Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

Dashboard fungerer ikke som det skal, får ikke logget på Live serverene sikkelig, med Hulu+ osv fungerer.

Destiny fungerer ihvertfall, mulig det er spill som ikke bruker xbox live

håper de finner på noe lurt ang. å stoppe ddos, f.eks at det MÅ være en xbox som kobler til serverne

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

det er jo helt greit, man man klarer seg uten det, det er ihvertfall bra de har separert app, spill og dash. så man kan bruke de uavhengig av hverandre. det hadde vært krise hvis alt ble låst bortsett fra fysiske offline spill.

Lenke til kommentar

Fant ut at jeg ikke hadde hatt konsollen min som Home-console enda. Mente jeg leste det var slik man kunne spille digitale spill offline her tidligere. Fikk av en eller annen grunn ikke starta Halo: MCC eller Forza 2 Horizon i dag under ned-tiden, men Sunset Overdrive og GTA V som jeg også testa gikk fint.

Vil dette bedre seg i fremtiden når jeg ikke har tilgang til Live eller ned-tid er igjen etter jeg har neste gang vært på Live ordentlig? Er det noe som har erfaring med det?

Lenke til kommentar

Opplevde akkurat det samme Maury. Satt noen dager uten internett når jeg flyttet inn i hus for over en drøy måned siden. Hadde heller ikke satt konsollen som Home-console. Så satt jeg der med skjegget i postkassa da :p Ingen Halo på meg da altså.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Det er jo ikke verre enn å fiske frem mobilen og dele nettet fra den for å sette konsollen som home console hvis man enter er på reise eller har flyttet og ikke skaffet seg nett enda.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke verre enn å fiske frem mobilen og dele nettet fra den for å sette konsollen som home console hvis man enter er på reise eller har flyttet og ikke skaffet seg nett enda.

Dette fungerte rett og slett ikke hos meg, da det var det første jeg prøvde :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hvordan setter man konsolen på Home egentlig?

Går inn i settings menyen og helt nederst på venstre side ser du det står my home xbox går inn der og velger det øverste valget og så set this xbox as my home xbox eller noe sånt noe er en stund siden jeg har fiklet med dette da jeg gamesharer med naboen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Ang hvis jeg har flere Xbox'er:

Kan jeg spille alle mine digitale spill på begge disse så lenge jeg er logget inn på begge?

Ja, men du kan bare være innlogget på en maskin om gangen.

Lenke til kommentar
I can but the region issue would not be resolved. May i have your gamertag please
you: at 23:45:50
ok. My gamertag is StrungLynx
Michelle S: at 23:47:34
I am sending a code to the phone number and email on file. Can you please give me the code when you recieve it.
you: at 23:48:35
yes, sure
you: at 23:50:11
*kode
Michelle S: at 23:51:24
Thank you. One moment
info: at 0:11:27
Chat session has been ended by the agent.

Utsnitt fra min chat med en av xbox sine "service-ansatte". Noen som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...