Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Etterlengtet ansiktsløft for Xbox Store. http://www.xboxachievements.com/news/news-19682-Xbox-One-Store-Images-Show-Upcoming-Changes.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 den nye storen er mye bedre, mer minimalistsik. men når man går dypere i f.eks new games, så er det det samme, hadde vært stilig med store spillcover å se på Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Btw...kan ikke forstå hvorfor folk er så ivrige etter å ha musikk mens man spiller, det ødelegger jo spillopplevelsen. Det er noe av det første jeg skrur av når jeg starter et nytt spill. På et bilspill skal det være stille, man kan høre motorlyden. Hadde jeg spilt Alien med musikk så ville det totalt ødelagt spillopplevelsen. Er det bare jeg som føler det sånn eller? Spill og importert musikk er fy-fy. Foretrekker musikk etter hvilket type spill det er, kan være vanvittig stemningsskapende med ett nydelig soundtrack. Men i bilspill kan det fort bli utrolig masete. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Evolve var meeeh.. Greit nok at det er Alpha men blir ikke noe kjøpt på meg. Glad jeg sånn sett fikk prøvd det ut så sparte jeg de penga. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Syns ikke det såg noe morro ut under E3, så har greit ungått å sikle etter koder. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Er banjo & kazooie og banjo & tooie tilgjengelig på X1 ? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Er banjo & kazooie og banjo & tooie tilgjengelig på X1 ? Nei, men... http://www.vgleaks.com/rumor-new-banjo-kazooie-will-be-announced-at-e3-2015-for-xbox-one Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Registrerte meg på siden, fikk uansett via xbox preview. Så vær så god! Evolve kode: 6G7D7-Y43MT-CW9HF-Q29CX-J9FRZ Lenke til kommentar
uggy Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 er det mulig å bruke xbox music uten å bruke snap funksjonen? noen som vet ? digg å spille fifa med egen musikk! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Etterlengtet ansiktsløft for Xbox Store. http://www.xboxachievements.com/news/news-19682-Xbox-One-Store-Images-Show-Upcoming-Changes.html Rotete butikk er noe av det jeg har mislikt mest. Bra de tar tak i det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Remake of Halo 2, Docu på twitch nuh, eller på xbox Video Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Hvilke alternativer har jeg hvis jeg ikke ønsker å bruke mitt norske VISA på US Store? Jeg ønsker ikke å jukse med adressen lengre. Ser man får kjøpt prepaid dollar-kort, men disse virker kun på US gamertags står det? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Hvilke alternativer har jeg hvis jeg ikke ønsker å bruke mitt norske VISA på US Store? Jeg ønsker ikke å jukse med adressen lengre. Ser man får kjøpt prepaid dollar-kort, men disse virker kun på US gamertags står det? Skaff deg en adresse i usa da. Som du eier, borderlinx ordner det lett, og gratis Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Vil ikke bruke VISA-kortet mitt på annen adresse enn den som det er registrert på. Altså min egen Norske adresse. Så jeg ønsker prepaid-alternativer som virker. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 (endret) JetCarrier adresse, helt topp. Eller en eller annen mongo adresse som foreslått, bruker fakisk sistnevnte løsning på One og JetCarrier løsningen på Amazon.com der jeg bestiller US PSN koder. Endret 1. november 2014 av Mala Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Etterlengtet ansiktsløft for Xbox Store. http://www.xboxachievements.com/news/news-19682-Xbox-One-Store-Images-Show-Upcoming-Changes.html Rotete butikk er noe av det jeg har mislikt mest. Bra de tar tak i det. Syns faktisk butikken på One er piss fra dimensjon ukjent, så dette er bra. MS skal ha mye skryt for kontinuerlig forbedring, det kan ikke sies nok. Sony er jo fullstendig utviklingshemmet på dette punktet. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 JetCarrier adresse, helt topp. Eller en eller annen mongo adresse som foreslått, bruker fakisk sistnevnte løsning på One og JetCarrier løsningen på Amazon.com der jeg bestiller US PSN koder. Joda. Har jukset med adressen på one i et år nå. Greit at det fungerer, men jeg ønsker å bruke den korrekte adressen på visa-kortet mitt (slik man egentlig skal gjøre ) og da er vel pre-paid eneste alternativet. Å bruke en fiktiv adresse eller jetcarrier-adressen vil vel gå som det samme i dette tilfellet. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 (endret) Spilte Evolve litt mer igår kveld/natt og nå begynner jeg virkelig å like spillet. Og jeg har kun spilt som monsteret...så her er det mye å kaste seg over. Det er utfordrende og jeg kan bare tenke meg å mange ganger jegerne har driti i buksa når jeg kommer dundrende ned ifra et fjell og spyr ut flammer og kaster små fjell etter dem Men spillet kan vel umulig kjøre i 60fps som endel sier? Synes det virker som 30fps og under det til tider...? Laster ned PC versjonen nå...spent på å se hvordan den versjonen er. Endret 1. november 2014 av LarZen Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Hvor er billigste/enkleste plassen å kjøpe XBL Gold for ett år? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Hvor er billigste/enkleste plassen å kjøpe XBL Gold for ett år? http://xboxliveuk76.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå