Filmvenn Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) 249,- for Alien: Isolation på CDON. Noen sett noe bedre tilbud på spillet som er fysisk? Tror jeg slår til med det. Frister litt mer enn Evil Within akkurat ved jul. Kjøper med Alien 1-3 og Prometheus samme slengen på Bluray for 149,- Endret 28. november 2014 av Maury 1 Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) 249,- for Alien: Isolation på CDON. Noen sett noe bedre tilbud på spillet som er fysisk? Det var til 219,- på Coolshop, men utsolgt nå. Jeg slo til på Assassin's Creed Bundle til 3099,- hos Coolshop. også ble det Sunset Overdrive og Forza Horizon 2 til 279 hver på cdon og The Evil Within hos Komplett til 299,- Endret 28. november 2014 av omp9 Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Black Friday Deals with GoldXbox OneNHL 15 Xbox One Game - 45% offMadden 15 Xbox One Game - 45% offFIFA 15 Holiday Edition Xbox One Game - 45% offWatch Dogs Xbox One Game - 33% offTitanfall Xbox One Game - 75%Titanfall (Bundle) Xbox One Game - 75% offTitanfall Season Pass Add-on - 75% offBattlefield 4 Xbox One Game - 50% offBattlefield 4 Premium Add-on - 50% offWolfenstein: The New Order Xbox One Game - 50% offRyse (Legendary Edition) Xbox One Game - 50% offThe Evil Within Xbox One Game - 50% offThe Walking Dead Season 1 Xbox One Game - 40%The Walking Dead Season 2 Xbox One Game - 40% offThe Walking Dead Season 1 + 2 bundle Xbox One Game - 50% offCall of Duty: Advanced Warfare Digital Pro Xbox One Game - 10% offMiddle-earth: Shadow of Mordor Xbox One Game - 50% offDestiny Digital Guardian Edition Xbox One Game - 10% off Xbox 360NHL 15 Games on Demand - 50% offMadden 15 Games on Demand - 50% offFIFA 15 Games on Demand - 50% offNeed for Speed Rivals Complete Edition Games on Demand - 50% offBattlefield 4 Premium Add-on - 50% offBorderlands: The Pre-Sequel Add-on - 33% offGrand Theft Auto San Andreas Games on Demand - 75% offWatch Dogs Games on Demand - 42% offThe Evil Within Games on Demand - 50% offPayday 2 Games on Demand - 75% offTerraria Arcade - 75% offDestiny Games on Demand - 17% offDark Souls II Games on Demand - 40% off 2 Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Flere spill her: http://www.xbox.com/en-us/black-friday/xbox-one-games Noen som funnet Forza Horizon 2 eller Sunset Overdrive "fra 14.99$"? Sjekka Xbox Store på Xbox One i går kveld, men fant bare vanlige priser.. De kan ha updata det seint på dagen i går (disse tilbudene starta 27.11) Lenke til kommentar
Balluba Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Flere spill her: http://www.xbox.com/en-us/black-friday/xbox-one-games Noen som funnet Forza Horizon 2 eller Sunset Overdrive "fra 14.99$"? Sjekka Xbox Store på Xbox One i går kveld, men fant bare vanlige priser.. De kan ha updata det seint på dagen i går (disse tilbudene starta 27.11) ligger her: http://www.microsoftstore.com/store/msusa/en_US/list/categoryID.69349100 Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Oh.. Det var fysiske spill... Da står jeg over Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Hvordan er det igjen med andre regioner på xbox one. Hvis jeg bytter nå til norsk og kjøper ting, mister jeg da det jeg har kjøpt på US? Lenke til kommentar
tvk85 Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Hvordan er det igjen med andre regioner på xbox one. Hvis jeg bytter nå til norsk og kjøper ting, mister jeg da det jeg har kjøpt på US? Nei. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Hvordan er det igjen med andre regioner på xbox one. Hvis jeg bytter nå til norsk og kjøper ting, mister jeg da det jeg har kjøpt på US? Nei. men jeg må bytte tilbake for å kunne laste det ned igjen? Det er en eller annen catch mener jeg. Lenke til kommentar
Veggen88 Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Noen som kjenner til om GTA V er på tilbud på noen norsk butikk, evt på liknende nettsider som Amazon? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Walking Dead på Xbox Store er billigere om dere kjøper de enkeltvis enn bundle. Sier bare i fra. Lenke til kommentar
tvk85 Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Hvordan er det igjen med andre regioner på xbox one. Hvis jeg bytter nå til norsk og kjøper ting, mister jeg da det jeg har kjøpt på US? Nei. men jeg må bytte tilbake for å kunne laste det ned igjen? Det er en eller annen catch mener jeg. Hvorfor skal du laste det ned flere ganger? Hvis du sletter eller resetter til fabrikkinstillinger må du nok bytte over til US store fra Norge igjen for å laste ned det du har kjøpt der.. Og motsatt. Uten at jeg har testet at du må det, men når du først har kjøpt produktet så kan det vel lastes ned uansett hvilken store du har? Endret 28. november 2014 av tvk85 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Hvordan er det igjen med andre regioner på xbox one. Hvis jeg bytter nå til norsk og kjøper ting, mister jeg da det jeg har kjøpt på US? Nei. men jeg må bytte tilbake for å kunne laste det ned igjen? Det er en eller annen catch mener jeg. Hvorfor skal du laste det ned flere ganger? Hvis du sletter eller resetter til fabrikkinstillinger må du nok bytte over til US store fra Norge igjen for å laste ned det du har kjøpt der.. Og motsatt. Uten at jeg har testet at du må det, men når du først har kjøpt produktet så kan det vel lastes ned uansett hvilken store du har? Fordi man ikke har evig plass? Eller f.eks slik som med Destiny der man forhåndsbetaler for fremtidig innhold. Kjøpt på US store, kan ikke laste ned via norsk store. Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Kjøpt Titanfall og Rayman på Live i dag. ca 250kr tilsammen. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Noen som vet hva Titanfall Deluxe koster på den norske storen? Prøvde å sjekke xbox.com, men der vil ikke prisen dukke opp. Lenke til kommentar
w4yf4rer Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Noen som vet om man får kjøpt tilleggspakkene til Destiny hver for seg? Får bundle only når jeg velger en av dem. Lenke til kommentar
w4yf4rer Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 (endret) Noen som vet hva Titanfall Deluxe koster på den norske storen? Prøvde å sjekke xbox.com, men der vil ikke prisen dukke opp. 99,75 kr og for en tjuekroning ekstra får du deluxe edition. I den amerikanske koster deluxe 12,49 dollar hvis du har penger på et gavekort. Endret 28. november 2014 av w4yf4rer Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Noen som vet om man får kjøpt tilleggspakkene til Destiny hver for seg? Får bundle only når jeg velger en av dem. De kan vel kjøpes løst når de kommer. Første lanseres vel 7. Desember elns. Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Hei Noen xbox pakker ute på markedet dere kan anbefale? Tror jeg ikke skal ha med kinect, etter at jeg har hørt folk ikke mener det er verdt pengene. Fint om det er med noe spill og? AC, Cod, Fifa etc.. Lenke til kommentar
solz Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Hei Noen xbox pakker ute på markedet dere kan anbefale? Tror jeg ikke skal ha med kinect, etter at jeg har hørt folk ikke mener det er verdt pengene. Fint om det er med noe spill og? AC, Cod, Fifa etc.. Da er nok dette et av de bedre tilbudene: http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/spillkonsoll/XONE500GBAV/xbox-one-500-gb-verdipakke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå