Mala Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Har du testet The Crew beta? Jeg syns det var regelrett horribelt dritt. Jeg vet hvilket spill jeg ville gått for altså. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Jeg ville ha gått for Far Cry 4 jeg også. Det ser ut som et knakendes bra spill. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Takk for tips. Da blir det mest trolig far cry 4 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Har du testet The Crew beta? Jeg syns det var regelrett horribelt dritt. Jeg vet hvilket spill jeg ville gått for altså. Støtter den. The Crew føles jalla ut. Kjøringen er ikke bra heller. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Ville gått for Far Cry 4 også. Endte opp med å kjøpe spillet + season pass på grunn av samboeren min selv, så ender nok med at jeg skal skaffe Rayman: Legends siden det er spillet jeg ikke har og lyst på av dem. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) Fy flate. Fyrer endelig opp Halo 4 igjen etter å ha fallt noenlunde på plass i nye huset...Bug o`rama deluxe. Mammoth oppdraget tok plutselig en annerledes og uventet vendig fra sist jeg husket det, når den bare kjører utfor ett stup i løse luften for og så forsvinne helt selv når det er dags for at jeg går av. Så står jeg der og skal nærmest i blinde komme meg til checkpoint..men da dette jer jo bare ned og daue. EDIT: Nope, dette oppdraget på Halo 4 er ødelagt. Fy faen. Endret 27. november 2014 av Mala Lenke til kommentar
indahla Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 For de som lurer på om det er mulig å kjøpe spill fra MS Store USA (nettlasting) så er svaret JA. Min metode: Finn spillet på https://store.xbox.com/en-US (pass på at lokasjon er satt til USA) Start VPN og lat som jeg er i USA Logg inn i store med min @outlook.com-konto (som er min GT) Kjøp spillet og betal med Eurocard (som er norsk). Last ned spillet =) Lenke til kommentar
indahla Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Har du testet The Crew beta? Jeg syns det var regelrett horribelt dritt. Jeg vet hvilket spill jeg ville gått for altså. The Crew så ikke bra ut, nei. Hva ville du kjøpt? Jeg har akkurat bestilt Need for Speed Rivals: Complete Edition ($60 i US Store) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Om jeg kunne velge mellom Far Cry 4 og The Crew, hadde jeg selvsagt valgt førstnevnte Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Billig Halo MasterChief Collection 279,- Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) Har de faen meg ikke ordnet progresjon buggen i Halo pakken enda nei? Tydeligvis ikke Fy flate Endret 27. november 2014 av Mala Lenke til kommentar
indahla Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Om jeg kunne velge mellom Far Cry 4 og The Crew, hadde jeg selvsagt valgt førstnevnte Mulig jeg ikke er helt med, men det er jo to helt forskjellige spill... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Om jeg kunne velge mellom Far Cry 4 og The Crew, hadde jeg selvsagt valgt førstnevnte Mulig jeg ikke er helt med, men det er jo to helt forskjellige spill... Du er ikke helt med. Vi snakker om Ubisoft sin kompensasjon til de som har kjøpt dritt fra de (Unity), ett valgfritt spill. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 De som har kjøpt Unity pluss Season Pass. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) Billig Halo MasterChief Collection 279,- Sunset Overdrive og Forza Horizon 2 til samme pris. Og Far Cry 4 til 379,-. Tipper de har endret prisene til Black friday. Endret 27. november 2014 av CaZpeR Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Er Far Cry 4 verdt 379 da? Hører så mye dritt om Ubisoft og alle bugsene i spillene deres i det siste. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 (endret) Har de faen meg ikke ordnet progresjon buggen i Halo pakken enda nei? Tydeligvis ikke Fy flate Det har gått helt fint for meg siden lansering. MP er noe annet, men det ble fiksa i dag hørte jeg. Ihvertfall prøver de å fikse spillet framfor å fikse mikrotransaksjoner som Ubisoft fokuserte på visstnok de første dagene med Unity. Endret 27. november 2014 av Maury Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Noen som har funnet en bra deal på Xbone konsoll? 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Noen som har funnet en bra deal på Xbone konsoll? Du blir nok ikke å finne noe bedre deal enn denne. https://no.coolshop.com/produkt/xbox-one-console-500gb-with-assassins-creed-unity-bundle/AD7X5U Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Billig Halo MasterChief Collection 279,- Da er Halo MCC og Sunset Overdrive bestilt fraktfritt. Er ennå ikke ferdig med Far Cry 4, så dette vil holde meg gående i lang tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå