Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får jo Barn Find tips som dukker opp. De områdene som er avmerket er jo ikke SÅ store at du ikke finner låven.

De er alle like og det gjelder bare å finne de små umerkede veiene så finner du som regel låven relativt fort. :)

Eller du kan gå på Google og jukse. :p

Lenke til kommentar

Om appen er like dårlig som på ps4 kan de lite gjerne droppe det

Hva er galt med den?

(har ikke PS4 selv)

Filmene kan stoppe mange ganger også starte igjen også og til fryser. Gidd ppp appen helt og bruker chromecast fra iPhone istedenfor

Nettbasert tjeneste som sliter på PS4? Høres kjent ut :p

• Liker 3
Lenke til kommentar

Nettopp, og det var i grunn greia med L4D-spilla og (som jeg digga). Liker Evolve godt nok så langt, men det har noen ting å fikse opp.

Hadde det utrolig morsomt å spille monster imot venner og noen andre jeg var i party med. Helt klart et spill jeg kommer til å skaffe på lansering hvis spillet blir fiksa nok og folk skal ha seg det. Men ikke lone-wolf spill, og derfor turn-off for en del naturligvis.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Nettopp, og det var i grunn greia med L4D-spilla og (som jeg digga). Liker Evolve godt nok så langt, men det har noen ting å fikse opp.

Hadde det utrolig morsomt å spille monster imot venner og noen andre jeg var i party med. Helt klart et spill jeg kommer til å skaffe på lansering hvis spillet blir fiksa nok og folk skal ha seg det. Men ikke lone-wolf spill, og derfor turn-off for en del naturligvis.

Helt enig, likte teasen de har gitt oss :D Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Etter å ha spilt Evolve, har jeg kommet frem til at det er veldig fett HVIS man har en ok gruppe å snakke med som snakker med hverandre. Da er det gøy. Faktisk vilt gøy

Er det 4 randoms mot en Goliath, er det ikke gøy i det hele tatt.

Dessverre noe slitsomt å avtale hvert spill med venner. Som aktiv spiller av FIFA må jeg håndtere online-kamper med hylende, britiske drittunger flere ganger i uka. Da trenger jeg ihvertfall ikke å samarbeide.

Lenke til kommentar

Okei, for folk som har allerede lastet ned spillet til 100% og føler seg i endeløs sirkel med ned lasting av "patch" eller i den grad må begynne ned lastningen på nytt..

Gjør en hard reset av konsollen. "Hold XboxOne knappen inne på konsollen helt til konsollen slår seg av.. Etter 30sec så vil batteri shite bli orange. Etter at den har blitt det så venter du 1min ca også slår du på konsollen igjen. Da skal spillet funke, kan fint spille nå men venter på en kompis sin nedlasting.

Problemet hos han er at nedlastings kan gå tilbake på 26% etter den har passert 34% fks. Å da låser den seg helt.

Har gjort en hard reset på hans også, så får se om det skulle hjelpe. Poster om det gjør det.

Lenke til kommentar

Helt enig, likte teasen de har gitt oss :D

Hm, for oss ensomme gaming-ulver, er det å spille monster noe? Jeg fikk bare så vidt testet en runde (som support) av Alpha, og det slo meg nettopp som noe som er skitartig med venner og poengløst uten.

Lenke til kommentar

Har da spilt meg igjennom Shadow of Mordor og sitter med blandende følelser..
Spillet begynte bra da det faktisk var litt vanskelig i starten. Dette fant jeg fort ut var fordi jeg så og si aldri benyttet meg av "Y+B (Execution kill med hitstreak)

Når du får såpass mye upgrades at du hitstreaken ikke blir resatt, og du kan gjøre 2 special attacks hver 6 hit-streak så gikk spillet fra å være litt vanskelig til ekstremt lett..

Ble også skuffet over slutt parten av spillet da jeg følte dette var alt for lett og for raskt gjenomført.
(Skal ikke spoile mer nå)

Spillet ser bra ut og det er kult med de forskjellige måtene å drepe orker på, men etter x antall timer så blir dette mer "dødt" og litt kjedelig.

Spillet er verdt å få med seg da starten var kjempe bra, synd det tapte seg veldig etterhvert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Obs obs!

"If you have Call of Duty: Advanced Warfare pre-loaded on your Xbox One, you should be wary of a game update that might look like it is updating the game but in reality, it actually wipes away the pre-load data and starts the download again from scratch."

http://gearnuke.com/cod-advanced-warfare-pre-load-glitch-xbox-one-wipes-full-46-gb-install-restarts-download/

Jeg lastet ned en oppdatering på 249 MB nå.. spillet fungerer fint.

Kanskje det kun skjer for de i preview-programmet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...