Wackee Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Xbox One Day One Edition med Kinetc, Forza 5, Fifa 15 og Dance Central kjøpt. 4599 1 Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Fikk Forza 5 for 30$ (før norske krona gikk ned) og Fifa 15 får du med EA Access (200 kr pr. år). Med mindre du er veldig keen på Dance Central og Kinect så har du mange andre billigere pakker.. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Hadde heller kjøpt Xbox One med kinect for 3499 hos Expert, og fått tak i spillene som nevnt over! Endret 19. januar 2015 av David_1214 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Er den ikkje 3999,- hos Expert? Lenke til kommentar
Potetflak er godt. Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Hvordan er det å spille på 4k? Var ikke det mye input-lag etc. å spore på enkelte modeller? Tror garantert det er input lag på den....er input lag på min vanlige Samsung tv jeg kjøpte før jul (4K er enda verre) så bruker gammel Sony til spilling. Men ikke i alle spill man merker det like godt + at noen spillere er mere sensitiv enn andre. Det er input lag, men spørs hvor mye en merker til det. Har selv 4K tv fra Samsung, og merker lite til lag. MEN skal sies jeg har helt sikkert ikke verdens beste syn, og Titanfall / Halo MCC / Halo 5 og BF4 har jeg ingen problemer med. Er kanskje ikke så kresen, spiller heller ikke proft. De fleste samsung 4k tv'er har input lag på 70-tallet ca, også minsker det ved gaming mode på. Hvor mye bedre det blir vet jeg ikke. http://www.rtings.com/info/input-lag-tvs-> liste over input lag på tver. Husk og at gaming mode på tv = dårlig grafisk fremstilling, hvor mye vet jeg ikke, men går litt ned på kvaliteten. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- På min Samsung er det ca 40 ms input lag i game mode og det merker jeg spesielt godt på BF4 mp online. Man treffer rett og slett ikke fienden fort og godt nok og jeg havner lang nede på score etter hver match men så skifter jeg over til gammel Sony tv og jeg er oppe på topp 3 lista igjen..... Last Of Us Remastered fungerte greit på Samsung tv (SP,spiller ikke MP her) Endret 19. januar 2015 av Potetflak er godt. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Har eg forstått dette riktig... Valgte først norsk/Norge under oppsett. Da fungere ikkje stemmestyring. Endret til engelsk. Da kan eg ikkje kjøpe ting på Store? Får ikkje lagt inn korrek informasjon (adresse, tlf nummer) Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Du må ha norsk hvis du vil kjøpe direkte i butikken med visa e.l. og da virker ikke Kinect. Du kan godt ha det på amerikansk, og kjøpe spill enten med gavekort du får kjøpt på nett, eller kjøpe de for norske priser på xbox live i nettleseren eller på xbox smartglass på mobilen. I US store er det billigere med spill (599NOK blir som regel $59.9) og utvalget noe bedre. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Du må ha norsk hvis du vil kjøpe direkte i butikken med visa e.l. og da virker ikke Kinect.Da virker ikke _stemmestyring_ med Kinect. Resten, f.eks. auto innlogging, fungerer akkurat som det skal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Du må ha norsk hvis du vil kjøpe direkte i butikken med visa e.l. og da virker ikke Kinect. Du kan godt ha det på amerikansk, og kjøpe spill enten med gavekort du får kjøpt på nett, eller kjøpe de for norske priser på xbox live i nettleseren eller på xbox smartglass på mobilen. I US store er det billigere med spill (599NOK blir som regel $59.9) og utvalget noe bedre. Jeg kjøper nå spill i den amerikanske butikken med norsk visa jeg uten noen former for problemer. Er ikke verre enn å oppgi en amerikansk adresse. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Du må ha norsk hvis du vil kjøpe direkte i butikken med visa e.l. og da virker ikke Kinect. Du kan godt ha det på amerikansk, og kjøpe spill enten med gavekort du får kjøpt på nett, eller kjøpe de for norske priser på xbox live i nettleseren eller på xbox smartglass på mobilen. I US store er det billigere med spill (599NOK blir som regel $59.9) og utvalget noe bedre. Jeg kjøper nå spill i den amerikanske butikken med norsk visa jeg uten noen former for problemer. Er ikke verre enn å oppgi en amerikansk adresse. Fungerer ikke nå lenger Får det faktisk ikke til å fungere med hola lenger heller.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Har ikke handlet en dritt på One siden forhåndsbestillingen av Halo, men regner med det ikke fungerer hos meg lenger heller. Ikke noe stress å kjøpe slike kort da når det en gang kommer noe man må handle. Svarer vel seg uansett ikke SÅ mye lenger med den ræva krona om dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Hmm, MS har gnålt noe vannvittig den siste måneden pga manglende dekning av et kort som ikke lenger er i bruk til å trekke penger for ea vault'et, så det er ikke en tjeneste som blir berørt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Prøvde akkurat selv, og det var skuffende. Godt jeg bare kjøper bil spill på konsollen... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Ori and the Blind Forest slippes 11. mars. Gleder meg. http://www.eurogamer.net/articles/2015-01-20-ori-and-the-blind-forest-gets-pc-xbox-one-release-date 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Godt jeg bare kjøper bil spill på konsollen...My man!Hva er GTen din? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Tror du finner et hint i signaturen hans Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Godt jeg bare kjøper bil spill på konsollen...My man!Hva er GTen din? lord nuker Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Tror du finner et hint i signaturen hans Signatur vises ikke på mobil.. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 State of Decay: Year One Survivor Edition kommer ut 28 april, 30USD. http://www.ign.com/articles/2015/01/20/state-of-decay-year-one-survival-edition-release-date-announced Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå