Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver å sette opp kabel dekoderen mellom Xbox og TVen,men i dag fikk jeg feilmelding fra dekoderen om HDCP feil,får ingen bilde fra dekoderen.Men hvis jeg flytter HDMI kabelen fra Xbox og direkte til TV da kommer bilde tilbake.Noen som hadde en sånn feil?

Forresten alt virket fint for noen timer siden,så prøvde jeg å få konfigurert kinect for å bruke den som fjernkontroll,da kom den HDCP feil opp.

Lenke til kommentar

Nettopp, og det var i grunn greia med L4D-spilla og (som jeg digga). Liker Evolve godt nok så langt, men det har noen ting å fikse opp.

Hadde det utrolig morsomt å spille monster imot venner og noen andre jeg var i party med. Helt klart et spill jeg kommer til å skaffe på lansering hvis spillet blir fiksa nok og folk skal ha seg det. Men ikke lone-wolf spill, og derfor turn-off for en del naturligvis.

Helt enig, likte teasen de har gitt oss :D

Hm, for oss ensomme gaming-ulver, er det å spille monster noe? Jeg fikk bare så vidt testet en runde (som support) av Alpha, og det slo meg nettopp som noe som er skitartig med venner og poengløst uten.

Absolutt, å spille alene som monster funker jo, men blir kanskje litt likt i lengden.

Uansett, syntes jeg det er morsomt hvis man er 5 som spiller sammen i et party. At han som er monster kan kommunisere med de som er humans osv. Blir litt morsom trash talk av det :p

Lenke til kommentar

Det er noe av de beste øyeblikkene jeg har opplevd i et spill på XboxOne så langt. En gjeng med briter jeg kjenner driver å trashtalker og sier at de har meg, og jeg sier at jeg også er dau. Snudde plutselig om hele kampen fordi jeg drepte den kjøteren som gjenopplivet hunterne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen som har tips til Racing Wheel til Xbone?

Thrustmaster TX: http://www.thrustmaster.com/en_UK/products/tx-racing-wheel-ferrari-458-italia-edition

Og en svært anbefalt upgrade om du har litt ekstra cash: http://www.thrustmaster.com/en_UK/products/ferrari-458-challenge-wheel-add

Vil du ha clutch og manuell girkasse har de det også. Har full pakke selv og er strålende fornøyd!

Lenke til kommentar

Nettopp, og det var i grunn greia med L4D-spilla og (som jeg digga). Liker Evolve godt nok så langt, men det har noen ting å fikse opp.

Hadde det utrolig morsomt å spille monster imot venner og noen andre jeg var i party med. Helt klart et spill jeg kommer til å skaffe på lansering hvis spillet blir fiksa nok og folk skal ha seg det. Men ikke lone-wolf spill, og derfor turn-off for en del naturligvis.

Helt enig, likte teasen de har gitt oss :D

Hm, for oss ensomme gaming-ulver, er det å spille monster noe? Jeg fikk bare så vidt testet en runde (som support) av Alpha, og det slo meg nettopp som noe som er skitartig med venner og poengløst uten.

Absolutt, å spille alene som monster funker jo, men blir kanskje litt likt i lengden.

Uansett, syntes jeg det er morsomt hvis man er 5 som spiller sammen i et party. At han som er monster kan kommunisere med de som er humans osv. Blir litt morsom trash talk av det :p

Thanks, får teste litt til nå som alpha er forlenget!

Lenke til kommentar

Det er noe av de beste øyeblikkene jeg har opplevd i et spill på XboxOne så langt. En gjeng med briter jeg kjenner driver å trashtalker og sier at de har meg, og jeg sier at jeg også er dau. Snudde plutselig om hele kampen fordi jeg drepte den kjøteren som gjenopplivet hunterne.

genialt :D

Lenke til kommentar

Er det noen som har tips til Racing Wheel til Xbone?

Thrustmaster TX: http://www.thrustmaster.com/en_UK/products/tx-racing-wheel-ferrari-458-italia-edition

Og en svært anbefalt upgrade om du har litt ekstra cash: http://www.thrustmaster.com/en_UK/products/ferrari-458-challenge-wheel-add

Vil du ha clutch og manuell girkasse har de det også. Har full pakke selv og er strålende fornøyd!

Takk for tips. Hvor får jeg tak i dette i Norge?

Lenke til kommentar

"If you have Call of Duty: Advanced Warfare pre-loaded on your Xbox One, you should be wary of a game update that might look like it is updating the game but in reality, it actually wipes away the pre-load data and starts the download again from scratch."

http://gearnuke.com/cod-advanced-warfare-pre-load-glitch-xbox-one-wipes-full-46-gb-install-restarts-download/

Oooops...

Og da forsvant vel litt at opplegget med pre-download.

Regner med det er en bug de fikser asap.

Lenke til kommentar

Medic og kjøter er alltid pri!

Forøvrig er det også morsomt å angripe intetanende hunters som er midt i å drepe en elite, f.eks via en Lightning Strike (som Kraken) og Banshee Mines-bombardement!

Eller, gå i sirkel slik at man kommer inn bak hunterne i f.eks en hule, for så å plukke de ned en etter en.

Stealth-pounce funker fjell!

Lenke til kommentar

Hvordan kan de blokkere VPN også? Trodde VPN gjorde at en fikk en amerikansk IP f.eks?

Ville jo vært veldig rart om de stempler alle som bruker VPN som luringer.

Ikke skjønner jeg hvorfor de gjør det heller. MS får jo pengene sine.

Henger jo ikke på greip at de med billigere distribusjon skal ha 100-200kr MER for den digitale versjonen enn spillet på disk hvor diverse mellomledd skal ha sitt også.

Men samme for meg. Bruker stort sett bare Game for Gold inne i mellom og noen ganger billigere XBLA spill.

Andre spill kjøper jeg stort sett på disk siden jeg liker å ha noe i samlingen min også. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...