Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Godt det foreløpig kommer et godt bilspill i høst/vinter. Til forskjell fra Valve greier enkelte i spillindustrien å få til en brukbar syklus hvor det hverken føles som melking eller for lenge mellom hver utgave.Etter hva jeg har lest kan det tyde på det vil bli vist sammen med VR brillene som det ryktes om "Nair said that Forza Motorsport 6 will give fans an opportunity to "virtually experience" Ford's lineup of performance automobiles." http://www.ign.com/articles/2015/01/13/forza-motorsport-6-announced-for-xbox-one

Lenke til kommentar

Jepp, håper jeg og, FM5 var litt i tynneste laget ja. Men de stressa det vel for å bli ferdig til xbone launch, så blir mer gjennomført nå tror jeg.

Det rareste i FM5 må være når man spiller split-screen, og vil gå ut av løpet eller restarte det. Player 1 trykker start, men får ikke gjort noe mer, Player 2 må trykke exit/restart :) Andre irriterende ting i split-screen også, som ingen dashboard view og at man ikke får info om hvilke skader bilen får.

Pluss en del andre dårlige og merkelige løsninger.

Krysser fingra! :)

Lenke til kommentar

At det var en software fiks. Om det er denne coilwhiningen du mener :)

Ja, det jeg sikter til.

Kommer den oppdateringen gjennom automatiske oppdateringer når jeg skrur på konsollen?

Startet den opp i går kveld og lastet ned ca 2GB med oppdateringer.

Mulig at det jeg nå hører kun er harddisken.. Er lenge siden nå, så husker ikke helt hvor ille det var.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Apropos oppdateringer. Nå er det gruelig lang tid siden forrige oppdatering i forhåndstittprogrammet. Skal det ikke komme en i løpet av januar?

Lenke til kommentar

Hvordan får jeg TV inn på Xbox'en når jeg ikke har dekoder, men kun kabel (coax?) rett fra veggen?

Hørt om en slik box hvor man tar coax inn og HDMI ut som skal da i HDMI inn i Xboxen.

Finner ikke dette produktet på noen norske sider.

Finnes eget tilbehør for dette. Men er ikke tilgjengelig i norge. Bestill fra ms store i frankrike eller spania og lignende :) mener den skal være lansert der nå

Lenke til kommentar

Hvordan får jeg TV inn på Xbox'en når jeg ikke har dekoder, men kun kabel (coax?) rett fra veggen?

Hørt om en slik box hvor man tar coax inn og HDMI ut som skal da i HDMI inn i Xboxen.

Finnes eget tilbehør for dette. Men er ikke tilgjengelig i norge. Bestill fra ms store i frankrike eller spania og lignende :) mener den skal være lansert der nå
Tviler på at noen av TV-tilbyderne i Norge (Get, CD, Altibox, etc.) støtter dekoderne fra MS (ennå).
Lenke til kommentar

Tviler på at noen av TV-tilbyderne i Norge (Get, CD, Altibox, etc.) støtter dekoderne fra MS (ennå).
Er ikke en dekoder da, er plugg som plugges i usb som har en antenne inngang

ww.xbox.com/en-gb/xbox-one/accessories/digital-tv-tuner

Ser at ms store er tomt på lageret sitt :/ skulle hatt en selv til gjesterommet egentlig

post-184421-14172_thumb.jpg

Endret av David_1214
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...