Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Btw...kan ikke forstå hvorfor folk er så ivrige etter å ha musikk mens man spiller, det ødelegger jo spillopplevelsen. Det er noe av det første jeg skrur av når jeg starter et nytt spill. På et bilspill skal det være stille, man kan høre motorlyden. Hadde jeg spilt Alien med musikk så ville det totalt ødelagt spillopplevelsen. Er det bare jeg som føler det sånn eller?

Kommer alt ann på hvilken type spille det er snakk om for min del. I FPSer og Alien Isolation er det viktig å følge med på hva som foregår til enhver tid, så da er musikk ikke så lurt. I bilspill er det derimot uinteressant hva som foregår rundt meg, og de kan uansett fort bli gansk ensformige. Da er det bedre å sette på musikk jeg liker og nyte kjøringen. Det samme gjelder MMORPGer. De er så ensformige at jeg ikke ville holdt ut å spille uten musikk i en halvtime, mens med musikk nyter jeg blandingen av musikk jeg liker og gameplayet.

Har for øvrig blitt en del timer med Sunset Overdrive, og kan absolutt anbefale det. Det startet svært tregt, og det kryr av fiender hele tiden. I starten var dette nesten håpløst, så jeg holdt på å gi opp flere ganger. Men etter noen timer åpner spillet seg, og nå elsker jeg det. Det er mye å gjøre, usedvanlig vakker by og bra humor, og gameplayet er svært bra når man først blir vant med det.

Favoritt-biten så langt var når jeg skulle hente en hund.

"Can't we just say the dog was dead?"

"She really cares about the dog, så be careful."

"Here, doggie... aw, it commited suicide! Oh, well. Mission failed."

:D :D :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JetCarrier adresse, helt topp. Eller en eller annen mongo adresse som foreslått, bruker fakisk sistnevnte løsning på One og JetCarrier løsningen på Amazon.com der jeg bestiller US PSN koder.

Joda. Har jukset med adressen på one i et år nå. Greit at det fungerer, men jeg ønsker å bruke den korrekte adressen på visa-kortet mitt (slik man egentlig skal gjøre ;) ) og da er vel pre-paid eneste alternativet.

Å bruke en fiktiv adresse eller jetcarrier-adressen vil vel gå som det samme i dette tilfellet.

Det blir litt hyklerisk å skulle ha US-priser, men ikke ville fake en US-adresse.

Altså, du ber om å få bruke et marked du ikke skal ha tilgang til, men du ønsker ikke å gjøre det som kreves for å få tilgang til markedet.

Det er like "falskt" å kjøpe US-prepaid, og bruke det her i Norge, som faktisk å kjøpe tittelen på US-Store.

Så enten man up, eller chicken out.

"Løsningen" på ditt problem må jo bli noe slikt som en norsk PayPal til ditt kort, og kjøpe prepaid-koder fra Ebay. Men personlig mener jeg du fortsatt "snyter" systemet, selv om du ikke oppgir en US-adresse.

Lenke til kommentar

JetCarrier adresse, helt topp. Eller en eller annen mongo adresse som foreslått, bruker fakisk sistnevnte løsning på One og JetCarrier løsningen på Amazon.com der jeg bestiller US PSN koder.

Joda. Har jukset med adressen på one i et år nå. Greit at det fungerer, men jeg ønsker å bruke den korrekte adressen på visa-kortet mitt (slik man egentlig skal gjøre ;) ) og da er vel pre-paid eneste alternativet.

Å bruke en fiktiv adresse eller jetcarrier-adressen vil vel gå som det samme i dette tilfellet.

Det blir litt hyklerisk å skulle ha US-priser, men ikke ville fake en US-adresse.

Altså, du ber om å få bruke et marked du ikke skal ha tilgang til, men du ønsker ikke å gjøre det som kreves for å få tilgang til markedet.

Det er like "falskt" å kjøpe US-prepaid, og bruke det her i Norge, som faktisk å kjøpe tittelen på US-Store.

Så enten man up, eller chicken out.

"Løsningen" på ditt problem må jo bli noe slikt som en norsk PayPal til ditt kort, og kjøpe prepaid-koder fra Ebay. Men personlig mener jeg du fortsatt "snyter" systemet, selv om du ikke oppgir en US-adresse.

Snyter ikke systemet. MS har vel sagt det er OK å bruke US store såvidt jeg har fått med meg her i tråden?

Det jeg er ute etter er å ikke "snyte" kort-selskapet mitt ved å bruke en annen adresse (fake) enn den som står på kortet mitt.

Endret av Claus Racing
Lenke til kommentar

Ang. Forza Horizon 2: noen tips om hvordan jeg finner "Barn Finds"? Jeg finner ingen..

Finner selve barns? Eller bilene som er i barns til å kjøre etterpå?

Etter du finner barns, blir bilene automatisk tilgjengelig, men du må i garage og velge de, slik at de blir gjort mulig til å kjøre.

Vist det er selve barns du sliter med å finne, vil spillet underveis gi deg store sirkler på kartet, hvor du må lete selv etter de. Noen kan være fæle å finne, mens andre lett.

Lenke til kommentar

Leter du etter lover tror jeg du bør finne en advokat heller :p

Men, fra spøk til revolver... Måten jeg gjorde det på var å kjøre en ring helt i ytterkant av sirkelen som er merka av for så å sirkle meg videre og videre innover. Alle låvene ser helt like ut, så etter hvert følte jeg nesten det ble lettere å finne de, selv om noen var gjemt bort på litt mer ufremkommelige steder enn andre.

Endret av Kadaju
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...