neeeeii Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Ah, har ikke master chief collection. Når kommer halo 5 forresten? Gears of war ser litt interessant ut Endret 16. januar 2015 av neeeeii Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Eller hva med å streame PC spill til din XBO. Ala Razer Forge TV som kommer om noen uker... Dette kan du jo allerede gjøre via Nvidia shield tablet, har ikke prøvd det selv, men ettersom jeg har lest skal det vistnok fungere relativt greit. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Noen som vet en snedig måte å handle fra US store på i dashboard ? sjekka ut forumet for dette som ble løst, men det var ingen ting der som funket for meg Har du lest her:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1636293&page=5&do=findComment&comment=22181639 stør vell i kommentaren min at jeg har sjekka dette Ja, jeg trodde jeg leste det men linket siden jeg var usikker.Selv har jeg lagt inn et norskt Eurocard (Mastercard) på min Outlook.com-konto med amerikansk adresse. Da får jeg kjøpt både i US og NO store, både via nettleseren på PCen, via XBOXen og via SmartGlass på min Windows Phone. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Dette kan du jo allerede gjøre via Nvidia shield tablet, har ikke prøvd det selv, men ettersom jeg har lest skal det vistnok fungere relativt greit. Jepp. Samme funksjonen kommer nå i Razer Forge TV. Men hadde vært kult om XBO kunne dette også. Det kombinert med Windows 10 med XBO sitt spill fokus tett integrert for både PC og XBO spillere hadde vært noe. Ikke mange dagene til vi får se hva Microsoft har på lur nå. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Hvordan kan jeg få halo 5 beta? Et spm til, har xbox noen eksklusiver som Last of us, uncharted osv? Med litt bra story, syntes det er mest fps skytespill. Sunset Overdrive? Det er mer humoristisk enn TLoU og UC, men det skal i hvert fall ha en robust single-player. D4 (Dark Dreams Don't Die) er et annet alternativ dersom du kunne tenke deg å spille et bisart adventure-spill fra mannen bak Deadly Premonition. Senere i år kommer Quantum Break og Rise of the Tomb Raider. Tomb Raider er dog tidseksklusivt, så det kan du evt. vurdere å vente med dersom du heller vil ha det til PC eller PS4. Ah, har ikke master chief collection. Når kommer halo 5 forresten? Gears of war ser litt interessant ut Halo 5 kommer sannsynligvis i september eller november. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Et spm til, har xbox noen eksklusiver som Last of us, uncharted osv? Med litt bra story, syntes det er mest fps skytespill. Xbox One har ingen slike eksklusive spill dessverre. Endret 17. januar 2015 av LarZen Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Til dere som har konsoll med Kinect. Er det verdt det? Skal kjøpe konsoll nå og er usikker på om eg skal kjøpe med eller uten Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Kort svar: JA Se noen sider tilbake i denne tråden for lengre svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Et spm til, har xbox noen eksklusiver som Last of us, uncharted osv? Med litt bra story, syntes det er mest fps skytespill. Xbox One har ingen slike eksklusive spill dessverre. ikke? hva med Quantum Break, Gears of War, Tomb Rider, Ryse, Halo, Ori, og sikkert mange fler vi ikke har sett enda Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Et spm til, har xbox noen eksklusiver som Last of us, uncharted osv? Med litt bra story, syntes det er mest fps skytespill. Xbox One har ingen slike eksklusive spill dessverre. Har egentlig PS4 det utenom en remastered-utgave av Last of Us da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Et spm til, har xbox noen eksklusiver som Last of us, uncharted osv? Med litt bra story, syntes det er mest fps skytespill. Xbox One har ingen slike eksklusive spill dessverre. Har egentlig PS4 det utenom en remastered-utgave av Last of Us da? det vil jo komme the last of us 2 og uncharted 4 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 H-A-R ble det skrevet. Ikke kommer. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Tja, historiedrevet så skorter det jo litt, men du har LittleBigPlanet, Driveclub, killzone, ymse såkalte indiespill og knax? da. Tror det var Knax det het, var en lanseringstittel som kunne minne om fable om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 H-A-R ble det skrevet. Ikke kommer. tolket det som har i stallen, altså at det kommer til å komme, eller har kommet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Tja, historiedrevet så skorter det jo litt, men du har LittleBigPlanet, Driveclub, killzone, ymse såkalte indiespill og knax? da. Tror det var Knax det het, var en lanseringstittel som kunne minne om fable om jeg ikke husker feil. Knack er vel ganske bedritent vel? Og Killzone er jo ikke akkurat noe stort når det kommer til story, og så har de ødelagt det som gjorde spillene så underholdende da, nemlig våpenfølelsen og tyngden i disse. EDIT: Leste innlegget ditt feil, men kritikken mot KZ står Endret 17. januar 2015 av Mala Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Er det tilbud på peggle 2 om man har xbox live gold? Ser det koster 99kr, mens det koster 49kr på PS4. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Har fått meg 4K-tv men får ikke satt høyere oppløsning enn 1080p på Xbox'en. Er det mulig å sette høyere oppløsning på den? Jeg leser på nettet at den skal støtte 4K. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Den støtter vel 4K filmer, men ingen spill på boksen er 4K, da må du over på pc. Derimot kan du jo få tv til å oppskallere med de ulemper det medfører Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Har fått meg 4K-tv men får ikke satt høyere oppløsning enn 1080p på Xbox'en. Er det mulig å sette høyere oppløsning på den? Jeg leser på nettet at den skal støtte 4K. sånn jeg har forstått det så KAN xboxen kjøre i 4K, når det gjelder OS og film/tv-serier men den gjør ikke det nå, så dette er noe de eventuelt gjør tilgjengelig når flest folk har 4K og når det er 4K innhold tilgjengelig. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Den støtter vel 4K filmer, men ingen spill på boksen er 4K, da må du over på pc. Derimot kan du jo få tv til å oppskallere med de ulemper det medførerNoen idé om hvordan jeg viser filmene? Netflix, Xbox Mediaspiller, annet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå