Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har location satt til USA, og har kjøpt masse spill tidligere med akkurat samme VISA-kort, men i dag så slo den seg vrang når jeg prøver å kjøpe Halo: The Master Collection.

Det står bare "Your purchase can't be completed with this payment option. Try a different or new way to pay.". Når jeg prøver å bruke PayPal isteden så fungerer det like dårlig. Prøvd med forskjellige kort med penger på begge.

Noen som har tips?

Endret av Agurk43
Lenke til kommentar

Jeg har location satt til USA, og har kjøpt masse spill tidligere med akkurat samme VISA-kort, men i dag så slo den seg vrang når jeg prøver å kjøpe Halo: The Master Collection.

Det står bare "Your purchase can't be completed with this payment option. Try a different or new way to pay.". Når jeg prøver å bruke PayPal isteden så fungerer det like dårlig. Prøvd med forskjellige kort med penger på begge.

Noen som har tips?

Skift til Norge, eller benytt deg av kode kort. Finnes en egen tråd om dette.

Lenke til kommentar

Fikk ikke spille Halo pga. jeg ikke hadde internett, måtte sette konsollen som hovedkonsoll eller noe neste gang jeg var online fikk jeg beskjed om. Hvor gjør jeg dette? I tilefelle jeg blir sittende uten nett igjen.

Dette gjør du på settings hvor du trykker helt nederst på venstre side (HOME XBOX) Husk at hvis du deler digitale spill med en venn , så vil han miste de spilla som du har delt med han , med en gang du skifter til Home xbox på din consoll. Delte spill kan ikke spilles offline. ganske rart hvor de spilla vennen din kjøpe fungerer offline, men de du kjøper å deler med han , fungerer ikke xD

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk ikke spille Halo pga. jeg ikke hadde internett, måtte sette konsollen som hovedkonsoll eller noe neste gang jeg var online fikk jeg beskjed om. Hvor gjør jeg dette? I tilefelle jeg blir sittende uten nett igjen.

Et sted i settings. Skjer bare på digitale spill etter det jeg har skjønt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

hvordan ser man om man har fått patch eller ikke?

Hvis du går på mine spill og apper og ser en asterisk på spill ikonet så er det oppdatert med nyeste patchen

hvit bilde av xbox controllern

Det betyr bare at du har dlc til den hvis du ser hvit bilde av xbox kontrolleren med et + tegn

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte AC Unity med season pass.

Viser seg at ubisoft skal gi et gratis spill til alle som har AC Unity med season pass, og som har spilt spillet.

Personlig har jeg ikke opplevd noen bugs, så dette var en hyggelig overraskelse.

Lurer på om jeg skal ta The Crew eller FarCry4:)

Ifølge utsiden:

Eier du allerede et slikt «Unity»-pass, kan du velge fra lista under og få et ekstra Ubisoft-spill helt gratis.

Det gjelder: «The Crew», «Far Cry 4», «Watch Dogs», «Assassins Creed IV: Black Flag», «Rayman Legends» eller «Just Dance 2015».

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...