Mr. Pants Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Kjøperen kommer til å ha tilgang til spillene om han kjøper den konsollen som spillene dine er registrert til, men han vil ikke kunne laste dem ned på nytt dersom noe skulle skje med harddisken.Så lenge kjøperen er klar over dette burde det ikke være noe problem å selge konsollen med spillene inkludert i pakken. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Kjøperen kommer til å ha tilgang til spillene om han kjøper den konsollen som spillene dine er registrert til, men han vil ikke kunne laste dem ned på nytt dersom noe skulle skje med harddisken. Så lenge kjøperen er klar over dette burde det ikke være noe problem å selge konsollen med spillene inkludert i pakken. Feil, spillene blir ikke registert på konsollen, det gjelder kun 360. Spill tilhører kun gamertag på xbox one. Du kan jo prøve å slette gamertagen din og spille et spill som er kjøpt på konsollen din Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Feil, spillene blir ikke registert på konsollen, det gjelder kun 360. Spill tilhører kun gamertag på xbox one. Du kan jo prøve å slette gamertagen din og spille et spill som er kjøpt på konsollen din Ah. Jeg gikk ut i fra at det fungerte noenlunde på samme måte som på 360. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Kjøperen kommer til å ha tilgang til spillene om han kjøper den konsollen som spillene dine er registrert til, men han vil ikke kunne laste dem ned på nytt dersom noe skulle skje med harddisken. Så lenge kjøperen er klar over dette burde det ikke være noe problem å selge konsollen med spillene inkludert i pakken. Feil, spillene blir ikke registert på konsollen, det gjelder kun 360. Spill tilhører kun gamertag på xbox one. Du kan jo prøve å slette gamertagen din og spille et spill som er kjøpt på konsollen din Hvor sikker er du på dette? Jeg å en kompis har satte hverandres konsoller som Hjem-konsoll, og kan dermed spille hverandres spill, samtidig og online også Nå har vi også hverandres kontoer på Xbox'ene, men ettersom jeg har lest så er ikke det nødvendig, de kan slettes etter den er satt som hjem-konsoll. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Kjøperen kommer til å ha tilgang til spillene om han kjøper den konsollen som spillene dine er registrert til, men han vil ikke kunne laste dem ned på nytt dersom noe skulle skje med harddisken. Så lenge kjøperen er klar over dette burde det ikke være noe problem å selge konsollen med spillene inkludert i pakken. Feil, spillene blir ikke registert på konsollen, det gjelder kun 360. Spill tilhører kun gamertag på xbox one. Du kan jo prøve å slette gamertagen din og spille et spill som er kjøpt på konsollen din Hvor sikker er du på dette? Jeg å en kompis har satte hverandres konsoller som Hjem-konsoll, og kan dermed spille hverandres spill, samtidig og online også Nå har vi også hverandres kontoer på Xbox'ene, men ettersom jeg har lest så er ikke det nødvendig, de kan slettes etter den er satt som hjem-konsoll. Det samme gjør jeg med en kamerat, og vi må hvertfall ha accountene på maskinen. Trenger ikke å logges på riktignok. Og begge bytta passord igjen så vi har ikke mulighet til å logge på den heller Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Den nye xboxen min fryser stadig. Er det et vanlig problem? Noen som vet hvordan man fikser det? Irriterende..... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. januar 2015 Del Skrevet 5. januar 2015 Prøvd å resette den til fabrikkinnstillinger ? Da mister du selvsagt alt du har lagret, men kan være verdt ett forsøk 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Noen andre som har spilt Max The curse of brotherhood? Ikke spilt mer enn en time, men så langt er dette ett meget underholdende spill Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Jeg spilte nylig gjennom det selv og ble nesten litt overrasket over hvor bra det var. Fin miks av plattforming og gåteløsning. Fortjener mer oppmerksomhet enn det har fått. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Jeg kjøpte det når det kom faktisk, var ikke mye utvalg på One den gangen. Jeg angret ikke for å si det sånn Ett veldig bra og koselig spill med interessant gameplay! Endret 6. januar 2015 av Mala Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Ingen spill følger med, men Lefdal selger Xbox One for 2690kr. 1 Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Sunset Overdrive er et ganske teit spill, men du verden så morsmot det er! Med tanke på hastigheten i spillet har den også en fantastisk flyt jeg aldri har sett maken til. Utrolig bra spill. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Noen andre som har spilt Max The curse of brotherhood? Ikke spilt mer enn en time, men så langt er dette ett meget underholdende spill Ja, meget bra spill! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 (endret) Max var det første XBO-spillet jeg fikk 1000/1000 gamerscore i. Veldig koselig spill. Endret 6. januar 2015 av Leflus Lenke til kommentar
indahla Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Kjøperen kommer til å ha tilgang til spillene om han kjøper den konsollen som spillene dine er registrert til, men han vil ikke kunne laste dem ned på nytt dersom noe skulle skje med harddisken. Så lenge kjøperen er klar over dette burde det ikke være noe problem å selge konsollen med spillene inkludert i pakken. Feil, spillene blir ikke registert på konsollen, det gjelder kun 360. Spill tilhører kun gamertag på xbox one. Du kan jo prøve å slette gamertagen din og spille et spill som er kjøpt på konsollen din Hvis man ikke sletter GT fra XBO før man leverer den til kjøper kan jo den nye eieren opprette en ny konto og spille alle spill på konsollen.Eventuelt må selger opprette en ny konto for ny eier før han/hun leverer den fra seg. (om dette er lov er en annen sak) Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 6. januar 2015 Del Skrevet 6. januar 2015 Kjøperen kommer til å ha tilgang til spillene om han kjøper den konsollen som spillene dine er registrert til, men han vil ikke kunne laste dem ned på nytt dersom noe skulle skje med harddisken. Så lenge kjøperen er klar over dette burde det ikke være noe problem å selge konsollen med spillene inkludert i pakken. Feil, spillene blir ikke registert på konsollen, det gjelder kun 360. Spill tilhører kun gamertag på xbox one. Du kan jo prøve å slette gamertagen din og spille et spill som er kjøpt på konsollen din Hvis man ikke sletter GT fra XBO før man leverer den til kjøper kan jo den nye eieren opprette en ny konto og spille alle spill på konsollen.Eventuelt må selger opprette en ny konto for ny eier før han/hun leverer den fra seg. (om dette er lov er en annen sak) Skulle det bli nødvendig med fabrikkinnstillinger er alt borte Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Den nye xboxen min fryser stadig. Er det et vanlig problem? Noen som vet hvordan man fikser det? Irriterende.....Prøvd å legge teppe over den? Er kanskje kald Hehe 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 [skulle det bli nødvendig med fabrikkinnstillinger er alt borte Absolutt Men MS sin måte å koble spill mot GT og la andre spillere på samme konsoll bruke spillene gjør at det _teknisk_ er mulig å selge konsollen med spill. Om det er en god praktisk løsning stiller jeg meg heller tvilende til. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Har vel egentlig bestemt meg i dag for at jeg må spille Horizon 2. Og føler ikke at 360'en fortjener dette spillet Hva har tilbudene til One ligget på? Dumt å handle nå? Lefdal har jo en fin pris for tiden på 2690,- men får ikke på lager før om en stund.. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Sunset Overdrive er et ganske teit spill, men du verden så morsmot det er! Med tanke på hastigheten i spillet har den også en fantastisk flyt jeg aldri har sett maken til. Utrolig bra spill. Spør du meg så må jeg si det er det mest oppskrytte spillet til XO. Det morsomste var å lage karakteren, og thats it. Like ubrukelig som Resistance-spillene. Spilte det 10 min før jeg gikk lei, og takk gud for at MS var så snille at dem lot alle få spille det den ene dagen. Hadde angret meg grønn og blå om jeg faktisk hadde betalt for det. Får for all del håpe det fins en demo av spillet slik at folk faktisk tester det før de kjøper det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå