Filmvenn Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Jeg får veldig mye "får ikke connecta til servers", men hvis jeg trykker flere ganger etter feilmeldinger kommer jeg inn i MP. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Fremdeles ikke noe forhåndskjøp av GTA V i MS Store.. Snart så jeg må gå til det skrittet og forhåndsbestille fysisk er jeg redd :/ Ettersom spill må være mulige å laste ned ved digital forhåndsbestilling på XBLive, så tror jeg ikke GTAV er ''Gold'' enda. Jeg blir ikke overrasket om de kunngjør en forsinkelse senere i dag. Tror ikke det er blitt mulig å laste ned GTAV på PS4 enda heller? Enda en ting som taler for en potensiell forsinkelse. Endret 4. november 2014 av SIR WOLFIE 87 Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Okay, jeg fikk en melding om at profilen min ikke fikk spille mp. Husker ikke akkurat hva spillet sa, men jeg får testet igjen om en liten time. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 http://www.reddit.com/r/xboxone/comments/2l5f3n/call_of_duty_advanced_warfare_review_thread/ Les første comment. Greit for folk som har spilt titanfall en del og vil gjøre det godt online. Blast supression virker å være helt nødvendig 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Fremdeles ikke noe forhåndskjøp av GTA V i MS Store.. Snart så jeg må gå til det skrittet og forhåndsbestille fysisk er jeg redd :/ Ettersom spill må være mulige å laste ned ved digital forhåndsbestilling på XBLive, så tror jeg ikke GTAV er ''Gold'' enda. Jeg blir ikke overrasket om de kunngjør en forsinkelse senere i dag. Tror ikke det er blitt mulig å laste ned GTAV på PS4 enda heller? Enda en ting som taler for en potensiell forsinkelse. Har sett snakk på at folk har fått forhåndsbestillt digitalt på Ps4 rundt omkring, men usikker. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Okay, jeg fikk en melding om at profilen min ikke fikk spille mp. Husker ikke akkurat hva spillet sa, men jeg får testet igjen om en liten time. På statussiden var det to meldinger tidligere i dag. Ene var at det ikke gikk å løse inn koder, det andre var at man kunne oppleve problemer med å knytte seg til andre spillere online. Begge forsvant for ikke altfor lenge siden, så burde funke utover kvelden Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Ja, får en annen feilmelding nå. Cod service is not available at this time. Please try again later. Da er vel problemet på dem sin side nå, bedre det enn at jeg må installere alt på nytt. :-) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Les hva jeg skriver noen poster ovenfor. Jeg får akkurat samme meldinga. Prøver på nytt, og etter noen forsøk fungerer det helt fint. Endret 4. november 2014 av Maury Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 http://www.ign.com/articles/2014/11/04/grand-theft-auto-v-a-new-perspective?utm_campaign=ign+main+twitter&utm_source=twitter&utm_medium=social Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 haha genialt, gta i first person Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Hahh, såg jo faktisk ikke så verst ut heller Endret 4. november 2014 av Mala Lenke til kommentar
Booz Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 GTA V bekreftet 1080p 30FPS http://www.rockstargames.com/newswire/article/52341/gtav-ign-delivers-new-details-first-person-experience Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Hmm. 30 fps er bummer. Det som irriterte meg mest med GtAV var FPSen. En oppgradering i bildekvalitet alene er ikke nok for meg. Blir nok Pc-versjonen for min del. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Det er mer enn en oppgradering av bildekvalitet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) den er forhåpentligvis stabil i 30fps, men hvor kommer dette jaget om 60fps? er folk lei av å mase om oppløsning? 60fps på de fleste spill er rimelig usansynelig når det gjelder konsoll, konsoll har altid holdt seg på 30fps med få unntak. da går også grafikken ned, man kan ikke få pose og sekk på konsoll. er dette nødvendig for at man skal nyte spill burde man heller ha invistert i en PC Endret 4. november 2014 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) Jeg tror folk, inkludert meg er generelt skuffet over hva One og PS4 egentlig endte opp med å bli av typen hardware. Endret 4. november 2014 av Mala 2 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Jeg er strålende fornøyd med grafikkkvaliteten på Xbox One jeg, passer meg og mine krav perfekt. 30fps/60fps er absolutt ingen forskjell for min del. Men folk er forskjellige, what you drink dont make me piss som det så fint heter 2 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Alle ser forskjell på 60 og 30 fps. At du ikke bryr deg om forskjellen er en annen ting. Personlig synes jeg 60 fps er viktigere enn pynten. FPS påvirker faktisk gameplay direkte. Men ja, jeg har allerede PC og kommer til å kjøpe 95% av multiplattformspillene mine der. Xbox one og ps4 blir nok eksklusivitetsmaskiner. Synd, fordi jeg liker xbox one utrolig godt som konsoll, og synes grafikken er bra nok. Men utviklernes fokus på alt annet enn FPS gjør at jeg nok i de flrste tilfeller må stikke til PC-verdenen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 (endret) den er forhåpentligvis stabil i 30fps, men hvor kommer dette jaget om 60fps? er folk lei av å mase om oppløsning? 60fps på de fleste spill er rimelig usansynelig når det gjelder konsoll, konsoll har altid holdt seg på 30fps med få unntak. da går også grafikken ned, man kan ikke få pose og sekk på konsoll. er dette nødvendig for at man skal nyte spill burde man heller ha invistert i en PC Det var mer normalt med 60fps på konsoller før enn det er nå (nå er da de siste årene, inkludert forrige gen). Endret 4. november 2014 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Det flyter bedre, det er eneste forskjellen for meg og det flyter mer enn bra nok for meg i 30fps, spillopplevelsen er ingen forskjell for meg i 30 kontra 60. Det viktigste for meg er at det ser pent ut, og at alle problemene osv som har vært på PS3 er vekk og at det er mer stabilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå