Filmvenn Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 (endret) Kom igjen Bogotá. Haha. Endret 10. januar 2015 av Maury Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Jeg tenkte mer på Kina eller Japan, men et sted i Sør-Amerika hadde også vært kult. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Nei! Bogotá or go home Turn10, Microsoft Studios eller Playground Games. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Norge hadde vært fint, så hadde jeg sluppet å dra på Road trip her Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Norge hadde vært fint, så hadde jeg sluppet å dra på Road trip her Jeg har fundert litt på hvordan et Forza Horizon i i Møre og Romsdal, Oppland og Sogn og Fjordane kunne ha blitt. Jeg tenker da på Geiranger med omliggende fjorder, Gamle Strynefjellsvegen, Oppstryn osv... men det hadde sikkert ikke passet særlig godt sammen med den åpne strukturen til FH. Altfor mange fjell og fjorder. Rogaland kanskje. Der har man store åpne områder, en by av en grei størrelse, kyst i vest og fjell i øst. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Husker jeg spilte en bilsimulator på pc for maange år siden, hvor noen hadde laget norske maps til det. Hvor i norge det var (eller hva spillet het) husker jeg ikke, men var morsomt. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 jeg synes kjørefølelsen i motorsport og horizon er ganske lik, men motorsport er litt bedre og det er ganske gromt å presse runder på nordsleife i formel 1 bilene til nicki lauda eller james blunt fra 1976 (sjekk filmen rush). horizon har dog litt bedre grafikk og et åpent miljø å kjøre i. anbefaler begge egentlig. Hihi Ellers enig, spill Forza og se Rush! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 ops, skulle vel være hunt tror jeg, sjekke....jepp james hunt ja Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 No worries, synes bare det var en morsom forveksling Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Prøvde demoen, syntes det var fantastisk! Og grafikken er vell noe av det beste man kan få på en konsoll. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Hmmmm...Hvordan var det nå igjen?Hvis jeg ønsker XboxOne i norsk region, men at talekommandoer (engelsk) skal virke med Kinect. For å velge Norge som region, må jeg sette språk til Norsk.Da får jeg velge Norge.Men da får jeg ikke velge noe "tale". Selv etter flere re-starts, får jeg ikke til å kombinere Norge med et talespråk. Noen som kan hjelpe hukommelsen min? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Hmmmm... Hvordan var det nå igjen? Hvis jeg ønsker XboxOne i norsk region, men at talekommandoer (engelsk) skal virke med Kinect. For å velge Norge som region, må jeg sette språk til Norsk. Da får jeg velge Norge. Men da får jeg ikke velge noe "tale". Selv etter flere re-starts, får jeg ikke til å kombinere Norge med et talespråk. Noen som kan hjelpe hukommelsen min? Norsk/Norge støtter ikke Kinect. Må være satt til engelsk Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Er det mulig å være innlogget med samme gamertag på 360 og One samtidig? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Takk for svar. Har dere noen gode spill å anbefale til One som en kan spille i lag to stk offline? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Takk for svar. Har dere noen gode spill å anbefale til One som en kan spille i lag to stk offline? Har hatt det litt gøy med 2player diablo 3:) Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 11. januar 2015 Del Skrevet 11. januar 2015 Ok spill begge to, men burde kanskje forklart litt bedre. Jeg er ute etter ett "kosespill" som jeg kan spille med barna og gjerne min samboer også. Gjerne noe lignende mario kart eller rayman. Finnes noe slikt kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Tja, du har jo rayman som du selv nevnte, disney infenity og spyro et eller annet. bortsett fra de så er det vel overraskende dårlig utvalg av barnevennlige spill både på xbox one og playstation 4. Du må vel over på wii u skal du finne noe brukbart Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Har jo en del legospill da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå