Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Hadde vært praktisk om Microsoft rett og slett lagde en dekoderboks for xbox one. Og at denne kunne kjøre norske programkort. Hadde eliminert en boks+fjernkontroll hos meg og gjort xboxen mer anvendelig. Har en rikstv dekoder som rett og slett ikke vil virke med Xbox one via hdmi inn.

Og at den dekoderen bare kan klipses på eller bare kan ligge bak xboxen.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal banne litt bevisst i kirka her nå, jeg vet at MS advarer mot å plassere konsollen vertikalt. Men er dette egentlig noe problem så lenge man ikke bruker disc? Man dekker til en siden med luft, ja..men bortsett fra det bør det vel gå greit ? Noen som har prøvd ? :p Bruker ett provisorisk TV-bord løsning på loftstua nå som ikke tillater å plassere konsollen optimalt.

Lenke til kommentar

Microsoft has issued a warning to prospective Xbox One owners: don't stand it up vertically!

Do so at your own risk, Albert Panello, senior director of product management and planning at Xbox, told GameSpot at the Tokyo Game Show.

"We don't support vertical orientation; do it at your own risk," he warned.

Then, he clarified: "It wouldn't be a cooling problem, we just didn't design the drive for vertical. Because it's a slot loading drive, we just didn't design it for both."

Så virker da som om det bør gå greit.

Lenke til kommentar

Use the power in your Windows 10 computer to supercharge your Xbox One. Our Azure cloud technology is integrated into Windows 10 to make selected Xbox One games look and perform like no console game before.

*Requires Xbox One,Nvidia or AMD graphics card(list of cards to be announced later). Network cable. WIFI is supported but not recommended.

Synd at det er jeg som har skrevet det...det kunne jo sikkert ha fungert? Det hadde isåfall vært en gamechanger som Sony ikke kunne ha konkurrert mot.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Use the power in your Windows 10 computer to supercharge your Xbox One. Our Azure cloud technology is integrated into Windows 10 to make selected Xbox One games look and perform like no console game before.

*Requires Xbox One,Nvidia or AMD graphics card(list of cards to be announced later). Network cable. WIFI is supported but not recommended.

Synd at det er jeg som har skrevet det...det kunne jo sikkert ha fungert? Det hadde isåfall vært en gamechanger som Sony ikke kunne ha konkurrert mot.

Hvorfor er det en gamechanger? Høres ut som spillet kjører på PCen? Så gamechangeren er å bruke en kraftigere maskin og streame det over til xboxen? 1. Hvorfor ikke bare bruke den kraftigere maskinen i utgangspunktet? 2. Løsninger finnes allerede.

Er det noe jeg har misforstått her?

AtW

Lenke til kommentar

Hvorfor er det en gamechanger? Høres ut som spillet kjører på PCen? Så gamechangeren er å bruke en kraftigere maskin og streame det over til xboxen? 1. Hvorfor ikke bare bruke den kraftigere maskinen i utgangspunktet? 2. Løsninger finnes allerede.

Er det noe jeg har misforstått her?

AtW

Du kan ikke spille XBO spill på PC? Og spill som ville se bedre ut på PC vil se bedre ut på XBO da en åpner opp for enda mer kraft.

Men.....ikke helt gjennomtenkt kanskje :p Hadde jo vært kult da...

Eller hva med å streame PC spill til din XBO. Ala Razer Forge TV som kommer om noen uker...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Du får halo 5 betaen gjennom master chief collection. Hmm, eksklusiver med god story, den var vrien. Har jo halo da, gears of wars, og forza. Det er de jeg kan komme på sånn ut av det blå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...