Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Netflix har vel noe 4k materiale, men tror det er forbeholdt Samsung tv'er. Men jeg er veldig usikker, det er første gang jeg faktisk ikke gidder å bry meg siden innholdet er såpass dårlig foreløpig, og jeg ikke ser noe særlig forskjell fra hva man har i dag. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Netflix har vel noe 4k materiale, men tror det er forbeholdt Samsung tv'er. Men jeg er veldig usikker, det er første gang jeg faktisk ikke gidder å bry meg siden innholdet er såpass dårlig foreløpig, og jeg ikke ser noe særlig forskjell fra hva man har i dag.Hm.. Det er Samsung 4K-tv jeg har kjøpt Får teste Netflix. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Hvordan er det å spille på 4k? Var ikke det mye input-lag etc. å spore på enkelte modeller? Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Noen andre her som også har dette problemet? Tar lang tid å koble meg til en server på Gta v online å når jeg først kommer inn er jeg alene eller med noen få som leaver med en gang. Er ikke nettet mitt, funker bra på alle andre spill. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Hvordan er det å spille på 4k? Var ikke det mye input-lag etc. å spore på enkelte modeller?Har ikke fått testet ennå, men skal gi beskjed Er en "Game modus" på TVen som skal gi raskere respons (så vidt jeg husker). Lenke til kommentar
Potetflak er godt. Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Hvordan er det å spille på 4k? Var ikke det mye input-lag etc. å spore på enkelte modeller? Tror garantert det er input lag på den....er input lag på min vanlige Samsung tv jeg kjøpte før jul (4K er enda verre) så bruker gammel Sony til spilling. Men ikke i alle spill man merker det like godt + at noen spillere er mere sensitiv enn andre. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Eg syns Xbox One konsollen inkl Kinect 2.0 er dyr for tiden. Har noen trua på at den kjem til å synke i pris snart? Solgte min PS4 i dag, og er klar for ny konsoll. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Den kostet 2690,- (uten kinect, med spill) nylig på Elkjøp og Lefdal, men nå er det ventet at de fleste elektronikk produkter skal stige 10-15% i nær fremtid grunnet den svake kronen... Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Med andre ord; like dumt å kjøpe nå som senere? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Du kan jo finne på finn med kinect til under 3000. Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Hvordan er det å spille på 4k? Var ikke det mye input-lag etc. å spore på enkelte modeller? Tror garantert det er input lag på den....er input lag på min vanlige Samsung tv jeg kjøpte før jul (4K er enda verre) så bruker gammel Sony til spilling. Men ikke i alle spill man merker det like godt + at noen spillere er mere sensitiv enn andre. Det er input lag, men spørs hvor mye en merker til det. Har selv 4K tv fra Samsung, og merker lite til lag. MEN skal sies jeg har helt sikkert ikke verdens beste syn, og Titanfall / Halo MCC / Halo 5 og BF4 har jeg ingen problemer med. Er kanskje ikke så kresen, spiller heller ikke proft. De fleste samsung 4k tv'er har input lag på 70-tallet ca, også minsker det ved gaming mode på. Hvor mye bedre det blir vet jeg ikke. http://www.rtings.com/info/input-lag-tvs-> liste over input lag på tver. Husk og at gaming mode på tv = dårlig grafisk fremstilling, hvor mye vet jeg ikke, men går litt ned på kvaliteten. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Kjøpte selv en ren spille TV til loftstua nå i uken, en 55"W805 som skal være ganske habil å spille på. Førsteinntrykket tilsier i hvertfall det så langt Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Regner med at alle som klager på input lag har satt tven sin i "game mode"? Game mode slår av all bildeprossesering som skaper input lag. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Det er jo obligatorisk, men det er desverre flere der ute som pakker TV`en ut av esken og la det stå til. Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Det er jo obligatorisk, men det er desverre flere der ute som pakker TV`en ut av esken og la det stå til. He he merkelig det der egentlig. TVen er jo grusom å se på med fabrikk eller butikk innstillinger. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Er som regel stillt inn for å fange oppmerksmheten i kraftig belyste butikker ja Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Kjøpte selv en ren spille TV til loftstua nå i uken, en 55"W805 som skal være ganske habil å spille på. Førsteinntrykket tilsier i hvertfall det så langt Sony er vel de mest habile skjermene å spille på. Når det gjelder 4k og inputlag så har jeg hørt at bilspill er der man merker det mest. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 http://www.gamereactor.no/nyheter/287504/Dying+Light-disken+blir+forsinket/ Søren heller viss dette stemmer. pre ordra på Gamestop forige uke. Fikk 400 for innlevering av FC4 så det må kjøpes på cd for min del Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 (endret) Får du såpass for FC4 altså? Har det selv på disk av den enkle grunn at jeg fikk det gratis, må vurdere å bytte det inn snart da. Ble plutselig mye "irritasjon" å veksle på BF og FC i tide og utide Endret 18. januar 2015 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Assassins Creed: Unity - 150kr. www.cdkeys.com/xbox-live/games/assassin-s-creed-unity-xbox-one Du betaler og får tilsendt en nedlastbar kode. Gjorde det nettopp selv, laster ned nå. Selv om det er buggete, antar jeg det er verdt 150kr. Jeg har jo spilt hvert eneste i serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå