Rottenspacehead Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Gjorde det selv, for å kjøpe BF4 premium. Funket som gull. Fra offgamers. $50 i US-gift card. Funka fint ja Ble bare 9kr mer (kjøpte 50dollar x 2 bundle promotion. 690kr totalt) iforhold til å kjøpe med visa direkte på shoppen, så var ikke så gærnt det. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Går det å forhåndsbestille GTA:V på xboxen? Vil gjerne ha pre-order bonus, men vil slippe å styre med plate og det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Det kommer garantert så og si til å ende opp på for forhåndsbestilling snart på Live. Forvent det før lørdag, hvis ikke er noen ting seriøst whack. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Battletoads er kanskje på vei tilbake: Update: We have some good news and some bad news. The good news is that, as we suspected, this trademark filing is real. The bad news (though unexpected) is that Microsoft isn't saying anything right now. "Microsoft often acquires various trademarks as part of its ongoing business strategy, but beyond that we have no comment,” a representative told us via email. That comment isn't what I would call Rare, though http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2014/11/10/new-battletoads-trademark-appears-in-uspto-database.aspx Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Registrerte meg på offgamers nå, og alt kommer da opp i norske priser, men det er kanskje normalt? Lenke til kommentar
uggy Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 regner med det også er mulig å bruke amazon Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 3-4 timer igjen til halo masterchief er på posten Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Registrerte meg på offgamers nå, og alt kommer da opp i norske priser, men det er kanskje normalt? Jepp. Så lenge du dobbeltsjekker at selve gavekortet er merket med dollar. Lenke til kommentar
Rollerburger Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Noen som vet når kl det er mulig å spille Assassins Creed Unity i dag? Kjøpt fra US store altså. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Hvor stor er denne oppdateringen for Halo? Jeg har allerede lastet ned den 15gb greia. Men nå er det enda en. Å så dårlig som nette her er etter at det forrige røyk så tar dette lengre tid enn det burde.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Rundt 97 mb, syns jeg det stod. Det finnes faktisk en egen tråd for Halo: TMCC Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Xbox Live trøbbel i forbindelse med Halo kjøret visstnok, http://gamesunderpressure.com/halo-master-chief-collection-servers-struggle/ Endret 11. november 2014 av Mala Lenke til kommentar
w4yf4rer Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Registrerte meg på offgamers nå, og alt kommer da opp i norske priser, men det er kanskje normalt? Jepp. Så lenge du dobbeltsjekker at selve gavekortet er merket med dollar. Trenger man amerikansk konto for å bruke disse? Jeg la merke til denne: *Note: This product is available for US account with USD currency only. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Registrerte meg på offgamers nå, og alt kommer da opp i norske priser, men det er kanskje normalt? Jepp. Så lenge du dobbeltsjekker at selve gavekortet er merket med dollar. Trenger man amerikansk konto for å bruke disse? Jeg la merke til denne: *Note: This product is available for US account with USD currency only. Nei, fungerer med norsk gamertag men lokasjon på xboxen må vær satt til USA. Trenger også en adresse i usa, bruk en stat som ikke har mva på digitale spill. Endret 11. november 2014 av Booz Lenke til kommentar
w4yf4rer Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Registrerte meg på offgamers nå, og alt kommer da opp i norske priser, men det er kanskje normalt? Jepp. Så lenge du dobbeltsjekker at selve gavekortet er merket med dollar. Trenger man amerikansk konto for å bruke disse? Jeg la merke til denne: *Note: This product is available for US account with USD currency only. Nei, fungerer med norsk gamertag men lokasjon på xboxen må vær satt til USA. Trenger også en adresse i usa, bruk en stat som ikke har mva på digitale spill. Supert! Jeg bor i solvarme fresno, california for øyeblikket i følge xboxen. 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Supert! Jeg bor i solvarme fresno, california for øyeblikket i følge xboxen.Ikke så varmt idag: http://www.weather.com/weather/today/USCA0406:1 =) Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Jeg bor hos Rockstar Games i Carlsbad, California, og her er det varmere. Du får komme på besøk Endret 11. november 2014 av major_stuen 2 Lenke til kommentar
w4yf4rer Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Jeg bor hos Rockstar Games i Carlsbad, California, og her er det varmere. Du får komme på besøk Hyggelig å se at folk har bosatt seg litt i distriktene og ikke bare klumpet seg sammen i Beverly Hills. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Har et ørlite problem, det hender seg at TVen går svart i 1-2 sekund om gangen, periodevis. har prøvd å skiftet HDMI, men til ingen nytte, noen som vet hvordan man håndterer dette? Edit: Ser ut til at det er fikset nå. Endret 11. november 2014 av Dore123m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå