Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Powerstar Golf er faktisk overraskende morsomt :)

Vet ikke hvor gamle barna dine er, men worms og plants vs zombies har multiplayer, begge er gratis med EA access.

Er vel uansett litt annen type spill enn det du spurte etter..

Splite også gjennom Valiant Hearts med en spillhatende kompis og dama, de likte det. Så kanskje samboeren din kan like det også, historiefortelling med gåteløsning. Isåfall har dere jo alle telltale spillene også, selv om det er litt mindre gåteløsning her som jeg har forstått det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Hrmf. Expert skulle ha gitt med Xbone-en min i dag - bestilt i slutten av oktober - men neida. Jeg vil spille Horizon 2 mens jeg venter på at "The Division" skal slippes!

Skal si du har god tålmodighet :eek: Selv greide jeg ikke å vente til den ble lansert her i landet engang :hm:

Lenke til kommentar

Hrmf. Expert skulle ha gitt med Xbone-en min i dag - bestilt i slutten av oktober - men neida. Jeg vil spille Horizon 2 mens jeg venter på at "The Division" skal slippes!

Hvorfor har du ventet så utrolig lenge?

Expert satte ned prisen til 2690,- i dag, og jeg fikk reservert en. Spent på om svigermor får hentet den i mitt navn.

Lenke til kommentar

Mamma kjøpte den da fordi hu fikk et større avslag via Mastercard (kan for øvrig ha vært i november, jeg husker ikke), og jeg skulle få den i julegave av familien + farmor, så jeg regna med jeg ville få den på julaften, men da fikk jeg i stedet beskjed om at den ikke kom før 12. januar, og nå er 12. januar her, og Expert hadde ikke hørt noe om den. Det går jo i og for seg greit, har jeg venta så lenge, kan jeg alltids vente noen uker til. Det er ikke som om jeg har råd til å kjøpe meg konsollen selv uansett. Etter faste utgifter er betalt, sitter jeg igjen med 3k hver måned, som i og for seg går til mat. Jeg går enten i null eller i minus.

Lenke til kommentar

Hei.

skulle fyre i gang xboxen i dag som vanlig men ingenting kommer opp på skjermen. Har nå prøvt nullstill, ut med kontakt og en reset av bildeinnstillinge til ingen nytte. har noen vært borti dette? det verste er at den funker helt fint på søppeltven på såverommet men den nye samsung tven kommer den ikke opp på.. har også skifte 3 hdmi kabler. kommer bare opp ingen signal.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

høres jo ut som det er noe med Tven, siden boxen fungerer på andre tver.

prøvd forskjellige HDMI in på Tv? er det noe reset på TV?

Lenke til kommentar

Hmmmm...

Hvordan var det nå igjen?

Hvis jeg ønsker XboxOne i norsk region, men at talekommandoer (engelsk) skal virke med Kinect.

For å velge Norge som region, må jeg sette språk til Norsk.

Da får jeg velge Norge.

Men da får jeg ikke velge noe "tale".

Selv etter flere re-starts, får jeg ikke til å kombinere Norge med et talespråk.

Noen som kan hjelpe hukommelsen min?

Norsk/Norge støtter ikke Kinect. Må være satt til engelsk

Var det ikke noe om at vi kunne sette region til Norsk, men språk og tale til engelsk, så ville Kinect virke?

Nå jeg velger region norsk, blir jeg tvungen til å ha norsk språk og tale.

Mener å huske at tidligere kunne en ha norsk region/online store, men med engelsk kinect samtidig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...