neeeeii Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Nå fungerer min strålender, spiller gta online nå Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 FIkk Xbox one til jul av dama, noen eksklusiver jeg bør teste (Har PS4). Fikk også Halo master som skal spilles. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 FIkk Xbox one til jul av dama, noen eksklusiver jeg bør teste (Har PS4). Fikk også Halo master som skal spilles. Forza Horizon 2 er et must. Killer Instinct er også knall. Begge spillene har en demo-versjon. 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 FIkk Xbox one til jul av dama, noen eksklusiver jeg bør teste (Har PS4). Fikk også Halo master som skal spilles. Som Leflus nevnte så er Horizon 2 meget bra. Jeg vil også anbefale Sunset overdrive og Titanfall 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Sunset Overdrive er forresten på salg i Xbox Live butikken i dag (26.12). Det koster 274kr.https://store.xbox.com/nb-NO/Xbox-One/Games/Sunset-Overdrive/3d595ce4-5a7b-4217-a6b8-8f23b3a8acea 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Sunset Overdrive er forresten på salg i Xbox Live butikken i dag (26.12). Det koster 274kr. https://store.xbox.com/nb-NO/Xbox-One/Games/Sunset-Overdrive/3d595ce4-5a7b-4217-a6b8-8f23b3a8acea Man kan kjøpe den fysiske utgaven fraktfritt fra Coolshop for 238 kr. https://no.coolshop.com/produkt/sunset-overdrive-day-1-edition-nordic/BJ2V8A Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Der er slik det skal være. Ca samme pris i butikk som på nett. Rimelig også. Jeg hadde lett kjøpt den i Live-butikken for å slippe plater, men greit at folk har et valg.Får håpe tilbudet står når jeg kommer hjem så skal jeg vurdere å kjøpe. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Da er Live nede igjen på grunn av hacking. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Winbeta har publisert et intervju med taperne i Lizard squad: http://www.winbeta.org/news/exclusive-interview-cyber-terrorist-group-lizard-squad-why-they-brought-down-xbox-live-and-psn Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Da er Live nede igjen på grunn av hacking.Nei. Det er nede pga. DDOS. 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Er det mulig å handle på us store slik som på PSN? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Joda, så lenge spillet er installert på boxen og ikke krever nettilgang Njaa, så lenge du har din gamertag som "My Home XBox" så har du det. Men jeg deler spill med en annen. Sånn at jeg får ikke spilt mine egne spill, men jeg får spilt de kameraten min har kjøpt siden gamertagen hans er satt til "my home xbox" på min Hvordan fungerer det i praksis? Dere kan vel ikke begge spille et spill som kun én av dere har kjøpt samtidig? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 (endret) Joda, så lenge spillet er installert på boxen og ikke krever nettilgang Njaa, så lenge du har din gamertag som "My Home XBox" så har du det. Men jeg deler spill med en annen. Sånn at jeg får ikke spilt mine egne spill, men jeg får spilt de kameraten min har kjøpt siden gamertagen hans er satt til "my home xbox" på min Hvordan fungerer det i praksis? Dere kan vel ikke begge spille et spill som kun én av dere har kjøpt samtidig? Jo, det kan man. Gjort det siden november 2013 Spillene må være digitale forresten Slenger med step for step guiden jeg laget for kamerat gjengen: Deling av spill Steg-for-steg: 1. Først må du legge til brukeren til den personen du vil dele spill med. Trykk på profilene øverst oppe i venstre hjørnet, og velg "Add New" Gå igjennom prosessen ved å legge til email, og passord for brukeren. Kan være lurt å bytte passord før man gir brukeren sin til den andre personen for så å bytte tilbake da alt av innstillinger for deling er ferdig. 2. Logg på med brukeren til den personen du vil dele spill med. Gå til "Settings" Nederst i venstre hjørnet står det "My Home Xbox" Trykk der, og trykk en gang til på "Make this my home Xbox" 3. Deretter logger du inn på din egen bruker. Går til "My games and apps", og blar helt til høyre. Der vil alle spillene dine, og den du deler spill med, dukke opp. Så er det bare i installere de spillene du vil ha. 4. Så er det bare for den andre, og gjøre akkurat det samme på sin xbox, og dere deler alle spillene dere kjøper. Dere trenger ikke å logge inn på hverandres bruker igjen, men bare lar brukeren ligge på xboxen. Endret 26. desember 2014 av David_1214 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Jeg og broren min skal dele på Xbox one, må vi da betale for Xbox live på begger to kontoene på Xbox'en? Hadde vært fint om vi kunne få sluppet det, skal jo brukes på samme konsoll. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Dere kan takke Kim Dotcom for at XBL og PSN er oppe igjen. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Hahaha. De gav seg i bytte mot gavekort?! Om alle terrorister hadde vært sånn ... Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Gavekort til en verdi av ca. 2,2 millioner NOK. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 (endret) Dere kan takke Kim Dotcom for at XBL og PSN er oppe igjen. Haha, magisk Da syns jeg Sony og MS kan belønne han med livstid Xbox Live og PSN service Endret 26. desember 2014 av Mala Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 26. desember 2014 Del Skrevet 26. desember 2014 Gavekort til en verdi av ca. 2,2 millioner NOK. Han har nok penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå