Rottenspacehead Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 (endret) xbox updaten kommer ikveld ser jeg. Live er nede. Hvor lang tid pleier det å ta ? Funka nå Endret 8. november 2014 av Rottenspacehead Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Hei Vurderer Xbox one. Hvilken pakke anbefaler dere? Med eller uten kinect? Hvor er det billigst? Minimum internett speed for at alt skal funke? Og vil jeg merke stor forskjell fra xbox 360 til Xbox one i kvalitet? Har en 32" tv, med 1080x1920 tror jeg. Vil jeg få maks ut av xboxen med den tv-en? Men folkens, innlegget mitt druknet kanskje i alt annet Noen som har svar på noen av spms mine? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Anbefaler med Kinect! Hjelper virkelig på next-gen følelsen. Billigste priser er her: http://www.prisjakt.no/product.php?p=1932481 Ikke bry deg om at det er import-versjon. Etter en førstegangs-update får man byttet til norsk og alt funker fint . Lenke til kommentar
Heinseberg Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Ser flere nettbutikker nevner at det er europeiske versjon, ikke nordisk! Hva er forskjell? Noe jeg burde tenke på om jeg kjøper en av de? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 8. november 2014 Del Skrevet 8. november 2014 Ser flere nettbutikker nevner at det er europeiske versjon, ikke nordisk! Hva er forskjell? Noe jeg burde tenke på om jeg kjøper en av de? Det er ingen forskjell, annet enn at Europeisk versjon som regel er billigere. Det eneste du trenger å gjøre er å oppdatere konsollen, så kan du velge norsk språk på den om du vil. Kort sagt: Gå for den billigste versjonen, spiller ingen rolle om den er Europeisk eller ikke (min er importert fra Tyskland i 2013). Lenke til kommentar
Rollerburger Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Noen som har klart å kjøpe Far Cry 4 gold edition via US Xbox store? Jeg får feilmelding om at jeg må bruke et annen betalingsmetode, funker hverken med paypal, visa eller mastercard. Får feilkode PBR9002 Endret 9. november 2014 av morten2211 1 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Hva er det med store for tiden da, fikk lønn på fredag, jeg å kompisn min prøver å få kjøpt halo. Store har vært nede siden fredag, å vi må få kjøpt halo før tirsdag slik at vi får pre order bonusen Noen som har noe tips , om å få handlet på store nå på US market ? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Noen som har klart å kjøpe Far Cry 4 gold edition via US Xbox store? Jeg får feilmelding om at jeg må bruke et annen betalingsmetode, funker hverken med paypal, visa eller mastercard. Får feilkode PBR9002[/size] Får samme melding. Har du prøvd å endre adresse ? Lenke til kommentar
Dopegame Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Da har jeg fått ordna gold problemet! Måtte gå gjennom support, hvor det endte med at de avslutta medlemskapet, for å så starte det på nytt. Problemet lå i at profilen min hadde lagra to regioner, en i Norge(fra den tid jeg hadde 360) og en i US. Den i US hadde en aktiv gold medlemskap(som den burde i utgangspunktet), men av en eller annen grunn så klarte verken xboxen eller xbox.com se dette, noe support folka fikk spora opp. Vet ikke hvor lenge dette varer, da vi egentlig ikke gjorde annet enn at jeg kjøpte nytt medlemskap. De refunderte pengene for det første kjøpet. Til dere som tror at man blir bannet for å tukle med region, så tviler jeg på at dette stemmer. I dag, når jeg snakka med support, så var det support folk fra US. Etter et kjapt søk, sa han rett ut at jeg hadde to regioner, og spurte hvorfor jeg byttet. Forklarte da at jeg hadde import versjonen osv. Det endte til og med, med at han anbefalte meg å holde meg til US regionen for å unngå fremtidig trøbbel med gold. Bra service må jeg si! Får bare håpe at de refunderte pengene dukker opp på bankkontoen snart Var dette en løsning for oss som fremdeles får den hersens PBR9002 meldinga? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Står fremdeles begrenset på kjøp og innhold på status på Xbox sine sider, så tipper det ordner seg når det fikses.. 1 Lenke til kommentar
w4yf4rer Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Var dette en løsning for oss som fremdeles får den hersens PBR9002 meldinga? Har du DNB som bank? Har vært i kontakt med xboxsupport om dette, og utifra hva de kunne se så er det banken som hindrer transaksjon. Snakket senere med en hyggelig dame i DNB, og hun nevnte at de hadde fått flere klager på nettopp dette og de jobbet med saken. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Håper dette blir ordnet oppi snart da jeg har planer om og kjøpe Lego Batman 3 og The Wolf Among Us digitalt neste uke Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Var dette en løsning for oss som fremdeles får den hersens PBR9002 meldinga? Har du DNB som bank? Har vært i kontakt med xboxsupport om dette, og utifra hva de kunne se så er det banken som hindrer transaksjon. Snakket senere med en hyggelig dame i DNB, og hun nevnte at de hadde fått flere klager på nettopp dette og de jobbet med saken. Bra det blir fiksa iallefall. Har selv DNB og har planer om å kjøpe diverse imorra. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Funker ikke kinect-kommandoer når jeg har stilt Xboxen til norsk språk? Burde jo fortsatt få lov å prate engelsk til den. Får nok bytte til US-Språk og store. Billigere priser, og man får faktisk brukt kinecten litt til annet enn å logge inn. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Funker ikke kinect-kommandoer når jeg har stilt Xboxen til norsk språk? Burde jo fortsatt få lov å prate engelsk til den. Får nok bytte til US-Språk og store. Billigere priser, og man får faktisk brukt kinecten litt til annet enn å logge inn. Stemmer det stiller du xboxen til norsk blir kinect-kommandoer skrudd av automatisk. Anbefaler og bytte til engelsk usa og us storen. Lenke til kommentar
w4yf4rer Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Funker ikke kinect-kommandoer når jeg har stilt Xboxen til norsk språk? Burde jo fortsatt få lov å prate engelsk til den. Får nok bytte til US-Språk og store. Billigere priser, og man får faktisk brukt kinecten litt til annet enn å logge inn. Stemmer det stiller du xboxen til norsk blir kinect-kommandoer skrudd av automatisk. Anbefaler og bytte til engelsk usa og us storen. Spørs om det er å anbefale. Ser at flere europeere som bruker US store har blitt blokket de siste dagene. Ser ut som november update har med seg en kjip region lock, og Microsoft går tilbake på hva de har lovet. Endret 9. november 2014 av w4yf4rer Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Hva mener du med blokket? At de ikke får kjøpt noe fra US Store? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Og så var vi i gang igjen 4 Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Kan noen bekrefte dette ? Har hørt dette flere ganger og hver gang viser det seg at brukeren rett og slett møtte på en feil isteden og folk hoier og gaper om at Microsoft har gått tilbake på hva de lovde og videre. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Hadde sikkert hjulpet om de som får kjøpt hadde hjulpet de som ikke får kjøpt istedenfor å behandle de som idioter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå