Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Rent grafikkmessig, hva er best xbo one eller playstation 4?

Og finnes det noen skikkelige rallyspill til en av konsollene?

Og hvilken av disse er best egnet for en 4-5åring? Finnes det noen enkle gode lærerike spill for småtasser?

Endret av AvIOn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PS4 trekker det lengste strådet, det er ikke himmel og hav i forskjeller. Men at PS4 er en kraftigere konsoll var klart fra ganske tidlig av. Ingen rally titler ute enda for konsollene så vidt meg bekjent.

Tror begge konsollene stiller ganske så likt når det kommer til spill for barn pr. i dag, men dette er ikke jeg rette mann til å svare på i grunn :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Rent grafikkmessig, hva er best xbo one eller playstation 4?

Og finnes det noen skikkelige rallyspill til en av konsollene?

Og hvilken av disse er best egnet for en 4-5åring? Finnes det noen enkle gode lærerike spill for småtasser?

Det nærmeste du kommer Rally er Forza Horizon 2. Det er uansett det beste bilspillet på markedet akkurat nå.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg Seagate 4 TB for 899,- på Elkjøp. Måtte slette spill for hver gang jeg skulle ha nor nytt og det ble uholdbart. Med 4 TB ekstra så burde det holde en stund. Veldig fornøyd så langt.

Gjorde samme selv akkurat nå etter å ha lest denne :) Lei av å slette så greit å utvide litt! Elsker det å kunne bytte mellom spillene jeg eier bare ved å si spillnavnet!

Lenke til kommentar

Kjøpte meg Seagate 4 TB for 899,- på Elkjøp. Måtte slette spill for hver gang jeg skulle ha nor nytt og det ble uholdbart. Med 4 TB ekstra så burde det holde en stund. Veldig fornøyd så langt.

Gjorde samme selv akkurat nå etter å ha lest denne :) Lei av å slette så greit å utvide litt! Elsker det å kunne bytte mellom spillene jeg eier bare ved å si spillnavnet!

Merket dere hastighets forbedringer med den eksterne disken? Eller er den også 5400 RPM som den interne disken er.

Lenke til kommentar

Merket dere hastighets forbedringer med den eksterne disken? Eller er den også 5400 RPM som den interne disken er.

Den er 5400. Ikke merket noen stor forskjell på hastigheten. Overføring av spill gikk relativt fort.

Lenke til kommentar

Den er 5400. Ikke merket noen stor forskjell på hastigheten. Overføring av spill gikk relativt fort.

En ting til, var original disken din helt full før du flyttet alt over? og i så fall, hva vil relativt fort si? 20 minutter? 1 time? Greit å vite, før man setter i gang :)

Lenke til kommentar

En ting til, var original disken din helt full før du flyttet alt over? og i så fall, hva vil relativt fort si? 20 minutter? 1 time? Greit å vite, før man setter i gang :)

Tror jeg hadde 135 MB igjen på interne disken. I løpet av noen minutter var et par spill ført over. Hvor lang tid alle spillene ble overført tok jeg aldri. Jeg satte nemlig på nedlastning av en god del andre spill og la meg. Lot maskinen stå på og dagen etter var alt ferdig. Det går fort å overføre og man kan skifte frem og tilbake slik man ønsker.

Lenke til kommentar

Tror jeg hadde 135 MB igjen på interne disken. I løpet av noen minutter var et par spill ført over. Hvor lang tid alle spillene ble overført tok jeg aldri. Jeg satte nemlig på nedlastning av en god del andre spill og la meg. Lot maskinen stå på og dagen etter var alt ferdig. Det går fort å overføre og man kan skifte frem og tilbake slik man ønsker.

Ok!

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...