Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om noen sitter å er klare til å kjøpe XBO eller PS4 for den saks skyld så ville jeg slått til i morgen. Priser på mye vil gå opp nå og allerede nå er mye av mobiltelefoner,nettbrett,pc etc etc gått opp med alt ifra endel hundrelapper til flere tusen....

EDIT: Om noen lurer på hvorfor så er det pga krona er veldig svak nå.

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Jeg sliter med å finne servere hvor det er folk på ja. Finner games, men de er det som oftest altfor få på, eller. Og det er ikke normalt. Spillet hadde jo fulle servere ganske ofte for litt over en uke tilbake. Starta litt før Lizard Squad-angrepene også. Det er noe annet som er feil, ikke det at få spiller det (ifølge hva jeg leste her en dag er det mange som spiller det på Live).

Lenke til kommentar

Kan en xbox one stå på gulvet? Hvis man går forbi vil cd'en da få riper? Dette skjedde idag hørte en liten lyd fra xboxen men ingen ting skjedde med cd'en og fungerte helt fint etterpå.. Ps4'en min står også på gulvet men har ikke hørt noe fra den..

Lenke til kommentar

Fortsatt helt umulig å bestille hos Lefdal. Så ekstremt irriterende!

Prøvd å tømt cache i nettleseren? Evnt en annen nettleser?

Ja, prøvde ulike nettlesere, nettbrett og flere laptoper uten hell. Ringte også Lefdal kundeservice, som hadde samme problem og ikke kunne legge inn bestilling for meg.

Er det ikke bare å gå i butikken da?

Vel jeg kjøpte Xbox one idag selv fra Lefdal!

Brukte angrerett på den jeg kjøpe fra expert sist uke...

Det er ikke bare å gå i butikken når de har slike tilbud. Sjansen for at de i det hele tatt har konsollen og spillet på lager er ikke veldig stor basert på tidligere erfaringer.

Butikkene i Bergen ligger også i hver sin bydel, og uten bil så er det ikke så kjekt å ta turen å lete.

Uansett, nå er det gjort og den er på plass :) Håndkontrollene hadde jeg fra før av, kjøpt når de kostet 41 kroner stk :)

post-318876-0-14038600-1420209449_thumb.jpg

• Liker 5
Lenke til kommentar

Ja, 41 eller 43 kroner stk. Husker ikke helt hva de lå på. Ble kjøpt ved lansering, men ble ikke levert før Norsk lansering. Tok altså over ett år fra bestilling til levering. Var feilprising av Microsoft Norge, så vi var vel en hel gjeng her inne som kjøpte da.

Edit: Var 44 kroner per stk.

Produktnavn: Xbox One Wireless Controller Produkt-SKU: S2V-00003
Antall bestilt: 3
Beløp: 131,97 kr

Endret av kreps79
Lenke til kommentar

Fortsatt helt umulig å bestille hos Lefdal. Så ekstremt irriterende!

Prøvd å tømt cache i nettleseren? Evnt en annen nettleser?

Ja, prøvde ulike nettlesere, nettbrett og flere laptoper uten hell. Ringte også Lefdal kundeservice, som hadde samme problem og ikke kunne legge inn bestilling for meg.

Er det ikke bare å gå i butikken da?

Vel jeg kjøpte Xbox one idag selv fra Lefdal!

Brukte angrerett på den jeg kjøpe fra expert sist uke...

Det er ikke bare å gå i butikken når de har slike tilbud. Sjansen for at de i det hele tatt har konsollen og spillet på lager er ikke veldig stor basert på tidligere erfaringer.

Butikkene i Bergen ligger også i hver sin bydel, og uten bil så er det ikke så kjekt å ta turen å lete.

Uansett, nå er det gjort og den er på plass :) Håndkontrollene hadde jeg fra før av, kjøpt når de kostet 41 kroner stk :)

attachicon.gifDSC_0248.JPG

41 kr for xone kontroller!? :omg::omg::omg:

Endret av DOG_50
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...