JoseCuervo Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Halo: The Master Chief Collection Preview - All Four Halos in One Video http://www.youtube.com/watch?v=93WOzOa2NVw#t=781 Hvorfor klarer jeg ikke legge ut youtube lenger? Endret 30. oktober 2014 av JoseCuervo Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Klarer ikke kjøpe Titanfall fra Hong Kong Store. Noen som har prøvd å handle noe der i det siste? Neogaf skriver om at den er blokkert av MS. Må jeg forte meg å handle/forhåndsbestille fra Us store nå da? At den også stenges snart? Om de allerede har sperret HK, så er det ikke umulig at det skjer med den amerikanske også. Det blir utrolig dyrt for de som ønsker å være heldigital på Xbox One. 599 kr for et nytt spill i Norge er kriminelt. I tillegg mister man kanskje muligheten til å laste ned spillene man allerede har kjøpt via den amerikanske butikken på nytt. Kjedelig om harddisken streiker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Ny runde med The Crew-beta. Registrer her. Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Veldig kjedelig om dette skjer ja! Fikk hvertfall kjøpt SO på Us nå. Så da mangler jeg forhåndsbestilling på FC4, The Crew og The Division, så hadde jeg hvertfall hatt litt! Regner med FC4 preload er rett rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Nå er HK/Kina ganske strenge på hva folk skal få lov til. Så at det kan være HK/Kina og ikke Microsoft som setter ned foten er godt mulig. Endret 30. oktober 2014 av Cappo Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Klarer ikke kjøpe Titanfall fra Hong Kong Store. Noen som har prøvd å handle noe der i det siste? Neogaf skriver om at den er blokkert av MS. Må jeg forte meg å handle/forhåndsbestille fra Us store nå da? At den også stenges snart? Om de allerede har sperret HK, så er det ikke umulig at det skjer med den amerikanske også. Det blir utrolig dyrt for de som ønsker å være heldigital på Xbox One. 599 kr for et nytt spill i Norge er kriminelt. I tillegg mister man kanskje muligheten til å laste ned spillene man allerede har kjøpt via den amerikanske butikken på nytt. Kjedelig om harddisken streiker. Jepp. Hvis de gjør dette kommer jeg til å kjøpe alle mine multiplattformspill på andre plattformer, og eksklusver først når de dropper masse i pris. 599 kroner for et spill er helt latterlig. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Klarer ikke kjøpe Titanfall fra Hong Kong Store. Noen som har prøvd å handle noe der i det siste? Neogaf skriver om at den er blokkert av MS. Må jeg forte meg å handle/forhåndsbestille fra Us store nå da? At den også stenges snart? Om de allerede har sperret HK, så er det ikke umulig at det skjer med den amerikanske også. Det blir utrolig dyrt for de som ønsker å være heldigital på Xbox One. 599 kr for et nytt spill i Norge er kriminelt. I tillegg mister man kanskje muligheten til å laste ned spillene man allerede har kjøpt via den amerikanske butikken på nytt. Kjedelig om harddisken streiker. Jepp. Hvis de gjør dette kommer jeg til å kjøpe alle mine multiplattformspill på andre plattformer, og eksklusver først når de dropper masse i pris. 599 kroner for et spill er helt latterlig. Det er vel hovedårsaken til at PC aksepteres mer som en heldigital plattform. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Folk tar jo helt av hver gang noen ikke får kjøpt, om at de har sperret osv. Kjøpte nettopp Dragon Age, uten problemer fra Hongkong Store Kjøpte også Halo og COD her om dagen uten problemer 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Fikk Shadow Warrior i går. Anbefales til alle som liker blodig hack and slash. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Klarer ikke kjøpe Titanfall fra Hong Kong Store. Noen som har prøvd å handle noe der i det siste? Neogaf skriver om at den er blokkert av MS. Må jeg forte meg å handle/forhåndsbestille fra Us store nå da? At den også stenges snart? Om de allerede har sperret HK, så er det ikke umulig at det skjer med den amerikanske også. Det blir utrolig dyrt for de som ønsker å være heldigital på Xbox One. 599 kr for et nytt spill i Norge er kriminelt. I tillegg mister man kanskje muligheten til å laste ned spillene man allerede har kjøpt via den amerikanske butikken på nytt. Kjedelig om harddisken streiker. Jepp. Hvis de gjør dette kommer jeg til å kjøpe alle mine multiplattformspill på andre plattformer, og eksklusver først når de dropper masse i pris. 599 kroner for et spill er helt latterlig. 599? Jeg har aldri noensinne betalt så mye for et spill. Kjøper du direkte fra butikken da eller type fra Games ellernoe? Flere butikk kjeder som Elkjøp og Coop selger ofte spillene rundt 450-500 som er nye. For å ikke nevne alle nett sidene man kan kjøpe spillene fra.. Det var som når jeg og noen kompiser skulle kjøpe FIFA 14 i fjor.. Stod en lang kø i 11 tida på Games. Spillet kostet 599 der.. På Elkjøp, 50m bort i gangen så solgte de det for 400. Vi lo godt av de. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Klarer ikke kjøpe Titanfall fra Hong Kong Store. Noen som har prøvd å handle noe der i det siste? Neogaf skriver om at den er blokkert av MS. Må jeg forte meg å handle/forhåndsbestille fra Us store nå da? At den også stenges snart? Om de allerede har sperret HK, så er det ikke umulig at det skjer med den amerikanske også. Det blir utrolig dyrt for de som ønsker å være heldigital på Xbox One. 599 kr for et nytt spill i Norge er kriminelt. I tillegg mister man kanskje muligheten til å laste ned spillene man allerede har kjøpt via den amerikanske butikken på nytt. Kjedelig om harddisken streiker. Jepp. Hvis de gjør dette kommer jeg til å kjøpe alle mine multiplattformspill på andre plattformer, og eksklusver først når de dropper masse i pris. 599 kroner for et spill er helt latterlig. 599? Jeg har aldri noensinne betalt så mye for et spill. Kjøper du direkte fra butikken da eller type fra Games ellernoe? Flere butikk kjeder som Elkjøp og Coop selger ofte spillene rundt 450-500 som er nye. For å ikke nevne alle nett sidene man kan kjøpe spillene fra.. Det var som når jeg og noen kompiser skulle kjøpe FIFA 14 i fjor.. Stod en lang kø i 11 tida på Games. Spillet kostet 599 der.. På Elkjøp, 50m bort i gangen så solgte de det for 400. Vi lo godt av de. 599 kr er vel standardpris for nye spill på den norske Xbox Store. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Ja, standard ranspris. Henger ikke på greip når spill på fysisk disk er 100kr billigere enn digitalt. Det er ikke annet enn grådighet som står i veien for å selge spillene digitalt ihvertfall like billig som Elkjøp/Lefdal/og diverse nettbutikker som Gamezone, osv. For de slipper jo allerede fordyrende mellomledd som skal ha sitt. Penger de heller kan bruke på den digitale distrubisjonen/servere/bla, bla, bla.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Det er ihvertfall ikke noe god måte å bli kvitt brukspillsalget på. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Handler selv spill på us store til rundt 400,-kr. Men å skrike ut om ranspris/skandale om vi blir nødt til å handle spill på norsk markedsplass til 599,-kr virker litt lite gjennomtenkt. Dere må huske prisen på snes spill på midten av 90 tallet var 599-699kr, mener å huske Nintendo 64 spill kostet 699kr, og hva kostet en kroneis på 90 tallet? 10kr? koster vel 20 nå Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Ja. Jeg etterspurte en Evolve Alpha nøkkel tidligere. Da lå det en i innboksen min også :-pMMP6P-VK44T-3JQFJ-234G9-4FM6ZFørstemann til mølla ;-) Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Halo: The Master Chief Collection Preview - All Four Halos in One Video http://www.youtube.com/watch?v=93WOzOa2NVw#t=781 Hvorfor klarer jeg ikke legge ut youtube lenger? Tipper det er fordi du linker til et spesielt sted i videoen. Fjern det siste i linken din så skal det fungere. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Ah, koden var tatt. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Jeg har tydeligvis jobbet for mye i dag slik at jeg gikk glipp av koden..Hater når det skjer Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Ah, koden var tatt. Sjekk PM. 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Nå som både Plex og Sumo er på plass kan jeg nesten pensjonere HTPCen min. Mangler bare Viaplay (ja, jeg ser mye fotball ?). Noen som var når/om den kommer på XBO? Endret 30. oktober 2014 av indahla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå