Crazy Joe Davola Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) Dying Light ser bra ut. Kommer i januar. Er vel ikke så mye annet, i hvert fall ikke på Xbox One. Personlig blir Q1 mye spilling av spill fra i år tror jeg for meg. Blir nok det for min del også. Forresten, 25 Big Xbox Games of 2015 https://www.youtube.com/watch?v=cHzMSdAWxSQ Endret 23. desember 2014 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Bare jeg som synes Dying Light ser kjedelig ut? Ser veldig mye ut som at de bak Dead Island har bare resirkulert Dead Island og lagt til parkouren fra Mirrors Edge. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) Ser ihvertfall ikke ut til at min Xbox One blir slitt ut med det første Endret 23. desember 2014 av Mala 1 Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) Ah ok. Men har enda maaaange timer med shadow of mordor foran meg. Fy fader for ett gjennomført bra spill!!! også skal halo MCC lastes ned i jula, i tillegg til Fifa15 til sosiale lag:) Mortal Combat, halo, metal gear solid, skyrim online, BF hardline ! kan bli ett gøyalt 2015! Btw, shadow of mordor har fått spillegleden inn i kroppen min igjen!!!) Endret 23. desember 2014 av AvIOn Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) Noen som har lyst på AC4: Black Flag? Til Xone naturligvis og digital nedlasting. Tatt. Endret 23. desember 2014 av Dore123m Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 (endret) Noen som har lyst på AC4: Black Flag? Til Xone naturligvis og digital nedlasting. Ja takk, gjerne det. Endret 23. desember 2014 av TheMoose Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Noen som har lyst på AC4: Black Flag? Til Xone naturligvis og digital nedlasting. Ja takk, gjerne det. En som skrev på PM litt før, ga det til ham/henne. God jul uansett da. Lenke til kommentar
TheMoose Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Noen som har lyst på AC4: Black Flag? Til Xone naturligvis og digital nedlasting. Ja takk, gjerne det. En som skrev på PM litt før, ga det til ham/henne. God jul uansett da. Neeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii................................... God jul. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Har nå AC Unity halvveis ferdig. Destiny level 28. FarCry 4 startet nylig. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 billig xbox1/m FH2 til de som er ute i siste liten: https://www.komplett.no/xbox-one-500gb-forza-horizon-2/833595 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Man kan vel kjøpe US Xbox Live Gold abonnement på f.eks. GameDealDaily og bruke det i Norge? Eller er Gold abonnementene regionsperret? Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Denne tråden har jeg besøkt stort sett hver dag siden jeg først begynte å glede meg til xbox one skulle komme. Veldig hyggelig å lese erfaringer og nyheter og alt! God Jul til alle sammen! Julegave fra meg: Assassin's Creed: Black Flag kjøpt sammen med Unity på ebay! Værsågod den som får den! C96RP-MD64M-23FJK-9QT67-F9X4Z 1 Lenke til kommentar
Ck89 Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Er det slutt på å kjøpe spill i dollar på storen? For beskjed om å prøve en annen beralingsmetode. Testet også med PayPal Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Kjøp gavekort og bruk de http://www.offgamers.com/xbox-live/xbox-us/xbox-live-us-gift-card-c-3455-3466-3467.ogm Lenke til kommentar
Ck89 Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Takk for tips Hvordan fungerer det. Må man ha tilgang til mailkontoen til XBlive eller for man tilsendt en kode som man kan aktivere på selve xboxone. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Denne tråden har jeg besøkt stort sett hver dag siden jeg først begynte å glede meg til xbox one skulle komme. Veldig hyggelig å lese erfaringer og nyheter og alt! God Jul til alle sammen! Julegave fra meg: Assassin's Creed: Black Flag kjøpt sammen med Unity på ebay! Værsågod den som får den! C96RP-MD64M-23FJK-9QT67-F9X4Z Takk, takk. Takk for tips Hvordan fungerer det. Må man ha tilgang til mailkontoen til XBlive eller for man tilsendt en kode som man kan aktivere på selve xboxone. I denne tråden finner du svar på alt du lurer på. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1636293 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Man kan vel kjøpe US Xbox Live Gold abonnement på f.eks. GameDealDaily og bruke det i Norge? Eller er Gold abonnementene regionsperret? Du må bruke europeisk live. Amerikansk virker kanskje noen dager og så får du feilmeldinger. Du kan sette xbone til US men må ha europeisk live. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) Fikk Xbox One til jul, i starten syntes jeg det var helt for jævelig rotete iforhold til PS4'en. Men nå som jeg har spilt et par timer har jeg fått en ny mening, syntes det er mye mer kvalitetsfølelse iforhold til PS4. Grafikken er nok bittelitt bedre på PS4 men det er veldig lite. Fra nå av er dette min hovedkonsoll. Har kun Ac: black flag, far cry 4 og gta 5, noen som vet om titanfall er bra? Tenker på å kjøpe det eller advanced warfare. Ha en fortsatt god jul Endret 25. desember 2014 av neeeeii 4 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Egentlig ville jeg sagt Titanfall, men det kan bli fort ensformig (i grunn noe COD også blir utenfor MP). Har hatt mye kos med Titanfall, og spiller det tidvis forsatt. Men et spill jeg lett blir lei etter 2 timers-spilletid nå. Så blir litt mer at jeg bruker f. eks en helg jeg setter av til gaming på noe annet spill. Har også kost meg med Advance Warfare, men ikke like mye som "god tidene" med Titanfall. Alternativet er at du plukker opp Titanfall nå som sikkert er billig et sted, og plukker opp COD: AW senere. COD kommer alltid til å ha aktivitet. Titanfall har forsatt mye aktive brukere, men ikke som det var rundt releasen eller første DLC. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Ser at killer instinct er gratis (bare nå?). Men at spillfigurer koster penger. Følger det med noen figurer ibdet hele tatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå