Booz Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Max: The Curse of Brotherhood til under 50kr. http://gamedealdaily.com/xbox-one/max-the-curse-of-brotherhood-full-game-download/ Måtte sjekke om nettsida var til å stole på og siden jeg allerede har spillet så gir jeg koden bort. CRJ9G-7RFKH-X2VPQ-HHMPY-P3RKZ Takk, da var den tatt Bare hyggelig Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 På en Xbox one er vel reklamasjonstiden 2 til 5 år. Produktet er definitivt forventet å vare i mer enn to år, kanskje opp mot 5. Reklamasjonsretten som følger av forbrukerkjøpsloven gir deg rett til å klage på mangler ved en vare innen en bestemt tidsfrist. I utgangspunktet har du to års reklamasjonsrett, men dersom produktet er ment å vare vesentlig lenger enn to år, kan du klage i inntil fem år. Dette vil gjelde for eksempel tv, pc og mobiltelefon. http://www.forbrukerradet.no/dine-rettigheter/garanti-og-reklamasjon http://www.advokat.no/kompetanseomraader/eiendomsrett/kjopsrett/garanti-eller-reklamasjon/ Stemmer det. Men garantitiden er fortsatt bare 1 år. Og 90 dager på tilbehøret. Reklamasjonsretten din kan heldigvis ikke Microsoft bestemme. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Ahhh, tid for Halo 5 Beta 2 Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Kjøpt en Xbox One til barna til jul, og har brukt kvelden til å oppdatere og gjøre den klar til bruk når barna får den. Er ikke helt idiot men det er ikke alt som er direkte rett frem nei...men det meste er på plass. Noen ting: 1) Relativt mye støy fra strømforsyning, er det det generelt eller har jeg fått en bråkebøtte 2) Tok litt tid før jeg fant ut hvordan man kunne unngå å måtte angi passord ved hver oppstart... 3) Idiotisk at Xbox One må stå på for å kjøre TV signaler pass through - gidder ikke det - spesielt ikke når strømforsyning bråker en del 4) Synes ikke boksen er direkte rask 5) Netflix fungerer bra 6) Fifa15 - ser jeg må bruke litt tid for å finne skikkelig ut av det 7) Kan man ha flere brukere på samme konto? For eksempel at hvert av barna har egen gametag? Får de da tilgang til et spill som er lastet ned med en annen gametag? Eller hvordan bør jeg gjøre det. Nå har jeg bare en. Blir nok bra tilslutt............. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Kjøpt en Xbox One til barna til jul, og har brukt kvelden til å oppdatere og gjøre den klar til bruk når barna får den. Er ikke helt idiot men det er ikke alt som er direkte rett frem nei...men det meste er på plass. Noen ting: 1) Relativt mye støy fra strømforsyning, er det det generelt eller har jeg fått en bråkebøtte 2) Tok litt tid før jeg fant ut hvordan man kunne unngå å måtte angi passord ved hver oppstart... 3) Idiotisk at Xbox One må stå på for å kjøre TV signaler pass through - gidder ikke det - spesielt ikke når strømforsyning bråker en del 4) Synes ikke boksen er direkte rask 5) Netflix fungerer bra 6) Fifa15 - ser jeg må bruke litt tid for å finne skikkelig ut av det 7) Kan man ha flere brukere på samme konto? For eksempel at hvert av barna har egen gametag? Får de da tilgang til et spill som er lastet ned med en annen gametag? Eller hvordan bør jeg gjøre det. Nå har jeg bare en. Blir nok bra tilslutt............. 7: Alle gamertager som blir brukt lokalt på din hjemmexbox har tilgang til alle dine spill Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 7: Alle gamertager som blir brukt lokalt på din hjemmexbox har tilgang til alle dine spill Så da er løsningen å etablere egen gametag for hvert av barna? Da får de beholde egen fremdrift i de spillene de spiller for eksempel? 1 Lenke til kommentar
Booz Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 7: Alle gamertager som blir brukt lokalt på din hjemmexbox har tilgang til alle dine spill Så da er løsningen å etablere egen gametag for hvert av barna? Da får de beholde egen fremdrift i de spillene de spiller for eksempel? Jepp stemmer det, har du Xbox live gold så er Worms gratis i desember forresten, kjekt spill for unger. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 kjapt spørsmål. Har ikke brukt konsoll på en stund og det har blitt slutt på at man kan bruke norske visa kort på den amerikanske butikken (så det var veier rundt det men ork.) Så nå "må" jeg ha maskinen på norsk for å handle, men kan jeg virkelig ikke ha engelsk språk og norsk butikk? this not posible?! :o Lenke til kommentar
solz Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 kjapt spørsmål. Har ikke brukt konsoll på en stund og det har blitt slutt på at man kan bruke norske visa kort på den amerikanske butikken (så det var veier rundt det men ork.) Så nå "må" jeg ha maskinen på norsk for å handle, men kan jeg virkelig ikke ha engelsk språk og norsk butikk? this not posible?! :o Ha konsollen på engelsk, men shop via websiden, np. Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Kjøpt en Xbox One til barna til jul, og har brukt kvelden til å oppdatere og gjøre den klar til bruk når barna får den. Er ikke helt idiot men det er ikke alt som er direkte rett frem nei...men det meste er på plass. Noen ting: 1) Relativt mye støy fra strømforsyning, er det det generelt eller har jeg fått en bråkebøtte 2) Tok litt tid før jeg fant ut hvordan man kunne unngå å måtte angi passord ved hver oppstart... 3) Idiotisk at Xbox One må stå på for å kjøre TV signaler pass through - gidder ikke det - spesielt ikke når strømforsyning bråker en del 4) Synes ikke boksen er direkte rask 5) Netflix fungerer bra 6) Fifa15 - ser jeg må bruke litt tid for å finne skikkelig ut av det 7) Kan man ha flere brukere på samme konto? For eksempel at hvert av barna har egen gametag? Får de da tilgang til et spill som er lastet ned med en annen gametag? Eller hvordan bør jeg gjøre det. Nå har jeg bare en. Blir nok bra tilslutt............. 7: Alle gamertager som blir brukt lokalt på din hjemmexbox har tilgang til alle dine spill Det bør nevnes at dette kun gjelder digitale spill da! Gjelder forsåvidt fysiske spill når det er kun 1 Xbox, men hvis de etterhvert skal ha 2 Xbox'er, og spille de samme spillene samtidig, så må det være digitale spill, da disken må stå i for å starte et fysisk spill... Xbox One har hatt endel dårlige strømforsyninger som har tatt kvelden etter noen måneder. Jeg har hatt min i litt over en måned nå *krysser fingra* Boksen i seg selv er veldig rask, men interfacet, som hele tiden er avhengig av å kontakte Xbox servere, er grusomt tregt. Anbefaler å kjøpe spill digitalt fra US Xbox Store, ihvertfall når krone kursen går opp igjen. Litt kronglete betaling med gavekort som du kjøper på nett, men du sparer ofte over 30%. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Da fikk jeg far cry 4 gratis av Ubisoft som plaster på såret for alle som kjøpte AC Unity med seasonpass. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Med slike season-pass. Varer de evig? Eller er det kun 1 sesong? Og npr starter denne sesongen... Kjøpte shadow of mordor med seasonpass, fornå få framtidige dlc og slikt. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 Noen andre som har vært borti at xboxen ikke vil logge deg inn? Får ikke startet noen spill heller her.. Trykker på feks shadow of mordor, nothing happens... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. desember 2014 Del Skrevet 20. desember 2014 ja, har skjedd noen ganger, eneste som fikser det er en hard boot. hold inne på knappen i 10 sek til den skrur seg av Lenke til kommentar
Veggen88 Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Drep spillet og start det på nytt. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Med slike season-pass. Varer de evig? Eller er det kun 1 sesong? Og npr starter denne sesongen... Kjøpte shadow of mordor med seasonpass, fornå få framtidige dlc og slikt. De varer evig for det spesifikke spillet om det ikke er avtalt noe annet. Så om det kommer en oppfølger, må man kjøpe på nytt. Sesongen starter ved første DLC. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Har en kode til The Crew på Xbox 1. Noen som ønsker å bytte til seg den mot kode til Forza Horizon 2 ? Innser vel at det hadde vært bedre odds andre veien , men jeg spør nå allikevel. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Med den grafikken som xbox one viser i feks shadow of mordor... Kan det bli bedre??? Ser liksom ikke helt for meg hvordan spillene på slutten av levetiden til xbox one kommer til å se ut! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Har en kode til The Crew på Xbox 1. Noen som ønsker å bytte til seg den mot kode til Forza Horizon 2 ? Innser vel at det hadde vært bedre odds andre veien , men jeg spør nå allikevel. Det hadde du nok, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå