Veggen88 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Noen som vet om prisen på xbox dropper snart? 1500 nok forskjell på Norge og USA pr nå på Microsoft store Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Jeg fikk også betanøkkel til The Crew, men orker nok ikke å laste ned betaen likevel. Her er koden: T623P-FHQQ6-RPGPK-VX3GK-CFV3Z. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Hei. nå får jeg ikke godkjent betaling på US store. noen som kan anbefale nettside som sender Microsoft gavekort (US) på mail? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Hei. nå får jeg ikke godkjent betaling på US store. noen som kan anbefale nettside som sender Microsoft gavekort (US) på mail? Bare kjøp på xbox.com istedet for xboxen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Woot, er moroa over? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Jeg kjøpte COD i går på US store.. 0 problem.. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Woot, er moroa over?Nei Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Hei!Kjøpte Xbox One igår på Elkjøp. Så prisene overalt var 3990, og jeg var gira. Når jeg kom dit så var prisen 4490 (inkludert kinect). De sa prisforskjellen var pga det ene var nordisk og det andre var europeisk utgave.Jeg måtte ta til takke med den dyre skandinaviske, da det var eneste igjen med kinect. Når jeg kom hjem og koblet opp Xboxen reagerte jeg raskt på at jeg ikke fikk velge norsk språk eller norsk lokasjon. Etter å ha pratet med Elkjøp fant de ut at jeg har fått EU/imporert versjon likevel, selv om jeg betalte for en skandinavisk en. Så da har jeg valget om å levere den inn og få en norsk en (til 4490 som jeg har betalt), eller beholde den importerte og spare de 500 kronene. Så for de som orket å lese, hva burde jeg gjøre? Taper jeg noe på å ikke ha skandinavisk versjon? Noe jeg ikke får tilgang til, eller gir det problemer? Satt det på xboxen at jeg bor i england. Er det bedre å velge USA? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Skal jo ikke være noen forskjeller mellom import eller den norske utgaven. Hong Kong er vel det billigste jevnt over, men jeg har selv satt opp konsollen slik at jeg handler på US Store. Endret 7. november 2014 av Mala 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Bare oppdater konsollen så kan du bytte språket til norsk. 1 Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Jeg har også import versjonen. Å jeg kan velge norsk også.. Synes 3999 hørtes dyrt ut. Det var det samme jeg betalte for den i sommer med kinect.. Har jo sett priser på 2999kr. Forøverig man MÅ velge norsk språk for SÅ å velge Norge som lokalisering. Man kan ikke ha engelsk språk og norsk lokalisering.. Så er nok det du har bomma på. Men sikker på at det ikke er andre steder som er billigere? 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Se der ja! Fikk ikke valgt norsk første gangen jeg startet opp. Var nok via updaten at det kom. Takk for det! Kamaaz: Det er 3990 med kinect! Har ikke sett det billigere noen plasser når jeg letet nå så. Ellers er jeg fornøyd hittils med konsollen. Har ikke så mye tid til å spille ved siden av skole og jobb og andre fritidsaktiviteter, så er i utgangspunktet skeptisk på å bruke så mye penger på spill. Men det er jo så gøy . Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 http://www.pressfire.no/anmeldelser/XboxOne/9085/Halo-The-Master-Chief-Collection Beir spæll enj halo ska manj leit leng etter :DDD Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 http://www.pressfire.no/anmeldelser/XboxOne/9085/Halo-The-Master-Chief-Collection Beir spæll enj halo ska manj leit leng etter :DDD haha måtte lese den setningen noen ganger gitt... 3 Lenke til kommentar
sniper-_-NORGE Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Hvis jeg kjøper en antenne på komplett til rund 1.500 vil det gjøre det bedre og få sterkere signal? Lenke til kommentar
sniper-_-NORGE Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Spiller cod aw og destiny kommer til og spille Halo, gta ac unity og slikt når det kommer Går: svamp11 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Hei! Kjøpte Xbox One igår på Elkjøp. Så prisene overalt var 3990 Wow! Komplett har den for 3500 er 3500 jeg kjøpte min for. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Hei! Kjøpte Xbox One igår på Elkjøp. Så prisene overalt var 3990 Wow! Komplett har den for 3500 er 3500 jeg kjøpte min for. 4190 hos de nå https://www.komplett.no/xbox-one/820299 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Hiver meg med på denne tråden. Har brukt alt for mye tid på Destiny i det siste, har også kjøpt FH2, men har ikke helt blitt engasjert i det enda... Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 (endret) Hei! Kjøpte Xbox One igår på Elkjøp. Så prisene overalt var 3990 Wow! Komplett har den for 3500 er 3500 jeg kjøpte min for. 4190 hos de nå https://www.komplett.no/xbox-one/820299 Med kinnect ja. Jeg kjøpte min uten da jeg ikke har stort bruk for kinnect Plus kinnect er 500-700 spenn dyrere enn ps4 sitt kamera. Endret 7. november 2014 av Gintoki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå