AvIOn Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Rent grafikkmessig, hva er best xbo one eller playstation 4? Og finnes det noen skikkelige rallyspill til en av konsollene? Og hvilken av disse er best egnet for en 4-5åring? Finnes det noen enkle gode lærerike spill for småtasser? Endret 22. november 2014 av AvIOn Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) PS4 trekker det lengste strådet, det er ikke himmel og hav i forskjeller. Men at PS4 er en kraftigere konsoll var klart fra ganske tidlig av. Ingen rally titler ute enda for konsollene så vidt meg bekjent. Tror begge konsollene stiller ganske så likt når det kommer til spill for barn pr. i dag, men dette er ikke jeg rette mann til å svare på i grunn Endret 22. november 2014 av Mala Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Hmm startet GTA5 nå, måtte laste ned en patch på 1GB igjen? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Rent grafikkmessig, hva er best xbo one eller playstation 4? Og finnes det noen skikkelige rallyspill til en av konsollene? Og hvilken av disse er best egnet for en 4-5åring? Finnes det noen enkle gode lærerike spill for småtasser? Det nærmeste du kommer Rally er Forza Horizon 2. Det er uansett det beste bilspillet på markedet akkurat nå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Enig, Forza Horizon 2 er shit awsome. Alle med interesse for bilspill burde skaffe seg det. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Kjøpte meg Seagate 4 TB for 899,- på Elkjøp. Måtte slette spill for hver gang jeg skulle ha nor nytt og det ble uholdbart. Med 4 TB ekstra så burde det holde en stund. Veldig fornøyd så langt. Gjorde samme selv akkurat nå etter å ha lest denne Lei av å slette så greit å utvide litt! Elsker det å kunne bytte mellom spillene jeg eier bare ved å si spillnavnet! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Elsker det å kunne bytte mellom spillene jeg eier bare ved å si spillnavnet! Kinect er fantastisk! Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Kjøpte meg Seagate 4 TB for 899,- på Elkjøp. Måtte slette spill for hver gang jeg skulle ha nor nytt og det ble uholdbart. Med 4 TB ekstra så burde det holde en stund. Veldig fornøyd så langt. Gjorde samme selv akkurat nå etter å ha lest denne Lei av å slette så greit å utvide litt! Elsker det å kunne bytte mellom spillene jeg eier bare ved å si spillnavnet! Merket dere hastighets forbedringer med den eksterne disken? Eller er den også 5400 RPM som den interne disken er. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Hmm startet GTA5 nå, måtte laste ned en patch på 1GB igjen? Fix for online biten ? 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Ikke noe Ori and The Blind Forest i år. Kjipt, men samtidig har jeg nok av både mindre og større spill å kose meg med framover. Kjøpte også nettopp Costume Quest 2 som jeg ikke har fått tid til å starte på grunn av alle AAA-titler nå. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Håper det kommer noen juletilbud på xbox one straks. Så blir det kjøp:) Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Hmm startet GTA5 nå, måtte laste ned en patch på 1GB igjen? Fix for online biten Ah nice Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Håper det kommer noen juletilbud på xbox one straks. Så blir det kjøp:) Hold et øye med fredag 28. nov. Da kjører mange butikker Black Friday og da kan det hende det dukker opp noe. Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Kjøpte meg Seagate 4 TB for 899,- på Elkjøp. Måtte slette spill for hver gang jeg skulle ha nor nytt og det ble uholdbart. Med 4 TB ekstra så burde det holde en stund. Veldig fornøyd så langt. Gjorde samme selv akkurat nå etter å ha lest denne Lei av å slette så greit å utvide litt! Elsker det å kunne bytte mellom spillene jeg eier bare ved å si spillnavnet! Merket dere hastighets forbedringer med den eksterne disken? Eller er den også 5400 RPM som den interne disken er. Den er 5400. Ikke merket noen stor forskjell på hastigheten. Overføring av spill gikk relativt fort. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Kan du flytte spill som allerede er installert? Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Kjøpte meg Seagate 4 TB for 899,- på Elkjøp. Måtte slette spill for hver gang jeg skulle ha nor nytt og det ble uholdbart. Med 4 TB ekstra så burde det holde en stund. Veldig fornøyd så langt. Gjorde samme selv akkurat nå etter å ha lest denne Lei av å slette så greit å utvide litt! Elsker det å kunne bytte mellom spillene jeg eier bare ved å si spillnavnet! Merket dere hastighets forbedringer med den eksterne disken? Eller er den også 5400 RPM som den interne disken er. Den er 5400. Ikke merket noen stor forskjell på hastigheten. Overføring av spill gikk relativt fort. En ting til, var original disken din helt full før du flyttet alt over? og i så fall, hva vil relativt fort si? 20 minutter? 1 time? Greit å vite, før man setter i gang Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Kjøpte meg Seagate 4 TB for 899,- på Elkjøp. Måtte slette spill for hver gang jeg skulle ha nor nytt og det ble uholdbart. Med 4 TB ekstra så burde det holde en stund. Veldig fornøyd så langt. Den er 5400. Ikke merket noen stor forskjell på hastigheten. Overføring av spill gikk relativt fort. En ting til, var original disken din helt full før du flyttet alt over? og i så fall, hva vil relativt fort si? 20 minutter? 1 time? Greit å vite, før man setter i gang Tror jeg hadde 135 MB igjen på interne disken. I løpet av noen minutter var et par spill ført over. Hvor lang tid alle spillene ble overført tok jeg aldri. Jeg satte nemlig på nedlastning av en god del andre spill og la meg. Lot maskinen stå på og dagen etter var alt ferdig. Det går fort å overføre og man kan skifte frem og tilbake slik man ønsker. Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Kjøpte meg Seagate 4 TB for 899,- på Elkjøp. Måtte slette spill for hver gang jeg skulle ha nor nytt og det ble uholdbart. Med 4 TB ekstra så burde det holde en stund. Veldig fornøyd så langt. Den er 5400. Ikke merket noen stor forskjell på hastigheten. Overføring av spill gikk relativt fort. En ting til, var original disken din helt full før du flyttet alt over? og i så fall, hva vil relativt fort si? 20 minutter? 1 time? Greit å vite, før man setter i gang Tror jeg hadde 135 MB igjen på interne disken. I løpet av noen minutter var et par spill ført over. Hvor lang tid alle spillene ble overført tok jeg aldri. Jeg satte nemlig på nedlastning av en god del andre spill og la meg. Lot maskinen stå på og dagen etter var alt ferdig. Det går fort å overføre og man kan skifte frem og tilbake slik man ønsker. Ok! Takk for svar Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 http://www.ebay.co.uk/itm/Any-Digital-Download-X-Box-ONE-Game-/161494073026?pt=UK_PC_Video_Games_Video_Games_JS&hash=item2599cbfec2 denne med flere på ebay nå. Billige spill, du kjøper/legger til en konto på xboxen din. Hvordan er dette mulig?? Den linken er faktisk en av de dyre.... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Det var en utrolig fin pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå