olehenri Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Det spiller ingen rolle, jeg velger Xbox live US og betalte med PayPal kontoen min. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Er det ikke bedre å bruke amazon? http://www.amazon.com/Xbox-Gift-Card-Online-Game/dp/B00F4CEHNK/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1415791844&sr=8-6&keywords=xbox+live Da slipper man evt. "gebyr" som sider som offgamers skal ha? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Er det ikke bedre å bruke amazon? http://www.amazon.com/Xbox-Gift-Card-Online-Game/dp/B00F4CEHNK/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1415791844&sr=8-6&keywords=xbox+live Da slipper man evt. "gebyr" som sider som offgamers skal ha? Du må ha gyldig billing-adresse der og. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 5kr til eller fra spiller vel liten trille, iallefall for meg.. Sparer penger læll. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Det er sant, men trodde gebyret var mer enn 5 kroner. Lenke til kommentar
Jonasab Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Kjøpte nettopp gift cards hos offgamers, fungerte feilfritt og fikk koden rett etter jeg hadde betalt! brukte paypal som betaling, og fungerte utmerket! Har GTA V på nedlastning nå!! Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Hvordan er det å bruke kredittkort på Offgamers? Er det like problemfritt? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Kjøpte nettopp 2x$50 og 1x$25 på OffGamers, brukte norsk adresse og betalte med norsk PayPal, ikke noe problem. Har GTA V og Far Cry 4 til nedlasting nå Lenke til kommentar
Jonasab Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Hvordan er det å bruke kredittkort på Offgamers? Er det like problemfritt? Vil tro det skal være det.. koden får du på siden din hos offgamers. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Ja. alt om us store problemer kan dere poste her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1636293 Endret 12. november 2014 av kewell79 Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Ingen mulighet for å flytte dette over i en annen tråd slik at denne faktisk kan brukes til å diskutere Xbox One mer generelt? Endret 12. november 2014 av MrHarm 2 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Live tjenesten er fortsatt nede ? får ikke logget inn her enda. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Pålogget live jeg iallefall.. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 (endret) Pålogget live jeg iallefall.. Funker her også nå. Sto at alt var oppe tidligere, men fungerte ikke her før istad. Steike å lang tid det tar å få Halo multiplayer ferdig nedlasta. 62% på den siste delen nå. Holdt på siden release sånn ca. Endret 12. november 2014 av Rottenspacehead Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 GTA brukte hele natta her Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Pålogget live jeg iallefall.. Funker her også nå. Sto at alt var oppe tidligere, men fungerte ikke her før istad. Steike å lang tid det tar å få Halo multiplayer ferdig nedlasta. 62% på den siste delen nå. Holdt på siden release sånn ca. Gå inn i settings, network og bandwith usage, se om det kan sammenlignes med http://www.tptest.se Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Pålogget live jeg iallefall.. Funker her også nå. Sto at alt var oppe tidligere, men fungerte ikke her før istad. Steike å lang tid det tar å få Halo multiplayer ferdig nedlasta. 62% på den siste delen nå. Holdt på siden release sånn ca. Gå inn i settings, network og bandwith usage, se om det kan sammenlignes med http://www.tptest.se Sjekker der nå. Ser etter at Live kom på igjen, så har det vært : kl 2-3 - 2,54 gb 3-4 - 7,88 gb 4-5 - 1.17gb så langt "current usage" var på ca 1 mb/s når jeg gikk inn på det. Sitter med 25/5 linje som fungerer som den skal. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Da burde du hatt opp mot 2-2.5mb/s hvertfall, men det er vel noe pågang med tanke på GTAV/Unity/Halo MCC. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Steike å lang tid det tar å få Halo multiplayer ferdig nedlasta. 62% på den siste delen nå. Holdt på siden release sånn ca. Null stress, fordi multiplayeren er en katastrofe. Det er minst en million bugs av forskjellig kaliber. For det første tar en evighet å finne en match, og når du først finner en match er alt rævkjørt. Jeg spilte team slayer i går, med én venn, og vi kom på forskjellig lag.. og på toppen av det hele kan det bli alle mulige forskjellige kombinasjoner; 1v5, 2v4 osv. En annen gang ble det en FFA, i team slayer.. alle 7 mot hverandre. Gamen endte på 5 kills. Teh fuck? Du får en førsteplass uansett hvilken plass du kommer på i custom games. Det står 1th, ikke 1st - noe som har resultert i morsomme sitater ala: "343 you will always be 1th in my heart". I big team står det at det er 16 players, men merkelig nok står det lengre ned at det er 6v6. Aldri trykk på pause når du er inni en game, fordi da kan spillet låse seg. Spillet kan også finne på å låse seg etter hvert game, da det kommer en loading-screen som aldri går vekk. Dette er altså en liten brøkdel av hva som er galt. For å se en komplett - nesten endeløs - liste kan du gå inn på forumet på HaloWaypoint. Meget, meget skuffet over denne lanseringen. Aldri opplevd noe så halvferdig og jalla på release før. That being said; de jobber med å fikse problemene. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Jeg har forhåndsnedlastet AC unity. Kan jeg spille det fra klokken 00:01 i natt, eller må jeg vente til en fastsatt tid på dagen i morgen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå