Ezio Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Er det ingen måte å få byttet tilbake spill som har brutt forsegling? Altså i går så fikk jeg Far Cry 4 til jul, uten å ha lagt så veldig mye merke til hva som stod på coveret øverst så var dette åpenbart xbox360 versjonen. Våknet opp i dag tidlig og rotet frem spillet fra pakkene og dro av plasten i mørket.. Setter jo inn CDn og får selvfølgelig beskjed om det ikke fungerte til min store forbauselse, jeg tar ut cden og legger merke til at det står Xbox360. Som dere sikkert skjønner så har jeg Xbox One. Nå er forseglingen brutt, men jeg klarte å putte den tilbake i plasten med en teipbit over. Jeg er veldig klar over at jeg ikke får byttet ting om det er brutt, men det er faktisk en veldig stor sannsynlighet for at de ikke legger merke til at den er brutt men mindre de ser på "Xbox teipen" på sida.. Men er dette ulovlig? I værstefall så opplever jeg pinlighet der å da om de oppdager det. Ble kjøpt fra Elkjøp forresten.. Om det er noen som forøverig skulle være intressert i å bytte den mot Xbox One utgaven så ville jeg vært en svært glad gutt Det er ikke viktig om det er digital kode eller fysisk utgave forresten.. Jeg kan sende den fysiske utgaven i posten.. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Kan få Alien: Isolation for 170 spenn på hong kong store nu. Er det verdt pengene? Er så usikker Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Vil si det er verdt det, men det er samtidig et spill som krever tålmodighet. Man må snike og gjemme seg store deler av spillet, ellers blir man monstermat. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Er det mulig å ha 2 brukere på Xbox one uten å måtte kjøpe Xbox live på begge? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Er det ingen måte å få byttet tilbake spill som har brutt forsegling? Altså i går så fikk jeg Far Cry 4 til jul, uten å ha lagt så veldig mye merke til hva som stod på coveret øverst så var dette åpenbart xbox360 versjonen. Våknet opp i dag tidlig og rotet frem spillet fra pakkene og dro av plasten i mørket.. Setter jo inn CDn og får selvfølgelig beskjed om det ikke fungerte til min store forbauselse, jeg tar ut cden og legger merke til at det står Xbox360. Som dere sikkert skjønner så har jeg Xbox One. Nå er forseglingen brutt, men jeg klarte å putte den tilbake i plasten med en teipbit over. Jeg er veldig klar over at jeg ikke får byttet ting om det er brutt, men det er faktisk en veldig stor sannsynlighet for at de ikke legger merke til at den er brutt men mindre de ser på "Xbox teipen" på sida.. Men er dette ulovlig? I værstefall så opplever jeg pinlighet der å da om de oppdager det. Ble kjøpt fra Elkjøp forresten.. Om det er noen som forøverig skulle være intressert i å bytte den mot Xbox One utgaven så ville jeg vært en svært glad gutt Det er ikke viktig om det er digital kode eller fysisk utgave forresten.. Jeg kan sende den fysiske utgaven i posten.. Prøv å forklar hva som skjedde, evt dra en liten hvit løgn om at din meget unge fetter åpnet coveret før du fikk stoppet ham. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Går det ann å overføre min konto fra ps3 til xbox one på gta v? Prøver men det står at jeg ikke har noen profil fra før på gta. Takk for hjelp. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Kan få Alien: Isolation for 170 spenn på hong kong store nu. Er det verdt pengene? Er så usikker Ja. Et av mine favorittspill i 2014. Utrolig stemning, god design og veldig bra bruk av lyd. Skummelt mye av tiden syns jeg, men samtidig så gir det en god følelse når du kommer videre. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Ser at killer instinct er gratis (bare nå?). Men at spillfigurer koster penger. Følger det med noen figurer ibdet hele tatt? Killer Instinct har alltid vært gratis, får en figur med som går på rotasjon. Altså, man har en figur som er åpen og mulig å spille denne uka, og neste uke er det en annen osv. Men, bare en som er åpen om gangen. (Husker ikke akkurat hvor ofte rotasjonen skjer, men er hver uke eller annenhver uke eller noe sånt.) Hvis du vil ha alle figurene fra sesong 1 med en gang så kan du kjøpe de i en pakke, samme med sesong 2 som foregår nå, men ikke alle sesong 2 figurene er sluppet enda så man får en ny hver måned de neste månedene fra den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Går det ann å overføre min konto fra ps3 til xbox one på gta v? Prøver men det står at jeg ikke har noen profil fra før på gta. Takk for hjelp. https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/202892778#TransferToXBoxOne Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Er det noen andre som har problemer med å logge på Xbox Live? Var pålogget for en stund siden så jeg restartet konsollen, men nå får jeg ikke logget på. Får heller ikke logget på PSN... så begge konsollene er ubrukelige akkurat nå. -.- Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Har nøyaktig samme problem.. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) Lizard Squad vil ha oppmerksomhet. https://twitter.com/fuckcrucifix Endret 25. desember 2014 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Var det ikke en hackergruppe som skulle ødelegge live for alltid rundt nå? Antagelig det som har skjedd Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) EDIT: Tror kanskje at https://twitter.com/FUCKCRUCIFIX er en fake profil. Men Xbox Live og PSN er nede. Endret 25. desember 2014 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Kult. Artig så lenge det varte. Blir vel en del PC fremover da Lenke til kommentar
Avean Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Ikke bare de heller, Ubisoft sine servere og flere andre jeg har testet. Faktisk umulig å spille nå. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Chill at jeg er i utlandet og ikke får spilt uansett. Så lenge de er online til neste år så ^^, Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 For noen grusomme folk. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Neimen for helvette da, hadde satt av dagen idag til å game på min nye One. Får man achievement når man ikke har nett? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Neimen for helvette da, hadde satt av dagen idag til å game på min nye One. Får man achievement når man ikke har nett? Ikke på One. Mulig at det kommer opp når man får kontakt med Live igjen. Spørs om det skjer da. Lizard Squad har lovt at tjenesten skal være nede for alltid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå