CaZpeR Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Hadde vært praktisk om Microsoft rett og slett lagde en dekoderboks for xbox one. Og at denne kunne kjøre norske programkort. Hadde eliminert en boks+fjernkontroll hos meg og gjort xboxen mer anvendelig. Har en rikstv dekoder som rett og slett ikke vil virke med Xbox one via hdmi inn. Og at den dekoderen bare kan klipses på eller bare kan ligge bak xboxen. Endret 14. januar 2015 av CaZpeR Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg skal banne litt bevisst i kirka her nå, jeg vet at MS advarer mot å plassere konsollen vertikalt. Men er dette egentlig noe problem så lenge man ikke bruker disc? Man dekker til en siden med luft, ja..men bortsett fra det bør det vel gå greit ? Noen som har prøvd ? Bruker ett provisorisk TV-bord løsning på loftstua nå som ikke tillater å plassere konsollen optimalt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Microsoft has issued a warning to prospective Xbox One owners: don't stand it up vertically! Do so at your own risk, Albert Panello, senior director of product management and planning at Xbox, told GameSpot at the Tokyo Game Show. "We don't support vertical orientation; do it at your own risk," he warned. Then, he clarified: "It wouldn't be a cooling problem, we just didn't design the drive for vertical. Because it's a slot loading drive, we just didn't design it for both."Så virker da som om det bør gå greit. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Var akkurat det der jeg hadde lest Tror jeg bare prøver så får jeg følge med på støy evt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Flott å høre. Grunnet plassmangel, tror jeg at jeg må sette min vertikalt sammen med 360-ene. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Min står vertikalt, ikke noe problem. Men jeg kjøpte og satte på 4 små møbelknotter av gummi som jeg satte under for å redusere støy og øke lufting. Ikke noe problem i det hele tatt. Men har enda ikke prod å putte en disc i den... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Jeg har den også vertikalt. Har opplevd et par ganger at boxen ikke klarer å lese en disk skikkelig, men et par ganger ut og inn så fikset det seg. Siden jeg nesten bare har digitale spille så er det egentlig ikke et problem Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Hvordan blir jeg med i preview programmet? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Håpa at screenshot-funksjonen skulle komme i februar-updaten, spesielt siden de sa det kom "tidlig" 2015. Greit med videoklipp, men mer gira på en screenshot-funksjon. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Xbox Live Gold medlemmer kan signe opp for closed beta av Neverwinter Online nå. https://www.arcgames.com/en/splash/ads/nw-xbox Aldri prøvd det selv så tenkte "hvorfor ikke?" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Go for it, var et morsomt spill, om man ser bort fra F2P-delen. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Noen som vet en snedig måte å handle fra US store på i dashboard ? sjekka ut forumet for dette som ble løst, men det var ingen ting der som funket for meg Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Noen som vet en snedig måte å handle fra US store på i dashboard ? sjekka ut forumet for dette som ble løst, men det var ingen ting der som funket for meg Har du lest her:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1636293&page=5&do=findComment&comment=22181639 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Use the power in your Windows 10 computer to supercharge your Xbox One. Our Azure cloud technology is integrated into Windows 10 to make selected Xbox One games look and perform like no console game before. *Requires Xbox One,Nvidia or AMD graphics card(list of cards to be announced later). Network cable. WIFI is supported but not recommended. Synd at det er jeg som har skrevet det...det kunne jo sikkert ha fungert? Det hadde isåfall vært en gamechanger som Sony ikke kunne ha konkurrert mot. Endret 16. januar 2015 av LarZen Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Use the power in your Windows 10 computer to supercharge your Xbox One. Our Azure cloud technology is integrated into Windows 10 to make selected Xbox One games look and perform like no console game before. *Requires Xbox One,Nvidia or AMD graphics card(list of cards to be announced later). Network cable. WIFI is supported but not recommended. Synd at det er jeg som har skrevet det...det kunne jo sikkert ha fungert? Det hadde isåfall vært en gamechanger som Sony ikke kunne ha konkurrert mot. Hvorfor er det en gamechanger? Høres ut som spillet kjører på PCen? Så gamechangeren er å bruke en kraftigere maskin og streame det over til xboxen? 1. Hvorfor ikke bare bruke den kraftigere maskinen i utgangspunktet? 2. Løsninger finnes allerede. Er det noe jeg har misforstått her? AtW Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Hvorfor er det en gamechanger? Høres ut som spillet kjører på PCen? Så gamechangeren er å bruke en kraftigere maskin og streame det over til xboxen? 1. Hvorfor ikke bare bruke den kraftigere maskinen i utgangspunktet? 2. Løsninger finnes allerede. Er det noe jeg har misforstått her? AtW Du kan ikke spille XBO spill på PC? Og spill som ville se bedre ut på PC vil se bedre ut på XBO da en åpner opp for enda mer kraft. Men.....ikke helt gjennomtenkt kanskje Hadde jo vært kult da... Eller hva med å streame PC spill til din XBO. Ala Razer Forge TV som kommer om noen uker... 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Huff. Jeg håper de holder seg unna skybasert grafikk i noen år til. MS har skrytt av at Crackdown 3 har skybasert fysikk, men det eneste det betyr for meg er at spillet kommer til å kreve en konstant internettforbindelse. Jeg håper det ikke blir en trend. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Noen som vet en snedig måte å handle fra US store på i dashboard ? sjekka ut forumet for dette som ble løst, men det var ingen ting der som funket for meg Har du lest her:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1636293&page=5&do=findComment&comment=22181639 stør vell i kommentaren min at jeg har sjekka dette Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Hvordan kan jeg få halo 5 beta? Et spm til, har xbox noen eksklusiver som Last of us, uncharted osv? Med litt bra story, syntes det er mest fps skytespill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Du får halo 5 betaen gjennom master chief collection. Hmm, eksklusiver med god story, den var vrien. Har jo halo da, gears of wars, og forza. Det er de jeg kan komme på sånn ut av det blå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå