w4yf4rer Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Hva mener du med blokket? At de ikke får kjøpt noe fra US Store? Det er svært mange som får pbr9002 error når de prøver å kjøpe fra en annen region. Trodde først det var bankproblemer, men ser at flere europeere sliter med det samme på diverse forumer. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Jeg fikk kjøpt The Walking Dead season 2 nå med noe så uoriginalt som 90210 som mitt amerikanske postnummer.EDIT: Kortet mitt utgår i 2016. Vet ikke om det har noe å si. Endret 9. november 2014 av Maury Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Hva bruker dere som Postnummer, telefonnumme, osv? Hva er minstekravet for å handle der? Bare postnummeret? Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Postnummer,gate, by og telefonnummer,merk at by og postnummer må samsvare hverandre. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Jeg fikk kjøpt The Walking Dead season 2 nå med noe så uoriginalt som 90210 som mitt amerikanske postnummer.Det har jeg brukt i sikkert 15 år Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Det er jo ikke rart at man får feil melding når det står begrenset på Xbox.com sine sider.. Tipper de prøver å få orden på dvs problemer som at man måtte laste ned COD 2 ganger osv og folk som ikke fikk lasta det ned etc og generelle andre feil. Er det noen som har kjøpt Halo digitalt og fått den 15gb pre load patchen? Jeg vet ikke om jeg har sett den lasta ned i bakgrunnen en eller annen gang jeg ikke har fulgt med eller det faktumet at den ikke har kommet for min del. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Trykk på manage game, og så ser du hvor stor plass spillet tar. Hos meg tok det 59,1GB elns, og det skal være med patch.. fordi det er 45GB uten patch etter hva jeg har forstått. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Ser at nedlasting ikke får startet på The Walking Dead, men kjøpet er i boks. Fått kvittering fra MS på mail. Tydeligvis at MS gjør noe med nedlasting av spill. Sleit med å få kjøpt TWD S2 i går kveld, da fikk jeg aldri muligheten til selve kjøpet. Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Den updaten dere snakker om jeg kjøper europeisk versjon, kommer den automatisk når jeg setter opp xboxen for første gang? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Den skal dukke opp under oppsett ja 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Om den ikke kommer opp automatisk kan du gå i innstillingene å "tvinge" den fram. Står et sted under innstillinger når updates er tilgjengelig at du kan laste ned. Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Fuckings 343. ADS og Sprinting i Halo 5 MP. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=929458 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Fuckings 343. ADS og Sprinting i Halo 5 MP. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=929458 En potet video sa meg ingenting. ADS? Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Fuckings 343. ADS og Sprinting i Halo 5 MP. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=929458 En potet video sa meg ingenting. ADS? Aim Down Sight. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Fuckings 343. ADS og Sprinting i Halo 5 MP. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=929458 Snakk om å gå vekk fra røttene. Skal ikke dømme allerede, men dette lover ikke bra. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Ja jeg koblet forkortelsen etter å ha sett klippet ett par ganger Har aldri orket å spille online på Halo spillene noe særlig, så dette treffer ikke meg i særlig grad. Men har ikke 343 hyret inn "pro" Halo spillere da? Kan vel ikke plutselig sitte med Halo: COD Edition da regner jeg med. Endret 9. november 2014 av Mala Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Fy flate, Volgarr The Viking er for hardcore altså. Dauer hele tiden jeg EDIT: Til helvete med hele spillet. Tilbake til de glade Sega Master System dagene hadde jeg tolmodighet til slikt. I dag ødelegges slike koselige 2D-spill enten av tidspress eller at det rett og slett er for hardcore etter min smak. Greier ikke å lene meg tilbake og slappe av med slikt haha. Endret 9. november 2014 av Mala Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 vi sliter som faen med å få handla på store nå US. vi kontaktet DNB å det viser seg det at dnb har banet slik at man kan handle på U S store på x1 . det vil si når du handler et spill på us store, så tar dnb opp d slik at du er i US , å når du da 5 min senere drar på coopen å handler pizza så blir d mind fuck. noen som har fått sjekka nermere på det her , er dette slutten for US dashboard å billige spill 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 vi sliter som faen med å få handla på store nå US. vi kontaktet DNB å det viser seg det at dnb har banet slik at man kan handle på U S store på x1 . det vil si når du handler et spill på us store, så tar dnb opp d slik at du er i US , å når du da 5 min senere drar på coopen å handler pizza så blir d mind fuck. noen som har fått sjekka nermere på det her , er dette slutten for US dashboard å billige spillHvis den kun gjelder DNB er det vel ikke slutt. Har de gitt noen forklaring på hvorfor de eventuelt har sperret Xbox Store US? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Jaja, får vel vente på tilbud på den norske storen eller i butikkene da. Håpe Elkjøp fortsetter med 399kr på forhåndsbestillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå