indahla Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 350 kr grensen gjelder vel fra Januar 2015?350 INKL. frakt gjelder fra 1/1-2015, ja. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Noen som har sendt xbox one på rep? UPS har selvfølgelig klart og rote det til, men jeg har null info om sendingen, og ups kan ikke søke på navn. Hvor finner man denne infoen? Fikk du ikke tilsendt returlappen på mail slik at du kan sjekke retursendingen der? Eller fikk du den tilsendt i posten? (husker ikke hvordan det var hos meg).Uansett burde du notert ned sporingsnummer når du sendte avgårde pakken. Jeg tar alltid et kjapt bilde med mobilen.. Jo men det er bare info om pakken til MS og har nå gått ut siden den har vært hos MS. Har ikke fått noe info om sending til meg. UPS ringte meg kl 12 på torsdag om en pakke, men oppga feil addresse, jeg sa riktig addresse til han som ringte, etter det har jeg ikke hørt noe.Hvis det er MS som har returen på vei til deg må vel de ha sendingsnummeret? Eller om det ligger inne på service-sidene til MS? Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Edit: Glem det Endret 30. november 2014 av MrHarm Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Noen som har benyttet seg av Black Friday-tilbudene på Xbox Marketplace? Har kjøpt NHL 15, men vurderer Evil Within eller Sniper Elite 3. Tilbudene gjelder ut dagen i dag. Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Noen som har benyttet seg av Black Friday-tilbudene på Xbox Marketplace? Har kjøpt NHL 15, men vurderer Evil Within eller Sniper Elite 3. Tilbudene gjelder ut dagen i dag. Prøvde, kom ut med Dragon Age til 53 USD (EA Access) og BF4 gratis pga EA access i stedet. Cyber Monday i dag, og tilbudene fortsetter jo! Evil Within fortsatt på tilbud, men vil helst hatt Mordor. Fortsatt til 29,99 USD i dag. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Kjøpte selv Titanfall Deluxe Edition til 137,25 kr i dag. 1 Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Rart og litt dårlig at AC: Black Flag er dyrere enn Shadow of Mordor. Mordor er jo nytt mens Black Flag kom for over et år siden. Men bryr meg sikkert bare fordi jeg har lyst på førstnevnte.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Black Flag er meget bra Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Har ikke prøvd AC siden AC2, det synes jeg raskt ble repterende og kjedelig. Men det frister å være pirat, så blir nok kjøpt Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 For meg er AC4 Black Flag beste i serien så langt.(Har ikke spilt nyeste Unity) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Har vanskelig for å tro at Unity er en bedre opplevelse altså. Lenke til kommentar
w4yf4rer Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Rart og litt dårlig at AC: Black Flag er dyrere enn Shadow of Mordor. Mordor er jo nytt mens Black Flag kom for over et år siden. Men bryr meg sikkert bare fordi jeg har lyst på førstnevnte.. AC Black Flag finner du svært billig på ebay og andre nettsider. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) AC Black Flag finner du svært billig på ebay og andre nettsider. På plate eller digitalt? Blitt lat skjønner du Nå er det uansett kjøpt! Endret 1. desember 2014 av major_stuen Lenke til kommentar
w4yf4rer Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 (endret) AC Black Flag finner du svært billig på ebay og andre nettsider. På plate eller digitalt? Blitt lat skjønner du Nå er det uansett kjøpt! Digitalt. Nettsiden der jeg kjøpte Unity for 40 dollar, selger også Black Flag for 11 dollar. Endret 1. desember 2014 av w4yf4rer Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Digitalt. Nettsiden der jeg kjøpte Unity for 40 dollar, selger også Black Flag for 11 dollar. Det var en fin pris. Hvilken side? Lenke til kommentar
w4yf4rer Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Digitalt. Nettsiden der jeg kjøpte Unity for 40 dollar, selger også Black Flag for 11 dollar. Det var en fin pris. Hvilken side? http://gamedealdaily.com. Fikk koden sekunder etter jeg bestilte Unity, men har i ettertid sett at siden har hatt noen misfornøyde kunder, så vær litt obs. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Skal lese litt og ha den i bakhodet til neste kjøp. Takk for tips Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Kjøpte Assassins creed black flag selv nå for cirka 80 kroner på den siden $10,99. Ble da 80 kroner igjennom paypal. Koden kom innen minutter. Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Jeg har en Black Flag kode til XONE, hvis noen vil ha. Tviler på at jeg gidder å spille det siden jeg har det på 360. Og siden det snart er jul, blir den gitt bort GRATIS! Førstemann som sender meg en PM , får'n. Edit:jeh87 stakk av med seieren idag! Endret 2. desember 2014 av bajazzo2 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Og da hater alle jeh87 i dag da!EDIT; Jeg bare spøker Endret 2. desember 2014 av Maury 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå