Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Liker ikke at folk prater så mye om det. Skulle ønske det døde ut å prate om og folk så på det som normalt nå.. Nesten ingen skrev om dette på Xbox360 at det var mulig. Men nå finner man det overralt.

Blir det for mye prat om en ting så kan det fort bli en fix uansett hvor lite farlig det er i øynene dems.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så alright at jeg fikk 2 koder til sunset overdrive spillet i xbox one SO bundlen min. Får vel selge den ene da.

Sikkert på at ikke ene koden er selve spillet, og andre koden er noe ekstra DLC?

Er 2 spill :) Hver blankett inneholder spillet + DLC. De har sikkert hvert litt klistra til hverandre og det har ikke blitt merket at 2 har kommet oppi.

Lenke til kommentar

Håper det er greit jeg bare tilbyr dette her siden det ikke er cash mot produkt, men kode mot kode.

Har det ekstra sunset overdrive spillet her fortsatt. En byttehandel er greit.

Spill koden/kodene som inneholder sunset overdrive spillet + DLC mot 13mnd xbox live kode (ca 290kr el no på de sidene dere linker).

Send meg PM.

Endret av Rottenspacehead
Lenke til kommentar

Greait du ikke selger, men du har hengt på forumet her siden 2005, og du fikk en ekstra kode, som du ikke skal ha. Syntes du heller skal gi det til en fyr her inne, eller så har du sikkert venner å gi den til.

Men hva du gjør, er jo selvfølgelig ikke opp til meg.

Men sharing is caring.

Lenke til kommentar

Thomas liker å skape kaos for ingenting dessverre. Han som stadig støtt driver å skaper furoe av småting han finner på nettet som oftest er startet fordi en ung idiot bruker VISA-kortet til mor og far sikkert.

Ikke min feil at TS av den tråden var dritings når tråden ble opprettet. Falsk alarm ble først avslørt lenge etterpå.

Hva med å ikke ta alt du leser på neogaf for god fisk?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Ikke min feil at TS av den tråden var dritings når tråden ble opprettet. Falsk alarm ble først avslørt lenge etterpå.

Jeg er ikke imot at du informerer, men når du stadig støtt påpeker at ting som står på neoGaf og lignende om denne saken uten nok håndfaste fakta er noe som folk går lei av. Dette ikke er langt fra første gang du har slengt ut noe du påpeker som fakta uten gode nok kilder eller et snev av fakta involvert når det kommer til samme tema. Dette at MS skal banne alle som kjøper på US Store fra andre land, eller stenge muligheten.

Ganske nylig kom vi fram til i denne tråden, via Xbox/MS at det ikke er et problem i grunn. At det eneste som gjelder er å ha et VISA som fungerer, og at de bare anbefaler å bruke sin region (naturligvis).

Det er noe god info der å få neoGaf (og noen hyggelige folk har jeg personlig opplevd), men det er også en enda større haug med idioter om du leser videre der. Mange av disse er folk som enten skal lage overskrifter, eller 2 bare er der for å være simpelt aper i et bur som er der for å lage mest mulig lyd fordi neoGaf er så hipt og man får kred.

Endret av Maury
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg gikk for fysisk på Gamezone som har rask levering. Aldri fått et spill etter release derfra, på releasedagen, eller dagene før.

Dragon Age kjøpte jeg fordi det slippes i USA den 18. november, men kommer her hjemme 21. GTA V har likt slipp i alle land spillet, og Gamezone hadde når jeg sjekka når jeg bestilte bekrefta lagerdato på den 14. november.

Lenke til kommentar

Har noen spørsmål.

1. Hvordan forandrer man bakgrunn etc på dashboard ? Fulgte guiden på en side, men finner ikke "set as background", er ikke hos meg.

2. Må man nødt til å søke enkeltvis etter demoer, spill generelt etc i storen ? Ikke lett isåfall å få med seg nye demoer, eller oppdage spill man ikke har tenkt på etc.. "mest populære" og bare scrolle igjennom alt hadde vært greit.

Lenke til kommentar

Du må være med i Preview-programmet for å sette bakgrunnsbilde. Du kan velge bilde fra USB-minnepenn eller bilde fra en achievement. For å gjøre sistnevnte går du inn på Achievements og velger en achievement du har låst opp, og der skal du få valget å sette den som bakgrunnsbilde.

Nye spill, kommende spill, mest populære er delt opp i Storen. Men dette er vel kanskje også for de i Preview-programmet?

Lenke til kommentar

Takk for tips. Hvor får jeg tak i dette i Norge?

Noe usikkert nå som jeg har flyttet til Sverige, men du burde kunne få kjøpt selve rattet hos de fleste. komplett, elkjøp, gamestop osv.. Jeg kjøpte ihvertfall rattet på elgiganten her (elkjøp i norge)

Girspaken, ekstra pedalene og det ekstra rattet tok jeg fra england (ingen fortolling innad i EU hei hei :-P)

Lenke til kommentar

Du må være med i Preview-programmet for å sette bakgrunnsbilde. Du kan velge bilde fra USB-minnepenn eller bilde fra en achievement. For å gjøre sistnevnte går du inn på Achievements og velger en achievement du har låst opp, og der skal du få valget å sette den som bakgrunnsbilde.

Nye spill, kommende spill, mest populære er delt opp i Storen. Men dette er vel kanskje også for de i Preview-programmet?

Så mulighetene til å skreddersy dashboard (som på 360), og andre funksjoner iforhold til storen har rett og slett ikke kommet på plass enda da. :)

Får smøre seg med tålmodighet :)

P.S Var litt greiere i U.S storen, iforhold til sortering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...