Mala Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Mitt første møte med en krokodille i FC3 sitter enda i meg...såg jo ikke jævelen når jeg ramla utfor en skrent og nedi elven...ett par meter i fra land tok den kødden fatt i beinet mitt og jeg forstod rett og slett ikke hva som skjedde. Jævlig med redselsskrik ble det i hvertfall 2 Lenke til kommentar
FromValhalla Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Mitt første møte med en krokodille i FC3 sitter enda i meg...såg jo ikke jævelen når jeg ramla utfor en skrent og nedi elven...ett par meter i fra land tok den kødden fatt i beinet mitt og jeg forstod rett og slett ikke hva som skjedde. Jævlig med redselsskrik ble det i hvertfall LOL!! ER på 75% installert nå...ser helt rævva ut med spilling i natt desverre...er ikke på 100% før klokka 03 etter mine beregninger.. Menmen..da blir dagen i morgen bedre enn det den i utgangspunktet skulle bli (: Steker meg en liten hjortebiff og skyller den ned med snake-wine kjøpt i Asia, og går så å legger meg med dårlig samvittighet...(: 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Prøver å oppgradere dragon age til deluxe. Får melding om at det kun er pakke, selv om det står at det er for å oppgradere fra standard til deluxe. Kan det være at jeg er litt tidlig ute ? Lenke til kommentar
FromValhalla Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Vel, jeg viet hele gårsdagen til Farcry4 og jeg digger det! Det ser meget bra ut, verdenen virker å være diger og jeg liker måten Ubisoft får meg hekta på å finne alle collectibles som ligger gjemt rundt omkring. Det er mye mer givende å samle masker og kasser i Farcry enn det eksempelvis er å finne paper-scraps i GTAV synes jeg. Det er gøtt å vite at det nå er maaaange gode kvelder foran xboxen i vente 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Ingen app behov for å samle alt vel ? Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Mitt første møte med en krokodille i FC3 sitter enda i meg...såg jo ikke jævelen når jeg ramla utfor en skrent og nedi elven...ett par meter i fra land tok den kødden fatt i beinet mitt og jeg forstod rett og slett ikke hva som skjedde. Jævlig med redselsskrik ble det i hvertfall hahaha takk for en god latter Lenke til kommentar
FromValhalla Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Mitt første møte med en krokodille i FC3 sitter enda i meg...såg jo ikke jævelen når jeg ramla utfor en skrent og nedi elven...ett par meter i fra land tok den kødden fatt i beinet mitt og jeg forstod rett og slett ikke hva som skjedde. Jævlig med redselsskrik ble det i hvertfall hahaha takk for en god latter krokodilla gir deg ihvertfall en sjanse til å kjempe i mot... 2 ganger ble jeg dratt uner vannet igår kveld, og hver gang klarte jeg meg fint. Asiatisk nesehorn derimot.... Jeg dro på jakt etter disse for å få skinn nok til en eller annen oppgradering...med 3 kastekniver og en pistol...aldri igjen.. .... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Sunset Overdrive er gratis å spille i morgen for Gold-medlemmer. http://majornelson.com/2014/11/21/sunset-overdrive-free-xbox-live-gold-members-saturday/ Endret 21. november 2014 av Maury Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Fint gjort av MS og et herlig spill. Veldig greit for de som er usikker på kjøp. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Ja, kult spill synes jeg. Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Sunset Overdrive er gratis å spille i morgen for Gold-medlemmer. http://majornelson.com/2014/11/21/sunset-overdrive-free-xbox-live-gold-members-saturday/ Den som hadde mer diskplass, og vært smart nok til å kjøpe ekstern disk... argh! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Haha, true dat. Må kjøpe extern harddisk for spill nå. Har overskredet de 500 GB`ene for lenge sida. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Ori And The Blind Forest Delayed Until "Early" 2015 Synd, men samtidig helt greit at de tar den tiden de trenger. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Ori And The Blind Forest Delayed Until "Early" 2015 Synd, men samtidig helt greit at de tar den tiden de trenger. Ja heller det. Jamfør assassins creed unity... Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Hmm.. Får ikke startet FIFA lenger. Har forsvunnet fra pins og er også borte fra butikken.. Hva skjer? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Hmm.. Får ikke startet FIFA lenger. Har forsvunnet fra pins og er også borte fra butikken.. Hva skjer? Purchase og Usage content er nede på xbox livee Start spillet i offline modus om du skal spille Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Fifa offline er desverre lite vits. :/ Endret 21. november 2014 av Kleivis Lenke til kommentar
Xanny Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 skjønner ikke helt greia med vennelista... jeg la nylig til to venner og de godtok venneforespørselen, men når jeg går inn på vennerlista mi så er dem ikke der etter at de har godtatt, men de er på hvem som følge meg? i dont get it Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 Kjøpte meg Seagate 4 TB for 899,- på Elkjøp. Måtte slette spill for hver gang jeg skulle ha nor nytt og det ble uholdbart. Med 4 TB ekstra så burde det holde en stund. Veldig fornøyd så langt. 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Sunset Overdrive er gratis å spille i morgen for Gold-medlemmer. http://majornelson.com/2014/11/21/sunset-overdrive-free-xbox-live-gold-members-saturday/ Anbefaler de som ikke har prøvd det enda om å gjøre det. Har dessverre en mistanke om at spillet ikke har solgt så godt som MS hadde håpet. Synd, for i mine øyne er det et veldig bra spill. Mange timers fantastisk underholdning. Fight for Fargathia!! Endret 22. november 2014 av firberblad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå