Mr. Pants Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Litt overraskende at de annonserte det så tidlig, men de har sikkert noen planer i forbindelse med 10 års jubileumet til Forza Motorsport. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Næh, bare fordi de annonserte det nå så betyr det jo ikke at det kommer i år. Kan komme neste år. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Forza 6 kommer sannsynligvis i år. Det har kommet ut nye spill i serien annethvert år siden 2005. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Godt det foreløpig kommer et godt bilspill i høst/vinter. Til forskjell fra Valve greier enkelte i spillindustrien å få til en brukbar syklus hvor det hverken føles som melking eller for lenge mellom hver utgave.Etter hva jeg har lest kan det tyde på det vil bli vist sammen med VR brillene som det ryktes om "Nair said that Forza Motorsport 6 will give fans an opportunity to "virtually experience" Ford's lineup of performance automobiles." http://www.ign.com/articles/2015/01/13/forza-motorsport-6-announced-for-xbox-one Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Håper FM6 har mer kjøtt på bena da, håper de ikke stresser dette spillet. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Jepp, håper jeg og, FM5 var litt i tynneste laget ja. Men de stressa det vel for å bli ferdig til xbone launch, så blir mer gjennomført nå tror jeg. Det rareste i FM5 må være når man spiller split-screen, og vil gå ut av løpet eller restarte det. Player 1 trykker start, men får ikke gjort noe mer, Player 2 må trykke exit/restart Andre irriterende ting i split-screen også, som ingen dashboard view og at man ikke får info om hvilke skader bilen får. Pluss en del andre dårlige og merkelige løsninger. Krysser fingra! Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 At det var en software fiks. Om det er denne coilwhiningen du mener Ja, det jeg sikter til. Kommer den oppdateringen gjennom automatiske oppdateringer når jeg skrur på konsollen? Startet den opp i går kveld og lastet ned ca 2GB med oppdateringer. Mulig at det jeg nå hører kun er harddisken.. Er lenge siden nå, så husker ikke helt hvor ille det var. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Det stemmer =) Du kan teste dette ved å starte ett spill, hør etter for og så avslutte spillet og vende tilbake til dashboardet og hør da om det blir verre etc. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Apropos oppdateringer. Nå er det gruelig lang tid siden forrige oppdatering i forhåndstittprogrammet. Skal det ikke komme en i løpet av januar? Lenke til kommentar
solz Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Apropos oppdateringer. Nå er det gruelig lang tid siden forrige oppdatering i forhåndstittprogrammet. Skal det ikke komme en i løpet av januar? Jeg fikk en oppdatering i helgen, men tørr ikke si hva den gjorde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Snakker om sola. http://news.xbox.com/2015/01/xbox-one-game-hubs-and-tv-updates-now-in-preview Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Hvordan får jeg TV inn på Xbox'en når jeg ikke har dekoder, men kun kabel (coax?) rett fra veggen? Hørt om en slik box hvor man tar coax inn og HDMI ut som skal da i HDMI inn i Xboxen. Finner ikke dette produktet på noen norske sider. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Hvordan får jeg TV inn på Xbox'en når jeg ikke har dekoder, men kun kabel (coax?) rett fra veggen? Hørt om en slik box hvor man tar coax inn og HDMI ut som skal da i HDMI inn i Xboxen. Finner ikke dette produktet på noen norske sider. Finnes eget tilbehør for dette. Men er ikke tilgjengelig i norge. Bestill fra ms store i frankrike eller spania og lignende mener den skal være lansert der nå Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Du kan jo plukke opp en dekoder på finn.no Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Får vel ikke digitalt med mindre man har noe en produsent fra kabel tv støtter? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Hvordan får jeg TV inn på Xbox'en når jeg ikke har dekoder, men kun kabel (coax?) rett fra veggen? Hørt om en slik box hvor man tar coax inn og HDMI ut som skal da i HDMI inn i Xboxen. Finner ikke dette produktet på noen norske sider. Finnes eget tilbehør for dette. Men er ikke tilgjengelig i norge. Bestill fra ms store i frankrike eller spania og lignende mener den skal være lansert der nåTviler på at noen av TV-tilbyderne i Norge (Get, CD, Altibox, etc.) støtter dekoderne fra MS (ennå). Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Blir vanskelig å støtte de da dekoderen fra Microsoft ikke har mulighet for programkort. Er vel kun laget for de frie kanalene som i Norge blir NRK (og sikkert noen andre gratiskanaler). Endret 14. januar 2015 av CaZpeR Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Hvordan får jeg TV inn på Xbox'en når jeg ikke har dekoder, men kun kabel (coax?) rett fra veggen? Hørt om en slik box hvor man tar coax inn og HDMI ut som skal da i HDMI inn i Xboxen. Finner ikke dette produktet på noen norske sider. Finnes eget tilbehør for dette. Men er ikke tilgjengelig i norge. Bestill fra ms store i frankrike eller spania og lignende mener den skal være lansert der nåTviler på at noen av TV-tilbyderne i Norge (Get, CD, Altibox, etc.) støtter dekoderne fra MS (ennå).Er ikke en dekoder da, er plugg som plugges i usb som har en antenne inngang ww.xbox.com/en-gb/xbox-one/accessories/digital-tv-tuner Ser at ms store er tomt på lageret sitt :/ skulle hatt en selv til gjesterommet egentlig Endret 14. januar 2015 av David_1214 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå