Matsern117 Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Halo 5 beta need fix : Tune down AR Make weapons more visable after killed targets, and they drop there weapon. Make the prophet sword abit smaler , it kind of takes half the screen. Let us see medals in the stats menu after game Perfection and extermination medal. Change from SR ranks to ranks similar to halo 3 and reach. Sr ranks feels just like a regular number, where u sitting and waiting for the last number. I did not like the way the SR was used in halo 4. just stopped at 130, witch makes nos ense at all. This game should have ranks. Keep up with weapon camo, even og as far as weapon skin for none loadout weapons, such as rocket, and sniper and so on. Remove the bluish camo when we scope with sniper. Its hard to see arround. U only see half of the scope. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Master chief collection: Trenger hjelp her, kommer aldri til komme høyere enn 13 i skill på H2A ranked hvis jeg må fortsette å spille med randoms. Noen som har lyst til å sette opp et lag med 4 , hvor vi går for å bli 50 ? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 (endret) Mine tanker om Halo 5 betaen. -Sprint er ikke et must. Det er skrevet mye om hvorfor det ikke fungerer på andre forum, så det orker jeg ikke å gjøre her. Trykk her for å lese hvorfor Halo fungerer bedre uten. Det er laget avstemninger på diverse Halo-relaterte forum, og resultatene viser at de aller fleste ikke vil ha sprint. Les i spoiler: Josh Holmes (Studio Head, 343i) that said in a post about Halo 5 design decisions on TeamBeyond.net: "Within that larger audience, most people expect to be able to sprint.". This statement seemed quite interesting to me, so I decided to find out what /r/Halo thinks, posted a discussion thread that included a poll and listed the most popular reasons pro and con sprint. This are the results: Do you like that Sprint was permanently added to Halo? (1727 total responses) 69% No, sprint is hurting the game and should be removed. 31% Yes, sprint is part of Halo and needs to stay. I said in the title that these are surprising results, because I didn't expect the results on here to be so clear. /r/Halo is only around/big since Halo Reach & Halo 4 and Sprint was in the last two Halo games. A similar poll was recently made on TeamBeyond.net. Would you like sprint removed from Halo 5? 95% Yes 5% No As this is a community full of competitive Halo players the results are of course much clearer, but not very surprising. Ghostayame (who works for 343i) made a big poll on Halo Waypoint last year: Should sprint stay in Halo? 71% No, this mechanic doesn't belong in Halo 27% Yes, this mechanic belongs in Halo HaloWaypoint, /r/Halo & TeamBeyond.net are three very different communities that represent Halo players quite well. TeamBeyond.net is full of competitive players that care a lot that their game works and is balanced, /r/Halo is the most mixed and diverse/casual group of Halo fans as there are probably not many here that are only on reddit for this sub and Halowaypoint users are the die-hard Halo fans. Across all these communities the result is the same: Most people dislike sprint! The question to Josh is: Who is that larger audience if the majority of these three communities dislike Sprint and how does he know? Edit: Changed "Halo" to "Sprint". Hentet fra: http://teambeyond.net/forum/topic/8474-halo-5-guardians-multiplayer-beta-discussion/page-140?do=findComment&comment=370102 Mao; Halo trenger ikke sprint. Sprint kan de fjerne, men det er ganske åpenbart at det ikke kommer til å skje. De har jo kompensert litt med å gjøre sånn at livet ikke fyller seg opp mens man sprinter o.l., og det fungerer helt greit. -Våpen: ARen virker veldig OP på lang avstand. Burde bli litt svakere. Ellers er jeg fornøyd med BR/DMRen så langt. Foretrekker vanlig Halo-sikte når jeg spiller Halo, ikke det nye ADS-greiene. -Medaljer og lyder: Alt og alt for mange medaljer. Når man har dobbelt så mange medaljer som kills er det noe galt. De betyr absolutt ingenting når man får en medalje for den minste ting. Alt for mye lyder. Når man er one-shot er det konstant BIP-BIP-BIP, noe som er litt irriterende. Liker heller ikke lydene av eksplosjonene. De høres rett og slett dårlig ut. Vet ikke helt hva det er, men kanskje for mye bass(?). Er heller ikke noe fan av at spartanene skal snakke med hverandre hele tiden. Sikkert gøy i en måned, men så blir man lei. Snakkingen burde ihvertfall bli tonet ned littegrann. -Clambing: Fungerer ganske greit, men fjerner et skille mellom noobs og gode folk. Foretrekker "gandhi hop". Ground pound er det nesten ingen som bruker, og tiden mellom hver gang man bruker thrusterpacken bør settes litt opp. Det er veldig mange måter å flukte på. Gjør man noe dumt bør man straffes, liker ikke at man kan thruste og sprinte vekk. Betaen er helt grei, men blir fort kjedelig å spille med kun AR-start. Gleder meg til neste uke (eller var det på fredag?) når vi får BR-start. Endret 31. desember 2014 av iGlenn Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Dette må da sies å være en meget fin deal. Får med Fifa 15 også. http://www.lefdal.com/product/spill-konsoll/spillkonsoll/XONE500GBAV/xbox-one-500-gb-verdipakke 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Halla. En kamerat skal fikse seg Live-medlemskap, og han spurte meg om tips nå. Han legger inn "fakturainformasjon", gjør det og trykker videre, og blir da sendt tilbake til start igjen. Er det noe feil nå, eller? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 (endret) Dette må da sies å være en meget fin deal. Får med Fifa 15 også. http://www.lefdal.com/product/spill-konsoll/spillkonsoll/XONE500GBAV/xbox-one-500-gb-verdipakke Ja, dette må da være en god deal på nåværende tidspunkt. Jeg hadde definitivt slått til om jeg ikke hadde konsollen fra før. Endret 31. desember 2014 av firberblad Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Jeg kjøpte meg Giana Sisters i jula , og for en herlig liten perle! Nostalgisk for meg som spillte dette på min Commodore 128 , for X antall år siden. Kjempemorsomt, og krevende , med en tvist hvor man veksler mellom god/ond verden, og , en fantastisk spillmusikk. Verdt og sjekke ut for en 100-lapp. 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Jeg som kjøpte ny xbox sist mandag... Kjøpte fra expert så 3000kr uten spill, frister nesten å være "drittsekk" å returnere den får å kjøpe fra elkjop eller lefdal 1 Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Halla. En kamerat skal fikse seg Live-medlemskap, og han spurte meg om tips nå. Han legger inn "fakturainformasjon", gjør det og trykker videre, og blir da sendt tilbake til start igjen. Er det noe feil nå, eller? Halla. Hvem gidder å betale fullpris for Xbox Live Gold? Gå heller på Offgamers.com og handle der... Koster rundt 300 kr for 12 mnd... Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 kjapt spørsmål. Har ikke brukt konsoll på en stund og det har blitt slutt på at man kan bruke norske visa kort på den amerikanske butikken (så det var veier rundt det men ork.) Så nå "må" jeg ha maskinen på norsk for å handle, men kan jeg virkelig ikke ha engelsk språk og norsk butikk? this not posible?! :o Ha konsollen på engelsk, men shop via websiden, np. Glemte helt bort at jeg hadde spurt om noe Bare logge inn på den amerikanske Xbox siden og shoppe? får man dollar priser uten sperre for visa/paypal da? Om jeg vil shoppe pakker ingame i fifa eller microtransactions ingame i andre spill så funker vel ikke denne løsningen? Lenke til kommentar
Frank Al Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Hei, lurte på om det er noen her som har samme problem som meg eller vet hvordan det løses. Jeg har xbox one med kinect og sliter med å få til headset med lyd, Har forsøkt med to headset og to forskjellige kontrollere men får ikke lyd gjennom mic, hva er galt, hvilken innstilling evt. overser jeg her ? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Frank Al Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 kjapt spørsmål. Har ikke brukt konsoll på en stund og det har blitt slutt på at man kan bruke norske visa kort på den amerikanske butikken (så det var veier rundt det men ork.) Så nå "må" jeg ha maskinen på norsk for å handle, men kan jeg virkelig ikke ha engelsk språk og norsk butikk? this not posible?! :o Ha konsollen på engelsk, men shop via websiden, np. Glemte helt bort at jeg hadde spurt om noe Bare logge inn på den amerikanske Xbox siden og shoppe? får man dollar priser uten sperre for visa/paypal da? Om jeg vil shoppe pakker ingame i fifa eller microtransactions ingame i andre spill så funker vel ikke denne løsningen? Synes også det er latterlig at en ikke kan ha engelsk på konsollen og norsk butikk, kinecten min forstår ikke norsk så må ha på engelsk språk for å bruke talekommando til kinecten , litt irriterenes dette her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Han vil helst det.Prøvd å kjøpe via Xbox.com? Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Har du oppdatert controller?Og headsettet som du bruker,er den kompatibel med Xbox One? Hei, lurte på om det er noen her som har samme problem som meg eller vet hvordan det løses. Jeg har xbox one med kinect og sliter med å få til headset med lyd, Har forsøkt med to headset og to forskjellige kontrollere men får ikke lyd gjennom mic, hva er galt, hvilken innstilling evt. overser jeg her ? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
Frank Al Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Har du oppdatert controller?Og headsettet som du bruker,er den kompatibel med Xbox One? Hei, lurte på om det er noen her som har samme problem som meg eller vet hvordan det løses. Jeg har xbox one med kinect og sliter med å få til headset med lyd, Har forsøkt med to headset og to forskjellige kontrollere men får ikke lyd gjennom mic, hva er galt, hvilken innstilling evt. overser jeg her ? Takker for alle svar. hmm har glemt å oppdatere den nyeste controllen, headsettet er det orginale som følger med :-) takk for svar skal forsøke å oppdatere den siste først å så forsøke igjen. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Har du oppdatert controller?Og headsettet som du bruker,er den kompatibel med Xbox One? Hei, lurte på om det er noen her som har samme problem som meg eller vet hvordan det løses. Jeg har xbox one med kinect og sliter med å få til headset med lyd, Har forsøkt med to headset og to forskjellige kontrollere men får ikke lyd gjennom mic, hva er galt, hvilken innstilling evt. overser jeg her ? Takker for alle svar. hmm har glemt å oppdatere den nyeste controllen, headsettet er det orginale som følger med :-) takk for svar skal forsøke å oppdatere den siste først å så forsøke igjen. Får ikke lyd i det headsetet, kun chat lyd Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Har virkelig lyst å kjøpe xbox one, men samtidig så er jeg usikker på om det vil være noen vits med tanke på at jeg har alle spillene jeg spiller på 360. Vanskelig valg.... Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Det er stor forskjell mye bedre grafikk. Har alltid elsket å bruke 360 kontroll men for meg er det vanskelig å spille på en 360 kontroll etter å fast bruke One. Anbefaler å kjøpe One nå som det er mane bra tilbud. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Får jo faktisk fem spill med i den pakken ser jeg. Får sjekke om den er på lager i butikk her i Bergen så hente den i morgen tidlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå