Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Har vel egentlig bestemt meg i dag for at jeg må spille Horizon 2.

Og føler ikke at 360'en fortjener dette spillet :p

Hva har tilbudene til One ligget på? Dumt å handle nå? Lefdal har jo en fin pris for tiden på 2690,- men får ikke på lager før om en stund..

2690kr er den laveste prisen jeg har sett, men en stund siden så var det en AC Bundle for 2890kr. Det var vel fire spill og 3mnd Viaplay.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mediasenter!

Er det noen av dere som broker XboxOne som mediasenter? Hvo og hvordan broker dere den?

Noen som vet om det er mulig å streame fra Synology NAS via WiFi - tenker på bilder/fotografier.

Skal bruke xb1'en min som mediasenter når jeg flytter inn i ny leilighet. Leste bare på disse to sidene:

http://www.theverge.com/2014/8/15/6005193/xbox-one-media-player-features-dlna-mkv-support

http://windowsitpro.com/xbox/play-media-nas-xbox-one

Lenke til kommentar

Sunset Overdrive er et ganske teit spill, men du verden så morsmot det er! Med tanke på hastigheten i spillet har den også en fantastisk flyt jeg aldri har sett maken til. Utrolig bra spill.

Spør du meg så må jeg si det er det mest oppskrytte spillet til XO. Det morsomste var å lage karakteren, og thats it. Like ubrukelig som Resistance-spillene. Spilte det 10 min før jeg gikk lei, og takk gud for at MS var så snille at dem lot alle få spille det den ene dagen. Hadde angret meg grønn og blå om jeg faktisk hadde betalt for det. Får for all del håpe det fins en demo av spillet slik at folk faktisk tester det før de kjøper det.

Kunne ikke vært mer uenig. Den lette stilen hvor det er lov å tulle med det meste er genial. Spillet lar deg aldri glemme at det er et spill og våpnene er ganske så kule. Storyen er ikke særlig dyp, men det er vel en mening om en faktisk setter seg inn i det spillet. Hele spiller er gjennomsyret av humor på bekosting av spillbransjen.

Men så må en jo like å henge og dingle etter saker og ting igjennom byen da.

Lenke til kommentar

Hjelper ikke med MKV-støtte når den ikke støtter det som blir brukt i MKVene.

Den støtter til nå alt av filmfiler jeg har spilt av på den da. I begynnelsen så var det en del mkv filer som ikke lot seg spille av, men etter oppdateringene som kom etter det har jeg fått spilt av alt (kan være noen sære formater jeg ikke benytter selv som ikke støttes for alt jeg vet).

Lenke til kommentar

Finnes ikke plex til xo da?

Ja, hvis du har Plex Pass.

Det er vel verdt prisen dersom en ønsker ett skikkelig mediacenter?

Jeg bruker Plex på alt av enheter, inkl. XBO. Det er den beste løsningen jeg kjenner til.

Eneste er at den krever nettilgang så lenge den krever Plex Pass. Den fungerte ikke i julen da Live var nede.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Plex på alt av enheter, inkl. XBO. Det er den beste løsningen jeg kjenner til.

Eneste er at den krever nettilgang så lenge den krever Plex Pass. Den fungerte ikke i julen da Live var nede.

Det er jo ett stort minus. Tenkte jeg kanskje kunne kaste ut stuepc siden den kun brukes for å se serier og filmer i fra serveren, men litt kjedelig om nettet er borte og en da ikke kan se serier eller filmer.

Lenke til kommentar

Den kan komme med feil strømkabel. Utover det, ingenting.

Supert!

Hvordan er det med språk på Xone? Mulig å ha alt på engelsk selv om man er i norge?

Forza Horizon på 360 hadde jo norsk språk\tale uansett hva man prøvde på.

Måtte vel endre landskode elns for å bli kvitt det.

Lenke til kommentar

Det er jo ett stort minus. Tenkte jeg kanskje kunne kaste ut stuepc siden den kun brukes for å se serier og filmer i fra serveren, men litt kjedelig om nettet er borte og en da ikke kan se serier eller filmer.

Nå skal det sies at Live ikke er nede så veldig ofte men uansett en ting å være klar over. Så selv om all video ligger i ditt lokalnett så får du ikke åpnet Plex-appen hvis du ikke er logget inn på Live.

Jeg bruker Plex _mye_ og har kun vært uten den ene dagen i jula.

Lenke til kommentar

Den kan komme med feil strømkabel. Utover det, ingenting.

Supert!

Hvordan er det med språk på Xone? Mulig å ha alt på engelsk selv om man er i norge?

Forza Horizon på 360 hadde jo norsk språk\tale uansett hva man prøvde på.

Måtte vel endre landskode elns for å bli kvitt det.

Jeg har alt på engelsk. Kjøper også i US Store. (men ikke siden FH2 da det ikke lengre skiller noe mellom prisen i den og NO Store).
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...