Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) jo det er lov å klage når alle spill blir som cod, bare de ser anderledes ut det holder med at ett er det, de andre spillene må ikke være like, de kan gjøre noe annet, er ikke interresert i å spill det samme gameplayed gang på gang Endret 9. november 2014 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Så "alle" klager på COD som er klisslikt hvert bidige år (inntil AW) og at det aldri er noe nytt, men Halo skal man ikke få lov til å røre den hellige formelen på ? Litt forandring er det greit etter så mange spill i serien. Det er en grunn til at Halo er et bedre FPS enn COD. COD: AW er mer en tregere utgave av Titanfall, og jeg liker det. Men tradisjonell COD som mange FPS`er prøver å blåkopiere er noe annet synes jeg. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Greit hvis noen holder seg til den klassiske arena shooter sjangeren, og ikke følger cod. Socom er et fint eksempel på hvordan det kan gå når man sitter med en gullformel og prøver å være det som er "moderne". Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Håper virkelig de sperrer snart. Så slipper man alt maset.Så du syns det er OK å betale blodpris for spill? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 https://twitter.com/JoshingtonState/status/531541844178792448 + Er et par som sier at ADS fungerer på nøyaktig samme måte som fra Halo: CE -> Halo 4. Eneste forskjellen er utseendet/måten du ser det på. Oh well, vi får se i morgen. Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Håper virkelig de sperrer snart. Så slipper man alt maset.Så du syns det er OK å betale blodpris for spill? Om jeg skulle irritere meg over at ting er billigere i USA ville igrunn ikke spill vært det jeg brukte mest energi på. 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Håper virkelig de sperrer snart. Så slipper man alt maset.Så du syns det er OK å betale blodpris for spill? Om jeg skulle irritere meg over at ting er billigere i USA ville igrunn ikke spill vært det jeg brukte mest energi på. Hvorfor kommenterer du her i utgangspunktet da? Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Fordi jeg interesserer meg for ting som dreier seg om Xbox? Mulig å gjøre det selv om man ikke blir suicidal av tanken på å betale mva, ser du. 5 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Fordi jeg interesserer meg for ting som dreier seg om Xbox? Mulig å gjøre det selv om man ikke blir suicidal av tanken på å betale mva, ser du. Ikke for å dra denne altfor langt, men hadde forskjellen bare vært MVA så hadde det ikke vært så big deal. Men hvis du regner om amerikansk pris til norsk, trekker fra amerikansk MVA og legger til norsk får du 443,- i USA mot 600,- i Norge. Den forskjellen er bare tull og burde ikke eksistert. Derfor handler jeg i US Store. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Man kan raskt spare inn NRK-lisensen ved å handle fra US Store ja. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Se f.eks dragon age inquisition, halve prisen i India. Selvfølgelig flytter jeg til India ! Hvorfor skal man betale blodpris??? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Fordi vi tjener bittelitt mer enn folk flest i India, tenker jeg. 5 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Fordi vi tjener bittelitt mer enn folk flest i India, tenker jeg. da kjøper du fra microsoft norge og jeg fra india. Flott det! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Jeg kom med et svar på hvorfor det er slik, ikke noe mer. 9 Lenke til kommentar
Dopegame Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Noe nytt ang kjøp av spill på live? Jeg sitter på jobb og får ikke testet, hørte med banken (DNB) og de sa at de ikke hadde fått noen autorisasjonsforespørsler - det virker da som at problemet ligger på selve tjenesten.. Edit, kjipt om dette ikke blir fiksa før MCC! Endret 10. november 2014 av Dopegame Lenke til kommentar
Chaw Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Er hele "kjøp" delen av xbox nede? Får bare choose another payment option uansett hvilke region og betalingsmåte jeg velger. Er klar over at det er en anmerkning angående kjøp over xbox live for øyeblikket men har noen funnet en måte å komme igjennom på? Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Stemmer at vi tjener mer her ja, men spillene er ikke utviklet her, så derfor er det egentlig helt urelevant hva vi tjener. Det går kun på grådighet hos utgiverne. Betaler gjerne moms, men ikke noe mer. (Ikke ment mot deg Admiral Necro) Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Er hele "kjøp" delen av xbox nede? Får bare choose another payment option uansett hvilke region og betalingsmåte jeg velger. Er klar over at det er en anmerkning angående kjøp over xbox live for øyeblikket men har noen funnet en måte å komme igjennom på? Kjøpte akkurat fra xbox.com uten problemer. (US) Nå ligger forresten Halo appen klar . Finner den ved et søk Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Prøver febrilsk å få bestilt FC4 Gold US her nå, men uten suksess. Litt betryggende at det fungerer for noen hvertfall! Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Da er One i hus, og Halo i morgen gjør bare saken ti ganger bedre. Blir godt med en slik skyter igjen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå