TOREGILe Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hva mener dere er et fullført spill? 100 % på alt i spillet eller 1000 GS på achievements? Holder på med FC4 nå, og achievementene popper opp lenge før man har funnet alle collectibles på kartet. Hva mener xbox folket? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Som en som samler på achievement og er ganske aktiv på det når jeg har tid så er fullført når du har 100%, som er når du har alle achievements i et spill. Går for 100% og alle achievements akkurat nå i Far Cry 4 som jeg fikk i 3`ern pluss Blood Dragon. Dette er det jeg har alle originale achievements i: http://www.trueachievements.com/mygames.aspx?gamerid=71579&complete=1 Endret 4. desember 2014 av Maury Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Hva mener dere er et fullført spill? 100 % på alt i spillet eller 1000 GS på achievements? Holder på med FC4 nå, og achievementene popper opp lenge før man har funnet alle collectibles på kartet. Hva mener xbox folket? Fullført historien betyr som regel at jeg er ferdig med spillet i hvertfall, med mindre det har en hinsidig bra online bit. Men har den sistnevnte, er som regel enspiller biten max sug eller bare unødig coverfyll Horingen etter 100% pikk og pakk og achievements betyr ingenting her. Endret 4. desember 2014 av Mala 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Man har fullført spillet når man selv føler det. Uavhengig om man bare har spilt igjennom spillet og kost seg med en campaign på easy eller om man har brukt tre måneder med konstant spilling for å samle alt av achievements. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Ferdig med historien er ferdig med spillet for min del. Achievments og trophies er bortkasta tid og betyr ingenting. Da starter jeg heller opp et nytt spill. Unntaket er type spill som Diablo 3 og mmo sjangeren. Lenke til kommentar
sinsol Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Er out of the loop, hva er greien med å kjøpe fra US store for tiden? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Bruk amerikanske gavekort. CrazyGameTime f. eks bruker jeg. De har brukt alt fra et par minutter til en time å levere en kode hver gang jeg har bestilt fra dem. Lenke til kommentar
sinsol Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Bruk amerikanske gavekort. CrazyGameTime f. eks bruker jeg. De har brukt alt fra et par minutter til en time å levere en kode hver gang jeg har bestilt fra dem. Hvordan fungerer dette mtp norsk Microsoft konto eller lignende? Bare å fyre løs med US Dollar allikevel? Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Som en som samler på achievement og er ganske aktiv på det når jeg har tid så er fullført når du har 100%, som er når du har alle achievements i et spill. Går for 100% og alle achievements akkurat nå i Far Cry 4 som jeg fikk i 3`ern pluss Blood Dragon. Dette er det jeg har alle originale achievements i: http://www.trueachievements.com/mygames.aspx?gamerid=71579&complete=1 Jøss! Og jeg som bare har Sleeping Dogs! Mangler en dustetermos i Alan Wake. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Er ferdig med spillet når alt av historien er ferdig. Da tenker jeg både hoved og sideoppdrag. Samle achievements kan være gøy når det er kule ting som fører mot det. Tror King kong på 360 er det eneste spillet jeg har 1000 i gamerscore på (får 1000 av å gå igjennom spillet på normal). Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Er out of the loop, hva er greien med å kjøpe fra US store for tiden? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1636293 Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Noen som vet hva dagens update gjør? Lenke til kommentar
Superxaster Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Når jeg har fullført story så er spillet ofte ferdig for meg, med mindre jeg spiller mulitplayer og. Achievements synes jeg er bortkastet tid og utrolig kjedelig. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Noen som vet hva dagens update gjør? Ikke mye ser det ut til: http://www.ign.com/articles/2014/10/22/december-xbox-one-update-smaller-wont-include-screenshot-feature 1 Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Solgte launch-Xbox One'en min nå i Mars (Etter jeg hadde skaffet meg en PS4). Men i dag ble fristelsen for stor, og jeg plukket opp den hvite Sunset Overdrive bundlen.(Konsollen ser sykt mye bedre ut i hvit) Nå var jeg et "preview member", på den forrige Xbox One'en (Og jeg blir konstant spammet med meldinger fra Xbox Teamet via Smarglass appen på telefonen min, med meldinger om nye oppdateringer, nøkler til betaer etc+). Vil jeg fortsette å være et preview medlem, når jeg setter opp den nye konsollen? I tillegg har jeg en kode med "Sunset Overdrive + Bonus materiale", som jeg ikke har noen særlig interesse i. Er det noen som ønsker å bytte en COD AW eller Assassins Creed Unity kode mot den? Endret 5. desember 2014 av SAS1984 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Vil jeg fortsette å være et preview medlem, når jeg setter opp den nye konsollen?Dette kan du sette opp pr. konsoll. Det vil si at hvis du eier flere konsoller kan du ha preview på noen og ikke andre. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Får av en eller annen grunn ingen notifikasjoner, når venner logger på, på den nye Xbox'en. Har vært inne på innstillinger, og alt står "på". Inkludert "Pålogging og sendinger : Alle venner". Hadde ingen problemer med dette på den gamle Xbox'en. Er dette en glitch? Har prøvd å skru alle funksjonene av og på. Restartet konsollen. Får selv ikke notifikasjoner på "favoritter" heller. *Edit: Leser at flere har problemer med det samme, på det offisielle Xbox Forumet (Har vist vært et problem i 2-3 dager nå). Litt usikker på om det er generelt, eller om det kun er for Preview members nå. Endret 5. desember 2014 av SAS1984 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 har xbox live tatt kvelden i helga eller? jeg kommer ikke online med verken xbone eller 360, og får heller ikke logga på xbox live status sia, eller xbox live kontoen min. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 har xbox live tatt kvelden i helga eller? jeg kommer ikke online med verken xbone eller 360, og får heller ikke logga på xbox live status sia, eller xbox live kontoen min. Ikke noe problemer her, heller ikke raportert noen problemer på status-siden deres. Kan hende ISP'en din har problemer med routing opp mot serverne til Xbox, dette skjer stadig vekk. Har du problemer med andre utenlandske servere? Om problemet ikke løser seg innen Mandag er det bare å ringe ISP. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 jeg tok en tlf tidligere i dag, de fant ikke noe spes feil der og da, men de skulle lage en sak på det. er noe som ikke her helt optimalt her i området, flere har problemer med diverse tv og nettsider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå