Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Noen xbox pakker ute på markedet dere kan anbefale?

Tror jeg ikke skal ha med kinect, etter at jeg har hørt folk ikke mener det er verdt pengene.

Fint om det er med noe spill og? AC, Cod, Fifa etc..

Kinect er verdt pengene hvis du bruker de muligheter som finnes. Talestyring. Styre dekoder, forsterker, tv. Noen spill har funksjonalitet som krever Kinect (f.eks. FH2).

Jeg ville (og har) kjøpt med Kinect.

Endret av indahla
Lenke til kommentar

Er Far Cry 4 verdt 379 da? Hører så mye dritt om Ubisoft og alle bugsene i spillene deres i det siste.

Er ikke noe mer bugs i Ubisoftspill enn i de fra andre utgivere. Målene for survingen går på rundgang hver gang det kommer nye storspill.

AC: Unity er et helvete fremdeles synes jeg, selv om det er bedre enn det var.

Far Cry 4 har jeg ikke hatt noe særlig problem med. Har hatt at NPC`er går imot en vegg i evighet og en løve som gikk på vann en gang før den siste updaten, men ellers helt fint. Ikke noe gamebreakers, og et bra spill synes jeg.

Lenke til kommentar

Har de faen meg ikke ordnet progresjon buggen i Halo pakken enda nei? Tydeligvis ikke :) Fy flate

Mest katastrofale lanseringen jeg har vært borti. Det er enda ikke fikset.

Utrolig synd mtp. hvor elendig Halo: Reach og Halo 4 var. Nå skulle liksom Halo bli populært igjen, men 343i klarte jo å fucke opp. Spent på hvor mange som vender nesen tilbake og spiller aktivt når spillet er fikset. Vent heller til spillet er fikset før du rører det.

Er ikke noe vits å spille hverken historie eller multiplayer sånn som det er nå. :p

Er Far Cry 4 verdt 379 da? Hører så mye dritt om Ubisoft og alle bugsene i spillene deres i det siste.

Far Cry 4 er et veldig bra spill. Absolutt verdt å sjekke ut!

Lenke til kommentar

Fysisk vil jeg ikke tro det, spesielt etter Black Friday.

Cyber monday på mandag. Og romjulssalg. Så kommer nyttårssalget. Så tror ikke du må vente altfor lenge.

Jeg husker ikke hvordan Cyber monday var i fjor? Var det mange nettbutikker som hadde det?

Endret av fwj__
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kinect er verdt pengene hvis du bruker de muligheter som finnes. Talestyring. Styre dekoder, forsterker, tv. Noen spill har funksjonalitet som krever Kinect (f.eks. FH2).

Jeg ville (og har) kjøpt med Kinect.

Enig.

Må ærlig innrømme jeg er mør på å kjøpe Alien Isolation til XO blant annet fordi Kinect plukker opp lyder på spillrommet, og Aliens da kan høre meg og dermed finner meg lettere.

Skal bli lite chips og øl på boks når jeg gjemmer meg for de dyrene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Noen som har sendt xbox one på rep?

UPS har selvfølgelig klart og rote det til, men jeg har null info om sendingen, og ups kan ikke søke på navn.

Hvor finner man denne infoen?

Lenke til kommentar

Har de faen meg ikke ordnet progresjon buggen i Halo pakken enda nei? Tydeligvis ikke :) Fy flate

Mest katastrofale lanseringen jeg har vært borti. Det er enda ikke fikset.

Utrolig synd mtp. hvor elendig Halo: Reach og Halo 4 var. Nå skulle liksom Halo bli populært igjen, men 343i klarte jo å fucke opp. Spent på hvor mange som vender nesen tilbake og spiller aktivt når spillet er fikset. Vent heller til spillet er fikset før du rører det.

Er ikke noe vits å spille hverken historie eller multiplayer sånn som det er nå. :p

Ikke enig at Reach og Halo 4 var dårlige, tvert i mot var det en frisk opplevelse. Jeg gidder ikke spille online på Halo spillene, så jeg tar kun høyde får hvor morro det er å spille alene .

Men ja, nå er det flust med bugs som ødelegger BÅDE enspiller og online...og det er faktisk katastrofalt. I samme liga som Driveclub dette her faktisk.

Lenke til kommentar

Jeg mente selvfølgelig at de var elendige mtp. multiplayeren. Sammenligner du Halo 3 med Halo 4 f. eks. så ser du en enorm forskjell i antall spillere. Halo 4 var populært i starten, men så dabbet det veldig fort av. Men det er jo en annen diskusjon.

Jeg sluttet å spille campaign etter Halo 3: ODST. Tenkte å gi Halo 4 en sjanse i MCC, men det er ikke noe som haster.

Er mest glad i multiplayer jeg altså. :)

Lenke til kommentar

UPS har selvfølgelig klart og rote det til, men jeg har null info om sendingen, og ups kan ikke søke på navn.

Fikk du ikke tilsendt returlappen på mail slik at du kan sjekke retursendingen der? Eller fikk du den tilsendt i posten? (husker ikke hvordan det var hos meg).

Uansett burde du notert ned sporingsnummer når du sendte avgårde pakken. Jeg tar alltid et kjapt bilde med mobilen..

Lenke til kommentar

Cyber monday på mandag. Og romjulssalg. Så kommer nyttårssalget. Så tror ikke du må vente altfor lenge.

Cyber Monday er ganske minimalt representert i Norge, og det er ikke sikkert at det kommer noen gode salg i romjula. Husk på at du må betale mer hvis det er over 200,- NOK på spill fra utlandet.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Flere av elektronikkkjedene på nett kjørte det i fjor. Men tror ikke det blir urealistisk å se tilsvarende priser som vi så på Black Friday på romjulssalg og nyttårssalg. Eller som dagtilbud i løpet av adventstiden. Husker det var masse tilbud i tiden før jul, både digitalt og fysisk.

Lenke til kommentar

Cyber Monday er ganske minimalt representert i Norge, og det er ikke sikkert at det kommer noen gode salg i romjula. Husk på at du må betale mer hvis det er over 200,- NOK på spill fra utlandet.

det er høynet fra 200 til 500 ;)

Lenke til kommentar

det er høynet fra 200 til 500 ;)

Nei, fra 200 kr eksl. frakt til 350 kr inkl. frakt. Utgjør minimal forskjell.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Fikk du ikke tilsendt returlappen på mail slik at du kan sjekke retursendingen der? Eller fikk du den tilsendt i posten? (husker ikke hvordan det var hos meg).

Uansett burde du notert ned sporingsnummer når du sendte avgårde pakken. Jeg tar alltid et kjapt bilde med mobilen..

Jo men det er bare info om pakken til MS og har nå gått ut siden den har vært hos MS. Har ikke fått noe info om sending til meg. UPS ringte meg kl 12 på torsdag om en pakke, men oppga feil addresse, jeg sa riktig addresse til han som ringte, etter det har jeg ikke hørt noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...