. januar 2015 av iGlenn Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Online i Halo, eller på One for den saks skyld betyr ingen ting for min del uansett Gi meg en underholdende enspiller del med fantastisk musikk og herlig grafikk så er det nok for meg. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Selv om designet i Halo 4 sikkert har noe å gjøre med den lave aktiviteten, så forteller ikke det hele historien. COD har oppnådd en popkulturstatus som Halo bare kan drømme om å oppnå så lenge Halo er eksklusivt til bare én platform. Attpåtil har en rekke andre konkurrenter kommet på banen de siste årene. Halo er ikke kongen på haugen lenger.Jeg tror dog at MS kommer til å pushe Halo 5 veldig hardt denne høsten. Jeg tviler på at det vil selge like bra som Halo 3, men jeg tror det vil gjøre det bedre enn Halo 4.Jeg er for øvrig ganske enig med Mala. Det er historiemodusen som er interessant for min del. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 De største problemene i Halo TMCC er borte etter den siste oppdateringen denne uken. Jeg har i hvert fall kost meg mye med Halo 4 de siste dagene, uten nevneverdige problemer. I tillegg falt Halo 5-betaen virkelig i smak. Det følets veldig Halo igjen. Jeg tror det Halo nådde salgstoppen med Halo 3, dessverre. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Selv om designet i Halo 4 sikkert har noe å gjøre med den lave aktiviteten, så forteller ikke det hele historien. COD har oppnådd en popkulturstatus som Halo bare kan drømme om å oppnå så lenge Halo er eksklusivt til bare én platform. Attpåtil har en rekke andre konkurrenter kommet på banen de siste årene. Halo er ikke kongen på haugen lenger. Jeg tror dog at MS kommer til å pushe Halo 5 veldig hardt denne høsten. Jeg tviler på at det vil selge like bra som Halo 3, men jeg tror det vil gjøre det bedre enn Halo 4. Jeg er for øvrig ganske enig med Mala. Det er historiemodusen som er interessant for min del. Halo 3 var det siste "Halo"-spillet, og det hadde over 100K spillere tre-fire år etter release. Halo har falt drastisk i popularitet siden Halo: Reach. Sprint, bloom, ingen ranks og armor abilitites var grunnen til det. Halo 4 falt enda raskere i popularitet. Sprint, forferdelig balansering av våpen (Boltshot), armor abilitites, ingen ranks, ordnance drops osv osv. listen er lang. Det er rett og slett ikke morsomt å spille i lengden. Du møter ikke folk med lik skill som deg, og når du har nådd maks rank (ikke true skill), så er det ingenting mer å gjøre. 343 Industries har laget Halo 4; en katastrofe. MCC; enda en katastrofe. Så kommer Halo 5, som er ganske likt Reach/H4 (mtp. sprint, thrusterpack osv). Halo 5 er mye bedre enn Halo 4 f. eks. så det kan jo faktisk bli bra. Problemet er at veldig, veldig mange av de som spiller Halo ikke vil ha eksempelvis sprint (ifølge spørreundersøkelser på 3 forskjellige Halo-forum; Teambeyond.net, /r/Halo og Halowaypoint. Se: http://www.reddit.com/r/halo/comments/2qpdbm/surprising_poll_results_sprint_halo_does_the/). Halo begynner å ligne mer og mer på Cod. ADS og sprint f. eks. Halo fungerer bedre UTEN sistnevnte funksjonalitet av åpenbare grunner. 343 Industries lager på en måte den teite lillebroren (Halo) som prøver å henge med storebroren (Cod) når han er sammen med vennene sine (de som spiller Cod), men det fungerer dårlig i praksis. Vennene til storebroren kommer alltid til å foretrekke å henge med storebroren. Cod tok skikkelig av under BO2. Det var det Treyarch som laget. Neste Cod er det også Treyarch som lager, og det skal "konkurrere" mot Halo 5. Skal bli spennende å se hvor lenge det er liv i flerspilleren til H5. Edit: Jeg er en stor fan av Halo, men jeg liker ikke veien Halo har har tatt. Jeg har spilt veldig mye Halo 3 f. eks. ~ nesten 50 dager online (eller 11000+ games). Reach/H4 har jeg ikke spilt i nærheten av like mye, og grunnen til det står stort sett ovenfor. Da spiller jeg heller Cod, siden det fungerer mye bedre med nevnt funksjonalitet. Og det gjør stort sett alle vennene mine (som også kun spilte Halo før) også. Endret 21. januar 2015 av iGlenn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Et av problemene jeg har med sprint, og som jeg skrev i forhåndstitten, er at det er altfor knotete å bruke. I Halo 4 er løping satt til LB og i 5 er det X for mitt kontrolleroppsett. Før Reach savnet jeg aldri sprint. Det er heller ikke noe jeg kommer til å savne om det blir fjernet fra femmeren. Spørsmålet er hvorfor 343 absolutt skal implementere det når det er så åpenbart at kjernespillerne IKKE vil ha det? Ellers syns jeg 343 traff bra på enspillerdelen. Håper de fortsetter i det sporet, men avliver færre høyt elskede karakterer. Heldigvis er spartan abilities ikke like ille som armor abilities. En annen ting er hvordan 343 skal endre og innovere en spillserie der kjernespillerne ikke ønsker endringer. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 "Spørsmålet er hvorfor 343 absolutt skal implementere det når det er så åpenbart at kjernespillerne IKKE vil ha det?" Josh Holmes (Studio Head, 343i) that said in a post about Halo 5 design decisions on TeamBeyond.net: "Within that larger audience, most people expect to be able to sprint.". > The larger audience he is referring to is the audience that will play the game for a week or so to hold them off untill the new CoD or BF comes out. They're the ones who expect sprint. He knows WE will buy the game no matter what. THEY, will not. Sprint er ikke noe must. Se på CS:GO. Kjempepopulært og blir mer og mer populært for hver dag som går - uten sprint, til tross for at CS hadde fungert mye bedre med sprint enn Halo. "En annen ting er hvordan 343 skal endre og innovere en spillserie der kjernespillerne ikke ønsker endringer." Nettopp. Merkelig det der. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Halo 3 var det siste "Halo"-spillet, og det hadde over 100K spillere tre-fire år etter release. Halo har falt drastisk i popularitet siden Halo: Reach. Sprint, bloom, ingen ranks og armor abilitites var grunnen til det. Halo 4 falt enda raskere i popularitet. Sprint, forferdelig balansering av våpen (Boltshot), armor abilitites, ingen ranks, ordnance drops osv osv. listen er lang. Det er rett og slett ikke morsomt å spille i lengden. Du møter ikke folk med lik skill som deg, og når du har nådd maks rank (ikke true skill), så er det ingenting mer å gjøre. 343 Industries har laget Halo 4; en katastrofe. MCC; enda en katastrofe. Så kommer Halo 5, som er ganske likt Reach/H4 (mtp. sprint, thrusterpack osv). Vi er enige om at serien har blitt mindre populær. Jeg er uenig i at det kun skyldes spilldesignet. En som eier Playstation kan snakke om COD med en som eier Xbox eller PC. I media og i popkulturen er det vanligvis spill som Fifa, COD og GTA som får oppmerksomheten. Nettopp fordi de når ut til et større publikum. Sånn er det ikke med Halo. TMCC ble forresten ble ikke lagd av 343 Industries. Det ble lagd av Ruffian, United Front Games, Certain Affinity og Saber Interactive. MS og 343 fortjener refs for det som skjedde med spillet, men spillutviklerne bak Halo 4 og Halo 5 har hatt svært lite å gjøre med TMCC. Endret 21. januar 2015 av Leflus 2 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) ^Men du er enig i at spilldesignet er en del av problemet? Halo 4 kunne (hvis det hadde vært bra) vært mer populært. Ett år etter release var det rundt 20K spillere igjen online. Det er et ganske dramatisk frafall av spillere hvis du sammenligner tallene med H3, som holdte seg stabilt på rundt 100K flere år etter release. Graf som viser populariteren til H4: Ellers er jeg enig i det du skriver; Cod vil alltid være mer populært enn Halo. Det er ganske åpenbart. [...]The Master Chief Collection was primarily developed by 343 industries and published by Microsoft Studios.[...] [...]While 343 Industries designed the interfaces and online networking, Certain Affinity developed the multiplayer and Saber Interactive developed the updated Halo 2 campaign[..] Det er 343i som står på coveret av spillet. Dem (og MS) fortjener refs, så der er vi enige. Edit: La til en graf i spoiler. Endret 21. januar 2015 av iGlenn Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Halo 3 ble lansert i 2007 og Halo 4 i 2012, så det går ikke an å sammenligne dem på den måten. Halo 3 hadde langt mindre konkurranse. Designet kan ha hatt noe å gjøre med saken, men jeg tror det har mye mer å gjøre med at konkurransen er mye hardere nå enn den var i 2007.Hvor fant du sitatet om The Master Chief Collection forresten? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 På tide å fornye Xbox live gold abb. Noen med tips til nettbutikk som er billig, sikker og leverer varen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå