Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å opprette en serviceordre på kinecten min. Kommer helt til jeg velger å opprette dette, men da kommer det opp at en feil oppsto, det finnes ingen servicealternativer. Kan det være at det er en importversjon? Microsoft skal vel ordne den uansett hvilket land jeg spør?

Edit: kom litt lenger ved å velge en annen feilårsak, men får ikke valgt sendemetode, og dermed ikke fullført. Får vel ringe dem på mandag.

Endret av TOREGILe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen her som har sendt inn sin konsoll til MS pga "kvitrelyder og fugler" i viften? Har kommet til den konklusjonen at det fallt mer irriterende enn jeg først hadde trodd, men vil uansett ikke sende den inn før jeg har høvlet igjennom Halo pakken og kommet på plass i nytt hus.

Lenke til kommentar

Noen her som har sendt inn sin konsoll til MS pga "kvitrelyder og fugler" i viften? Har kommet til den konklusjonen at det fallt mer irriterende enn jeg først hadde trodd, men vil uansett ikke sende den inn før jeg har høvlet igjennom Halo pakken og kommet på plass i nytt hus.

Fikk advanced exchange igjen på min for tredje(!) gang. Siste var pga ekstreme kvitrelyder som bare ble verre og verre. Fikk en ny på onsdag og den er så lydløs som man kan få den. Anbefales :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Min sliter med det samme. Jeg ser også at mange av de som har kjøpt den hvite konsollen også har dette problemet, og disse konsollene vet jeg er veldig nye, så det er tydeligvis ikke noe som har gått i orden ennå.

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp til valg av neste spillhandel, Far Cry eller Dragon Ago..

Har et behov for en diger verden å kose meg med, med massevis å gjøre - vurderer derfor Dragon Age sterkt, men frykter at Gameplayet er helt rævva..?

Jeg tenker da på Dragon Age, det første i serien - Jeg husker jeg spilte dette i noen timer og elsket selve verdenen, men hatet gameplayet. Husker at jeg ikke helt skjønte opplegget med å ha med meg en flokk av slosse-dyr som måtte posisjoneres, og savnet det å ha En figur og styre..

Vil Inquisition bli på samme måte?

...og, bør man ha spilt de foregående spillene for å få nok ut av spillet? Leser at det er en del sammenhenger her mellom det nye og det gamle..

Far Cry vet jeg jo godt hva går ut på, så den er bænker`s.

Har lyst på et nytt Fallout spill jeg...vet det er en nytt et på vei, det er bare et tidsspørsmål om når det kommer info om hvordan det blir.

Kan se ut til at Boston blir det neste stedet for det nye Fallout :)

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp til valg av neste spillhandel, Far Cry eller Dragon Ago..

Har et behov for en diger verden å kose meg med, med massevis å gjøre - vurderer derfor Dragon Age sterkt, men frykter at Gameplayet er helt rævva..?

Jeg tenker da på Dragon Age, det første i serien - Jeg husker jeg spilte dette i noen timer og elsket selve verdenen, men hatet gameplayet. Husker at jeg ikke helt skjønte opplegget med å ha med meg en flokk av slosse-dyr som måtte posisjoneres, og savnet det å ha En figur og styre..

Vil Inquisition bli på samme måte?

...og, bør man ha spilt de foregående spillene for å få nok ut av spillet? Leser at det er en del sammenhenger her mellom det nye og det gamle..

Far Cry vet jeg jo godt hva går ut på, så den er bænker`s.

Har lyst på et nytt Fallout spill jeg...vet det er en nytt et på vei, det er bare et tidsspørsmål om når det kommer info om hvordan det blir.

Kan se ut til at Boston blir det neste stedet for det nye Fallout :)

Dragon Age Inquisition er ganske likt det første. Du kan styre hvilke karakterer du vil som er i party, og du kan posisjonere de osv. Det vil dermed ikke si at du MÅ gjøre dette. Du kan bare spille en karakter om du vil.

Dragon Age er hvertfall et enormt spill. Tenk Skyrim i forhold til hvor mange timer det tar å gjennomføre alt.

Far Cry 4 er veldig likt 3'ern, for meg føles det nærmest ut som en expansion (fiendene høres akkurat like ut, våpnene har samme lyd etc.) Animasjonene er også så og si helt like.

Og ja, du bør nok ha spilt de forrige Dragon Age spillene for å få mest ut av de, men det finnes jo dette: http://www.dragonagekeep.com/

Der kan du føre inn hvilke valg du tok i de første spillene, få en oppsummering på historien hittil etc.

Alt i alt så anbefaler jeg Dragon Age.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Min sliter med det samme. Jeg ser også at mange av de som har kjøpt den hvite konsollen også har dette problemet, og disse konsollene vet jeg er veldig nye, så det er tydeligvis ikke noe som har gått i orden ennå.

Akkurat, man kan jo ende opp med å komme inn i retursirkel og aldri bli helt fornøyd og sitte i lang tid uten konsoll, ikke at det er noe problem i grunn. Derfor må det bli etter at resten av Halo pakken er fullført :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Akkurat, man kan jo ende opp med å komme inn i retursirkel og aldri bli helt fornøyd og sitte i lang tid uten konsoll, ikke at det er noe problem i grunn. Derfor må det bli etter at resten av Halo pakken er fullført :p

Jo takk, tror jeg har endt opp med å snakke med samtlige norske support medarbeidere hos MS! Begynte i hvert fall å kjenne igjen navna til de jeg snakka med hver gang :p

Utrolig nok hatt mer problemer med Xbone enn jeg noensinne har hatt med 360!

Lenke til kommentar

Fikk akkurat en oppdatering på XB1, aner ikke hva den fikser. Det skulle vel ikke være en December preview?

OS version released: xb_rel_1411.141111-2206

Available: 6:00PM PDT 11/13 (2AM GMT 11/14)

FIXES

USB HD Video Streaming: A fix for an issue some users have reported where streaming HD videos from USB would cause the video to stop playback.

Store and Snap: Many users noticed that the when browsing the new Store experience with an app in Snap, the screen wouldnt properly resize. This update includes a fix for this.

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Blir å sende min inn. Det er uansett gratis. Blir bare å vente til et fint tidspunkt hvor jeg ikke må bruke den.

Lenke til kommentar

ser ut til at Dragon Age også sliter litt med fps, ikke så mye som ACU men.

Hææ?

Synes du dette selv etter å ha spilt? Eller lest det et sted?

Hvis du bare har lest det så tror jeg du kan puste ut. Spilt 6 timer selv med xbox one. Ingen framerate problemer så langt. Det er god grafikk også med tanke på de store områdene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

har spilt det, det er ikke ille, jeg sa litt, merket det i cut scenes, at det hakket litt, ellers er dt ganske smooth. men den dypper nok litt under 30.

men spillet er innafor, langt i fra så ille som ACU

Lenke til kommentar

.....

men spillet er innafor, langt i fra så ille som ACU

Noe jeg ikke skjønner.

ACU sliter med lave frames.

Har sett en del omtaler/reviews av spillet. Det scorer høyt, og ingen reviewer nevner frame drops.

Hvorfor har ikke omtalene dette med, mens det ser ut til å være et stort problem for folk flest?

Har det noe med online å gjøre? At når omtalene ble laget var det få på serverne, og nå er det mange?

Jeg opplevde blant annet DriveClub til å ha noen frame drops når konsollen var online, men off-line var det mer smooth.

Akkurat som at konsollen stresset med å finne noe på serveren, og det gikk på bekostning av fps.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...