Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hardline frister faktisk ikke overhodet, så der står jeg nok over. Beta var helt krisedårlig også så det gjorde ikke etterspørselen bedre. Holder meg til BF4 inntil videre her altså.

Jeg prøvde aldri den, men ærlig talt synes Hardline er mye mer interessant enn et nytt blenda-Battlefield. Hovedserien til Battlefield er så lite interessant lengre, de har liksom gjort alt. Gjort ditten og datten, tatt med det og det våpnet. Lagt til pil og bue og rail gun bare for å gjøre noe nytt.

Jeg kommer ihvertfall til å teste neste beta og se om endringene er noe jeg liker. Ville ikke ha avskrevet Hardline så kjapt, spesielt siden jeg personlig er mye større fan av Bad Company enn blenda-Battlefield. Hardline er mye mer Bad Company enn det er vanlig Battlefield. Kjipt at de ikke kunne ha lagd Bad Company 3 istedenfor.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hardline frister faktisk ikke overhodet, så der står jeg nok over. Beta var helt krisedårlig også så det gjorde ikke etterspørselen bedre. Holder meg til BF4 inntil videre her altså.

Jeg prøvde aldri den, men ærlig talt synes Hardline er mye mer interessant enn et nytt blenda-Battlefield. Hovedserien til Battlefield er så lite interessant lengre, de har liksom gjort alt. Gjort ditten og datten, tatt med det og det våpnet. Lagt til pil og bue og rail gun bare for å gjøre noe nytt.

Jeg kommer ihvertfall til å teste neste beta og se om endringene er noe jeg liker. Ville ikke ha avskrevet Hardline så kjapt, spesielt siden jeg personlig er mye større fan av Bad Company enn blenda-Battlefield. Hardline er mye mer Bad Company enn det er vanlig Battlefield. Kjipt at de ikke kunne ha lagd Bad Company 3 istedenfor.

For min del kan de gjerne droppe den horete moderne krigføringen og gi oss ett skikkelig WW2 spill etter gammelt, skal jeg være helt forbanna ærlig :) Men det skjer jo ikke.

Ellers må det jo sies at Bad Company 2 må være noe av det beste i serien så absolutt. Fantastiske brett, bedre og mere ødeleggelse som gjorde sitt for gameplayet. Ikke den Nille-versjonen vi fikk i BF3 og 4. Trist at de skalerte ned dette.

Men krysser uansett fingrene for at det neste Battlefront blir hinsidig fett :D

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Høres ikke ut som noen god måte å drive på, men til denne prisen så fikk de sikkert solgt i bøtter å spann til de som var i butikken, så de er vel fornøyd :p

Første gang jeg prøver collect@store, og neste gang kjører jeg nok heller direkte til butikken.

Fikk tilbud om bundle med 2 assassin creed spill til 3500kr, men er ikke så intressert i verken creed eller prisforskjellen.

Får tid til å finne gode spill da iallefall. Hvor handler dere ifra? Nå som tollgrensa er på 350kr så blir jo nettsider som amazon en billig plass å handle spill.

xBone er vel sonefri ja?

Jepp xBone er sonefri ja har selv 2 spill fra Japan som fungerer helt uten problemer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg også syntes det virket nokså merkelig, men hatt et åpent sinn pga Insomniac, som jeg digger pga Ratchet & Clank.. Jeg har så vidt prøvd det nå i dag, men jeg gkeder meg til å prøve mer.. Er jo i samme stil som tidligere : over-the-top tulleaction med vanvittige våpen osv.. :)

Lenke til kommentar

Horizon er langt ifra noen simulator. Hatt et par morsomme timer på Horizon 1, men så ble jeg lei. Føler ikke at Horizon gir meg nok. Forza 4 er høydepunktet i serien uten tvil. 5ern orker jeg ikke kjøpe da den har mindre innhold enn firern.

Håper på et Forza 6 som er mer realistisk enn noen gang, flest mulig baner, bilmoduser, justeringsmuligheter/stylingsmuligheter. Og at bilene har et godt utvalg av både superbiler, sportsbiler og vanlige folkevogner. Er nok like gøy å kunne trimme en gammel Peugeot Partner og snurre rundt i den som nyere biler med samme specs.

Lenke til kommentar

Hva syntes dere om Forza? Trur jeg skal kjøpe Horizion 2, men er usikker siden jeg ikke liker Gran Turismo spillene (Forza er vell noe i samme duren, simulator bilspill.) Et spm til, er det split sceen på Forza?

Ikke hør på han under, han vet ikke hva han prater om.

Ja det er spilt screen.

Det er ingen split screen i Forza Horizon 2. Men i Forza 5 er det splitscreen!

Har bare spilt litt Horizon 2 og litt Forza 5(spilt mye Forza 3 og Horizon 1 på 360), og begge virker artige, men må si at jeg fikk mer følelse av at JEG styrer bilen i Forza 5. Var litt for enkelt å race i Horizon 2.

Du får også kjøre F1 biler i Forza 5, og det er helt vildt mænd!

Jeg har ikke spilt så mye GT, men jeg har inntrykk av at Forza er litt mer underholdende og tøffere, men med samme fokus på realisme og detaljer.

• Liker 2
Lenke til kommentar

forza serien er langt bedre enn GT serien synes jeg, og jeg har maaange timer i GT3 og GT4 til ps2.

jeg synes kjørefølelsen i motorsport og horizon er ganske lik, men motorsport er litt bedre og det er ganske gromt å presse runder på nordsleife i formel 1 bilene til nicki lauda eller james hunt fra 1976 (sjekk filmen rush). horizon har dog litt bedre grafikk og et åpent miljø å kjøre i. anbefaler begge egentlig.

men det er jo demoer av begge spill på xboxen, så det er bare å prøve. bare vært obs på at 360 utgaven av forza 5 og horizon 2 er vistnok ganske mye svakere enn xbone utgaven.

edit: leif var innom

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Nå kjører jo Horizon i 30fps kontra 60fps i Motorsport, så at grafikken er noen hakk bedre skulle bare mangle :) Men 60fps og samme detaljnivå i en åpen verden setting som i Horizon er vel også litt mye å be om på den begrensede hardwaren til konsollene.

KANSKJE i Horizon 3 ? :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...