TOREGILe Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Takk for tipset med gavekort folkens! Far Cry 4 Gold endelig på nedlasting! Det var hvertfall en julepresang til meg fra kjæresten i boks;-) Bestillingen gikk rett gjennom ved bruk av points, så det er jo da nærliggende å tro at den andre metoden kanskje er slutt på, men dette funka flott det også! 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Er det noen som faktisk får til å handle på "gamle" måten lenger ? Jeg har ikke handlet siden D4 kom ut, og akter ikke handle noe bare for å prøve. Fikk inntrykk av de siste sidene ikke lenger handlet om "ulv,ulv". Har Sparebanken Vest forøvrig, ser mye snakk om DNB I denne sammenhengen. Endret 11. november 2014 av Mala Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Er det noen som faktisk får til å handle på "gamle" måten lenger ? Jeg har ikke handlet siden D4 kom ut, og akter ikke handle noe bare for å prøve. Fikk inntrykk av de siste sidene ikke lenger handlet om "ulv,ulv". Har Sparebanken Vest forøvrig, ser mye snakk om DNB I denne sammenhengen. Kan bare snakke for meg selv, men det går dårlig nå. For melding om å endre betalingsmåte. Har vært så heldig å bodd i California en god stund og handlet mye. Men nå i tillegg får jeg samme problem om jeg logger meg på Xbox.no å handler digitalt selv om det er over 1200,- på kontoen. Kan vel ha noe med lokasjon på boxen fortsatt er US. 1 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Har Sparebank 1 og får beskjed om at noe er feil. Får ikke beksjed om å endre betalingsmåte, men kan virke som det er betalingsmåten som er problemet, så skal kjøpe noen gamercards. Men ser jo også at det er en feilmelding der ute om at det er problemer med kjøp og nedlasting, så mulig det er det som er problemet. Litt merkelig dog at den feilen har vedvart så lenge. Endret 11. november 2014 av Eddie_Peddie Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Viaplay ute nå, veldig bra utseende, ikke sånn "nettleser look" som på ps4 Edit :Den er på svensk...... Edit 2 : nå er den borte fra norsk store Edit 3: finner den med søk Endret 11. november 2014 av kewell79 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Har Sparebank 1 og får beskjed om at noe er feil. Får ikke beksjed om å endre betalingsmåte, men kan virke som det er betalingsmåten som er problemet, så skal kjøpe noen gamercards. Men ser jo også at det er en feilmelding der ute om at det er problemer med kjøp og nedlasting, så mulig det er det som er problemet. Litt merkelig dog at den feilen har vedvart så lenge. Om du kun får den ''Something went wrong'' feilen så er det bare å prøve flere ganger. Jeg skulle laste ned den gratis Halo-appen i går, og fikk samme feilmelding på første 3-4 forsøkene. Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Trodde XBL var stabil jeg. Har gledet meg så sinnsykt til litt Halo MP, men neida, finne ringen spillere. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Trodde XBL var stabil jeg. Har gledet meg så sinnsykt til litt Halo MP, men neida, finne ringen spillere. Microsoft har gått ut og sagt at serverne til Halo sliter nå med mye trafikk. Edit får heller ikke brukt kredittkort lengre på us storen så måtte kjøpe Lego Batman 3 Beyond Gotham til Norsk pris på xbox.com Endret 11. november 2014 av Joffe25 Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Noen som vet hvordan CO-OP funker på MCC? Går det an å matchmake (slik som Strikes i Destiny) eller må du invitere friends (samme som raids i Destiny)? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Halo driver å henger seg om jeg aktiverer diverse ting i campaign som åpner opp denne Halo appen. Skjer det for andre også? Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Halo driver å henger seg om jeg aktiverer diverse ting i campaign som åpner opp denne Halo appen. Skjer det for andre også? Du har lastet ned og installert 15 GB day one patchen ? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Halo driver å henger seg om jeg aktiverer diverse ting i campaign som åpner opp denne Halo appen. Skjer det for andre også? Du har lastet ned og installert 15 GB day one patchen ? Vet ikke...enten har den lastet det ned og installerer enda. Den har vel brukt nå nesten 1 time på å installere spillet. Den er på 83% nå. Vil den patchen starte etter disken er installert eller laster den ned samtidig tro? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Viaplay ute nå, veldig bra utseende, ikke sånn "nettleser look" som på ps4 Edit :Den er på svensk...... Edit 2 : nå er den borte fra norsk store Edit 3: finner den med søk Installert! Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Halo driver å henger seg om jeg aktiverer diverse ting i campaign som åpner opp denne Halo appen. Skjer det for andre også? Du har lastet ned og installert 15 GB day one patchen ? Vet ikke...enten har den lastet det ned og installerer enda. Den har vel brukt nå nesten 1 time på å installere spillet. Den er på 83% nå. Vil den patchen starte etter disken er installert eller laster den ned samtidig tro? Mest sannsynlig må du laste ned patchen etter spillet er installert. Total diskplass skal være på rundt 59gb når alt er installert. Er det rundt 45, så er du uten patch. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Halo driver å henger seg om jeg aktiverer diverse ting i campaign som åpner opp denne Halo appen. Skjer det for andre også? Nope. Ikke opplevd dette de dagene jeg har spilt. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Viaplay tilgjengelig på xbox one ifølge Microsoft xbox sin offisielle Facebookside. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Halo driver å henger seg om jeg aktiverer diverse ting i campaign som åpner opp denne Halo appen. Skjer det for andre også? Ja. Er nok disse terminalene i spillet du prøver å aktivere. Tror det er små snutter på Halo Channel eller noe for hver av de. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Lad opp noen USD gavekort, GTA V er klar for forhåndsbestilling. http://store.xbox.com/en-US/Xbox-One/Games/Grand-Theft-Auto-V-Pre-Order/ea61716a-cccb-4796-bc35-ffdcd765817d Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) LET GET THIS MOFO DOWN PEOPLE Jeg sa den kom før helga, folk er så stressa Om du har problem med å kjøpe spill så er gavekort-tingen. Anbefaler CrazyGameTime. Lett og registrere seg, og kjapp levering. Endret 11. november 2014 av Maury Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Det ordnet seg når jeg slettet Halo Channel appen. Og installerte den på nytt når jeg kom til et slikt punkt i spillet. Men om spillet er patchet må jeg nesten sjekke etterpå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå