olehenri Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Brukte offgamers til å kjøpe GTA, 0 Problem. Alle andre spill jeg har kjøpt på US fungerer også smertefritt uansett region. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Dersom man har to Xbox 1 hjemme kan man da bytte mellom hvilken av de som er satt som "my home Xbox" ? Eller blir det bare rot ? Jeg tror det er begrenset hvor mange ganger du kan gjøre det i året, men jeg kan ta feil. 1 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Fler som ikke får overført character fra 360 til Xbox One på GTA V? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Dersom man har to Xbox 1 hjemme kan man da bytte mellom hvilken av de som er satt som "my home Xbox" ? Eller blir det bare rot ? Jeg tror det er begrenset hvor mange ganger du kan gjøre det i året, men jeg kan ta feil. Takk. Da skal jeg gjøre litt Research. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Dersom man har to Xbox 1 hjemme kan man da bytte mellom hvilken av de som er satt som "my home Xbox" ? Eller blir det bare rot ? Jeg tror det er begrenset hvor mange ganger du kan gjøre det i året, men jeg kan ta feil. Takk. Da skal jeg gjøre litt Research. http://www.xbox.com/nb-NO/Legal/Usage-Rules Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Fler som ikke får overført character fra 360 til Xbox One på GTA V? https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/203928126-2013-GTA-Online-Accounts-Issues-Transferring-to-PS4-Xbox-One-or-Logging-Into-GTA-Online Lenke til kommentar
indahla Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) http://www.xbox.com/nb-NO/Legal/Usage-Rules"Alle kan bruke spillet ditt på hjemmekonsollen som enhetslisensen er knyttet til. Når du logger på en annen konsoll med Xbox Live-kontoen din, kan du bruke alle spill som du har brukerlisens til." Tolker jeg dette rett? I setning 1 står det at alle som bruker min hjemmekonsoll kan bruke alle mine spill. I setning 2 står det at jeg kan spille alle mine spill på alle andre konsoller. Den eneste begrensningen her er da at hvis jeg har flere konsoller kan ikke andre spille mine spill på mine "andre" (ikke hjemmekonsoll) konsoller..? Endret 18. november 2014 av indahla Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Faens dritt Xbox One.. Bare vært tull med nedlastninger siden jeg fikk den.. Forhåndsinstallerte GTA V i helga, og skulle prøve det nå, så tror du faen ikke jeg må installere på nytt. Og det tar jo evigheter å installere spill på denne møkka maskina.... ARGH!!! EDIT: Finnes det noen triks for at installasjon av spill skal gå fortere på Xbox One? Har installert i snart 45 minutter og kommet 5%.. GTA V, 40 GB... Endret 18. november 2014 av iBrick Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Kjøpte du det på US Store, og så byttet tilbake til Norsk før release-date? Kan jo hende den laster ned EU versjonen (med støtte for flere språk etc). US og EU har forskjellige versjoner på spill, med forskjellige størrelser. Min Dragon Age pre-load unlocket uten problemer i dag hvertfall, og jeg har holdt meg kun på US. Endret 18. november 2014 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Faens dritt Xbox One.. Bare vært tull med nedlastninger siden jeg fikk den.. Forhåndsinstallerte GTA V i helga, og skulle prøve det nå, så tror du faen ikke jeg må installere på nytt. Og det tar jo evigheter å installere spill på denne møkka maskina.... ARGH!!! EDIT: Finnes det noen triks for at installasjon av spill skal gå fortere på Xbox One? Har installert i snart 45 minutter og kommet 5%.. GTA V, 40 GB... laste det ned Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Lurer på om det har blitt sletta i forbildelse med at jeg skulle starte opp Xboxen i dag tidlig og sjekke om patchen til GTA var ferdig. Fikk ikke slått på Xboxen, sto stille på oppstartsbildet med fortsatt svart bakgrunn og Xbox ikonet i midten uten at det skjedde noe. Så jeg prøve å holde inne knappen og slå av Xboxen til slutt. Holdt den inne i 10 sek eller noe.(trudde det bare sletta cache og ikke hele installasjoner??) Husker ikke om jeg fikk starta, men den starta opp med en gang etter jobb. Kjøpte du det på US Store, og så byttet tilbake til Norsk før release-date? Kan jo hende den laster ned EU versjonen (med støtte for flere språk etc). US og EU har forskjellige versjoner på spill, med forskjellige størrelser. Min Dragon Age pre-load unlocket uten problemer i dag hvertfall, og jeg har holdt meg kun på US. Bruker US selv, tror jeg.. Har ikke gjort om noe etter jeg kjøpte GTA digitalt fra US store ihvertfall.. Virker som det har sletta seg på et vis, og det tar jo en time å installere 10% av 42 GB eller noe... Kan også hende at det har lasta ned men ikke blitt installert, men da syns jeg det er rart at boksen ikke sier ifra om det... Sto som klar og ikke noe om installering når jeg sjekka i går kveld Endret 18. november 2014 av iBrick Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Jeg handlet det fra US store og ferdig preload. Har brukt X1 på norsk de siste dagene og når jeg skulle kjøre det igang kl 06 i dag tidlig fikk jeg bare mulighet til å kjøpe det for 599,- Byttet da til US region og det var klart, en liten install som tok 5 sek og det var i gang. Byttet tilbake til norsk og får spillt problemfritt Karaktertransfer gikk lett og kl 06:30 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Hm, plutselig får jeg ikke lov å kjøpe fra US store - "cannot use this payment option" eller noe i den duren... :| Noen andre som har slitt med det i det siste? Har for øvrig brukt mitt norske kredittkort med en fiktiv adresse i US Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Hm, plutselig får jeg ikke lov å kjøpe fra US store - "cannot use this payment option" eller noe i den duren... :| Noen andre som har slitt med det i det siste? Har for øvrig brukt mitt norske kredittkort med en fiktiv adresse i US Ja, direkte betaling med Visa skal være fjernet. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 De siste 5-10 sidene her omhandler vel nesten bare det. 1 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) for dere som har gta V på xbox one, har dere fps drops i stor fart når du kjører som xbox 360 og ps3 sleit med?For jeg har notisbar lavere fps når jeg flyr fjennom gatene på ps4 her :S Endret 18. november 2014 av Gintoki Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Du får prøve å validere innstalleringen, for Digital Foundry har gått igjennom GTA på konsollene og frameraten er veldig stødig stødig på begge to, dog litt stødigere på PS4. Men begge to kjører såpass bra at drops skal ikke være noe å tenke på. Om man da mener at 30fps er bra da. Men det er jo en annen diskusjon. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Grafikken har oppført seg stabilt hos meg hittill, ikke noe jeg har merket iallefall. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Det er litt fps drops, men ikke mye... PS4-versjonen kjører litt bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå