Mala Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Hmm er det noen kule spill til kinnect? Eller det noe gøy å ha i det hele tatt? Ikke noe hensikt i investere i Kinect til spillbruk. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Hmm er det noen kule spill til kinnect? Eller det noe gøy å ha i det hele tatt? Største grunnen til å kjøpe Kinect idag er for streaming og kontroll av XBO og det du måtte ha av utstyr. Men for å svare på spørsmålet ditt....nei egentlig ikke. Er vel et danse spill som kan være gøy om du liker å danse. Selv så likte jeg Fantasia demoen. Er også et eget trenings program på XBO som kan være noe om du vil trene litt hjemme. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Da dropper jeg det Da er neste steg, hva er must-have spill da? Liker rally, rpg's, multiplayer krigsspill (men har aldri spillt dette på konsoll). Og er det noen fornuftige spill til en 4-åring? Lenke til kommentar
norther Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Jeg kan jo legge til at kinekten er fantastisk dersom du bruker skype til videosamtaler. Lyden er kanskje så som så, men det går mest ut over den på andre sia av mikrofonen Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Da dropper jeg det Da er neste steg, hva er must-have spill da? Liker rally, rpg's, multiplayer krigsspill (men har aldri spillt dette på konsoll). Og er det noen fornuftige spill til en 4-åring? Om man har en 4 åring så vil jeg vel si at det er en god grunn for kinect? Sports er jo "barnslig" nok i mine øyne, og kommer sikkert flere lignende etterhvert? For min del var xbox fitnes ganske morsomt og jeg synes den fungerte bra med kinect, shape up og fantasia har jeg ikke forsøkt enda. 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Og er det noen fornuftige spill til en 4-åring?Disney Infinity.Fornuftig: Tja.. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 har en pcbenk som har et skap med dør, som en statsjonær pc sto engang. kan jeg plassere xbox one inni der, eller må den ha mer lufting? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Tips til noen gode RPG's? Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Tips til noen gode RPG's? Dragon Age Inquisition, sånn for å nevne det i overkant åpenbare. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 har en pcbenk som har et skap med dør, som en statsjonær pc sto engang. kan jeg plassere xbox one inni der, eller må den ha mer lufting? Er vel ingen fasit på dette, men en Xbox One har et effektforbruk på rundt 250W, en PC kan både ha mer eller mindre effektforbruk. Er bare å prøve, blir det før høy temperatur så vil Xboxen skru seg av før den tar noen skader uansett. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Halo: The Master Chief Collection, Sunset Overdrive og Titanfall koster 349kr pr.stk på Elkjøp denne uka. Endret 15. desember 2014 av LarZen Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Det frister å gå til innkjøp av TMCC. Pvp-delen er visstnok litt ustabil ennå, men det er uansett campaignene som frister mest for min del.Jeg har også lyst til å teste Halo 5 betaen når den kommer. Ikke fordi jeg har lyst til å spille pvp, men fordi jeg har lyst til å teste gameplayet. Jeg antar at historiemodusen vil ta i bruk de samme spillmekanikkene som flerspilleren. Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Koster vel 299 på cdon.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 noooo, nekter å kjøpe fysiskt... Lenke til kommentar
w4yf4rer Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Fra og med i morgen kan man kjøpe Far Cry 4 eller Assassins Creed Unity, og få The Crew til 50% avslag på kjøpet. Dvs at hver bundle koster 90 dollar. The Crew selger dårlig med andre ord. Endret 15. desember 2014 av w4yf4rer Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Nytt DLC til Forza Horizon 2. Er nok en av de få DLC`ene jeg har sett fram til i år ved siden av State of Decay-DLC, som var mer en ekspansjon som denne. 3 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Herre***, glede seg. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Hvorfor viste de ikke frem den traileren på The Game Awards? Av og til forstår jeg meg ikke på Microsoft."Storm Island"? Tar DLC-en sted på et nytt landområde? I så fall gleder jeg meg veldig til den kommer.Edit: Så gameplay fra utvidelsen nå. Det er et helt nytt landområde ja. http://www.ign.com/articles/2014/12/15/forza-horizon-2-extreme-racing-around-storm-island Endret 15. desember 2014 av Leflus Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Går denne med i season pass? Det er kanskje bare car-pass til Horizon 2 Endret 15. desember 2014 av DOG_50 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Noen som sliter med Live Gold? Får beskjed om at jeg ikke har gold, men abonnementet mitt ble fornyet 27 okt. Prøver å kjøpe nytt abonnement og da får jeg beskjed om at jeg ikke kan ha flere abonnement. Kan jeg ha blitt bannet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå