Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Dragon Age: Inquisition kan lastes ned via ea Access nå

Skal definitivt testes ut i kveld.

kommer bare til Storen og jeg må betale?, det står at man kan prøve det...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

jeg får fortsatt kjøpt på Xbox Store, men bare med Paypal.

Jeg får samme feilmelding når jeg bruker Paypal. Hvilket oppsett har du på Paypal?

US Paypal

Lenke til kommentar

Dragon Age: Inquisition kan lastes ned via ea Access nå

Skal definitivt testes ut i kveld.

kommer bare til Storen og jeg må betale?, det står at man kan prøve det...

Du må selv velge standard-utgaven av spillet, så er det mulig å teste det gratis.

Det er forskjellige versjoner i Store, ''Pre order edition'', ''Digital deluxe'' etc. Gå inn på en av de, og trykk til høyre og velg selve spillet.

Lenke til kommentar

Hei,

Har tenkt til å kjøpe meg Xbox One før GTA V kommer ut, men lurer på det par ting.

Er det fortsatt lett å få US account og betale amerikanske priser for spill? Uten VPN osv?

Er det fortsatt sånn at man kan sette kompisen din sin Xbox til "my home Xbox" og få tilgang til alle spill som han har lasta ned digitalt? Gjelder dette alle digitale spill? Unntak?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Seriøst? Det er side opp og ned med folk som spør (og får svar) om akkurat det samme. Det er til og med en egen tråd om det. Kan vi ikke holde denne tråden fri for US Store-snakk?

Lenke til kommentar

Hei,

Har tenkt til å kjøpe meg Xbox One før GTA V kommer ut, men lurer på det par ting.

Er det fortsatt lett å få US account og betale amerikanske priser for spill? Uten VPN osv?

Er det fortsatt sånn at man kan sette kompisen din sin Xbox til "my home Xbox" og få tilgang til alle spill som han har lasta ned digitalt? Gjelder dette alle digitale spill? Unntak?

Kjøp USD gavekort eller bruk VPN på Xbox.com, dele spill digitalt fungerer på alle spill :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Beklager... Prøvde å google det først men fant ikke noe info om det har skjedd noe etter siste update.

Var egentlig bare Ja/Nei spørsmål som jeg trengte svar på i farta....

EDIT:

Kjøp USD gavekort eller bruk VPN på Xbox.com, dele spill digitalt fungerer på alle spill :)

Nice takk for raskt svar! :D

Endret av iBrick
Lenke til kommentar

http://www.ebay.com/itm/Xbox-One-Digital-FULL-Game-Downloads-Assassins-Creed-Unity-And-IV-Black-Flag-/351223556111?pt=Video_Games_Games&hash=item51c68e280f

Assassins Creed Unity og Black flag digitale koder for 286,-

Kjøpte nettopp selv.

Edit: har ikke fått kodene enda, men selger har 100% positiv feedback av 10 000 salg.

Da venter jeg til du har fått din kode før jeg kanskje kjøper min også :p

Fikk kodene i løpet av natta, har løst di inn nå.

Shit... han har endt salget...

Lenke til kommentar

Trenger hjelp, merka nå at jeg har blit trukket 59kr mnd i X antall mnd for xbox gold på en konto jg ikke bruker lenger, hvordan får jeg stoppa dette umiddelbart?! husker ikke hva kontoen heter eller passord eller noe da jeg har hatt flere ulike kontoer gjennom min tid på xbox 360

Lenke til kommentar

Trenger hjelp, merka nå at jeg har blit trukket 59kr mnd i X antall mnd for xbox gold på en konto jg ikke bruker lenger, hvordan får jeg stoppa dette umiddelbart?! husker ikke hva kontoen heter eller passord eller noe da jeg har hatt flere ulike kontoer gjennom min tid på xbox 360

Ta kontakt med Xbox support.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...