Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver å bruke en kode kjøpt på ebay. Kommer opp at det er det spillet, men når jeg velger bruk, kommer det bare feilmelding. Noen som har hørt noe om slikt?

 

Om det er en generisk feilmelding slik som ''something went wrong'' er det bare å prøve på nytt. Jeg fikk feilmelding når jeg lastet ned en gratis app. Prøvde på nytt, og det gikk bra.

Lenke til kommentar

Prøver å bruke en kode kjøpt på ebay. Kommer opp at det er det spillet, men når jeg velger bruk, kommer det bare feilmelding. Noen som har hørt noe om slikt?

Edit: Fungerer ikke. Har prøvd veldig mange ganger. Det gjelder spiller Shape Up. Når koden er slått inn, kommer det opp forhåndsbetalt kode Shape Up, så koden skal vel da være ok hvertfall, men når jeg trykker bekreft, kommer det opp Det har skjedd en feil. Med ulik feilkode hver gang virker det som. Kinecten min skal på reparasjon, så jeg tenkte litt på om det kanskje ikke virket å laste ned uten Kinect, siden det er et Kinect spill? Men det virker jo litt far fetched.

Endret av TOREGILe
Lenke til kommentar

Måtte google hva GUID er, men jo, det er den som endrer seg. Skal ringe MS nå straks..

 

Edit: MS kunne ikke hjelpe meg, og da er det vel rett og slett et regionsproblem. Har kontaktet selger, men det er jo ikke hans feil, så pengene er nok tapt. Gjelder altså Shape Up koder som det begynner å bli mange av på ebay etterhvert! Får evt. prøve å selge den på ebay igjen jeg da til en i US.

Endret av TOREGILe
Lenke til kommentar

Det er riktig at GUID skal endre seg fordi den er unik til akkurat den hendelsen du opplevde, det for at man skal kunne spore tilbake til nøyaktig det tidspunktet og den hendelsen du opplevde.

 

Hvilken region har du satt Xboxen din på?

 

Jeg kjøpte digital kode til begge AC-spillene på Ebay fra en amerikaner på lørdag. Begge er for US. Jeg har US som region på Marketplace men norsk på kontoen. Fungerte fint.

Lenke til kommentar

Er det noen av dere som vet hvor man får tak i reservedeler til Turtle Beach XO Seven headsettet? Har klart å tråkke sund kabelen jeg skal bruke med plugin mic'en men finner ikke noe deler noe sted.. Den "mobil" mic løsningen på den andre kabelen er jeg ikke særlig fan av..

http://www.ebay.co.uk/itm/Turtle-Beach-Seven-Series-XP7-Z7-M7-Headset-Breakaway-Cable-/331197983646?pt=UK_Video_Games_Headsets&hash=item4d1cf02b9e

Turtlebeach XO Seven Break Away Cable

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Måtte google hva GUID er, men jo, det er den som endrer seg. Skal ringe MS nå straks..

 

Edit: MS kunne ikke hjelpe meg, og da er det vel rett og slett et regionsproblem. Har kontaktet selger, men det er jo ikke hans feil, så pengene er nok tapt. Gjelder altså Shape Up koder som det begynner å bli mange av på ebay etterhvert! Får evt. prøve å selge den på ebay igjen jeg da til en i US.

Har du prøvd å logge deg inn på Xbox.com via USA-region. Taste koden der. Da blir den lagt til nedlastingskøen på XboxOne, og når du skrur den på, fungerer det.

 

Bare bruk FireFox browser sammen med Hola-plug-in.

Aktiver plug-in til å jobbe mot Xbox.com, logg inn med din brukerkonto.

Tast koden, og den blir lagt til XboxOne sin nedlastingskø.

(Bare husk at XboxOne må være i region USA).

Lenke til kommentar

Takk for mange gode svar. Har utrolig nok fått refundert kjøpet..må virkelig stole på folk han her. Men hvis jeg kjøper kort hos offgamers, vil det da fungere? Funket på FC4 Gold, og jeg installerte fint Unity koden fra ebay. Kanskje låst til USA dette spillet da. Men da har jeg hvertfall noen tips å bruke om jeg skulle stå fast igjen. Xboxen min er i US region ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...