MrCradock Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 jeg får fortsatt kjøpt på Xbox Store, men bare med Paypal. Jeg får samme feilmelding når jeg bruker Paypal. Hvilket oppsett har du på Paypal? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Dragon Age: Inquisition kan lastes ned via ea Access nå Skal definitivt testes ut i kveld. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Via web eller lokalt på xboxen ? Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Hos meg fungerer ikke PayPal eller Visa. Lenke til kommentar
Larsen69 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Fungerte her når jeg brukte Zenmate på opera og handla fra dem gjennom nettet , testa mange ganger uten og da fikk jeg den vanlige feilmeldinga at payment method not valid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Dragon Age: Inquisition kan lastes ned via ea Access nå Skal definitivt testes ut i kveld. kommer bare til Storen og jeg må betale?, det står at man kan prøve det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 jeg får fortsatt kjøpt på Xbox Store, men bare med Paypal. Jeg får samme feilmelding når jeg bruker Paypal. Hvilket oppsett har du på Paypal? US Paypal Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Dragon Age: Inquisition kan lastes ned via ea Access nå Skal definitivt testes ut i kveld. kommer bare til Storen og jeg må betale?, det står at man kan prøve det... Du må selv velge standard-utgaven av spillet, så er det mulig å teste det gratis. Det er forskjellige versjoner i Store, ''Pre order edition'', ''Digital deluxe'' etc. Gå inn på en av de, og trykk til høyre og velg selve spillet. Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Hei, Har tenkt til å kjøpe meg Xbox One før GTA V kommer ut, men lurer på det par ting. Er det fortsatt lett å få US account og betale amerikanske priser for spill? Uten VPN osv? Er det fortsatt sånn at man kan sette kompisen din sin Xbox til "my home Xbox" og få tilgang til alle spill som han har lasta ned digitalt? Gjelder dette alle digitale spill? Unntak? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Seriøst? Det er side opp og ned med folk som spør (og får svar) om akkurat det samme. Det er til og med en egen tråd om det. Kan vi ikke holde denne tråden fri for US Store-snakk? Lenke til kommentar
Booz Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Hei, Har tenkt til å kjøpe meg Xbox One før GTA V kommer ut, men lurer på det par ting. Er det fortsatt lett å få US account og betale amerikanske priser for spill? Uten VPN osv? Er det fortsatt sånn at man kan sette kompisen din sin Xbox til "my home Xbox" og få tilgang til alle spill som han har lasta ned digitalt? Gjelder dette alle digitale spill? Unntak? Kjøp USD gavekort eller bruk VPN på Xbox.com, dele spill digitalt fungerer på alle spill 1 Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Beklager... Prøvde å google det først men fant ikke noe info om det har skjedd noe etter siste update. Var egentlig bare Ja/Nei spørsmål som jeg trengte svar på i farta.... EDIT: Kjøp USD gavekort eller bruk VPN på Xbox.com, dele spill digitalt fungerer på alle spill Nice takk for raskt svar! Endret 13. november 2014 av iBrick Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 http://www.ebay.com/itm/Xbox-One-Digital-FULL-Game-Downloads-Assassins-Creed-Unity-And-IV-Black-Flag-/351223556111?pt=Video_Games_Games&hash=item51c68e280f Assassins Creed Unity og Black flag digitale koder for 286,- Kjøpte nettopp selv. Edit: har ikke fått kodene enda, men selger har 100% positiv feedback av 10 000 salg. Da venter jeg til du har fått din kode før jeg kanskje kjøper min også Fikk kodene i løpet av natta, har løst di inn nå. Shit... han har endt salget... Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Kjøpte Xbox One verdipakka med AC Unity og Black Flag i dag Har Black Flag på PC fra før.. Noen som vil bytte koden med noe? 1 Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Kjøpte Xbox One verdipakka med AC Unity og Black Flag i dag Har Black Flag på PC fra før.. Noen som vil bytte koden med noe? Bytter du mot en hundrings? Setter over via paypal eller til konto Mvh Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Kjøpte nettop denne Håper han er legit :Shttp://vod.ebay.com/vod/FetchOrderDetails?ViewPaymentStatus&transId=621661861022&itemId=351224481808&qu=1&ssPageName=ADME:L:OC:US:1503 Lenke til kommentar
Davday90 Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Trenger hjelp, merka nå at jeg har blit trukket 59kr mnd i X antall mnd for xbox gold på en konto jg ikke bruker lenger, hvordan får jeg stoppa dette umiddelbart?! husker ikke hva kontoen heter eller passord eller noe da jeg har hatt flere ulike kontoer gjennom min tid på xbox 360 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 (endret) En ting jeg digger med Xbox one er at man kan spille spillet før spillet er ferdig nedlastet via storen. Gjør det med Fifa nå. Deilig! edit: Ser riktig nok ut til at det bare er "demoen" som man kan spille. Jaja. bedre enn ingenting! Går fort å laste ned. Endret 14. november 2014 av uTukt Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Lasta ned demoen av Shape Up. Men den krasjer hver gang. Skjer dette for andre også? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Trenger hjelp, merka nå at jeg har blit trukket 59kr mnd i X antall mnd for xbox gold på en konto jg ikke bruker lenger, hvordan får jeg stoppa dette umiddelbart?! husker ikke hva kontoen heter eller passord eller noe da jeg har hatt flere ulike kontoer gjennom min tid på xbox 360 Ta kontakt med Xbox support. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå